Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Woon jij dicht bij een bos?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. Straks weer even een wandeling maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Of wou je wat sterkers?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:24 schreef StevenHyde het volgende:
In het kopje zit koffie zo te lezen![]()
Tnx
![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Heb jij gelukquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:24 schreef StevenHyde het volgende:
In het kopje zit koffie zo te lezen![]()
Tnx
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:ik vind dat zelf ook super smerig om te zien blehhh
smakelijk zometeen
Smile, it's free therapy.![]()
Ik wacht nog wel effequote:Op donderdag 8 januari 2026 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik vind dat zelf ook super smerig om te zien blehhh
smakelijk zometeen![]()
is ook smerig om te zien idd![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik moest bijna kokhalzenquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik vind dat zelf ook super smerig om te zien blehhh
smakelijk zometeen![]()
![]()
Getver Birdiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Blubber de blub blub met Mutske
Het scheelt, ik hoef het niet te etenquote:
![]()
![]()
![]()
Wat een engerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn leeftijd toen ik mn account aanmaaktequote:Op donderdag 8 januari 2026 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
morning scorpion_17. Heb jij de vorige 16 overleefd
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dan ben je nu dus 36 als ik goed rekenenquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn leeftijd toen ik mn account aanmaakteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
correctemundo. En u?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je nu dus 36 als ik goed rekenenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
koffie natuurlijkquote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Ik ben te oud om jong te zijn en te jong om oud te zijnquote:
Ja, er is er een vlakbij.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Haalt ze weleens uit?quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Mooi hè. Hier is ook een bos heel dichtbij. Heb daar veel gewandeldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met deze sneeuw is het ook superstil nu...Werkplek
(zelfst. naamw.)
Lekker wandelen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Frisse neus halen.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Gisteren liepen hier voorthuis wel wat mensen langs"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bammetje eten"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Met kaas?quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ben je al in het ziekenhuis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pindakaasquote:
Met kaas eet ik zelden tenzij tosti"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Succes ben benieuwdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Het is 12 uur"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Bij jou ook?quote:
Wat moeten we toch zonder al die tijd en weer melders hier
Verwarming al gemaakt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo de deur uit, even centrun in. Zal ook nog wel rustig zijn denk ik"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nope, zou een smsje krijgen als de monteur onderweg zou zijn. Hij zou zeker voor half 1 hier geweest moeten zijn. Tot op heden niets gehoord. Dus ik hoop het beste maar.quote:![]()
O dan heb je nog even, kan altijd iets uitlopen natuurlijk. Zeker met dit weerquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, zou een smsje krijgen als de monteur onderweg zou zijn. Hij zou zeker voor half 1 hier geweest moeten zijn. Tot op heden niets gehoord. Dus ik hoop het beste maar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is ook zo. Wil alleen vanmiddag nog wat doen dus ik hoop maar dat hij zo komt. Is me wel toegezegd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je nog even, kan altijd iets uitlopen natuurlijk. Zeker met dit weer![]()
Het enige wat je kan doen is afwachten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Wil alleen vanmiddag nog wat doen dus ik hoop maar dat hij zo komt. Is me wel toegezegd.
Ze zullen hun best wel doen neem ik aan.
Maar het verkeer is momenteel wat anders dan andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja weet ik. Maar als ik om kwart voor 1 niets heb gehoord ga ik wel weer even bellen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige wat je kan doen is afwachten.
Ze zullen hun best wel doen neem ik aan.
Maar het verkeer is momenteel wat anders dan anders![]()
Net ff een babbeltje met een oude dame gemaakt die foto's van onze sneeuwpoppen heeft gemaakt. Ze zei dat ze de foto's online zou zetten en dat onze sneeuwpoppen wereldwijd beroemd zouden worden!![]()
![]()
Kan je doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar als ik om kwart voor 1 niets heb gehoord ga ik wel weer even bellen.He laat moet je weg dan?
Oh plop ik ben nog niet bij artsWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Heb geen tijd, maar wil even langs de apotheek, super, kapper en action. En ik moet nog douchen en vanavond ga ik met mams uit eten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je doenHe laat moet je weg dan?
![]()
O gezellig en lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb geen tijd, maar wil even langs de apotheek, super, kapper en action. En ik moet nog douchen en vanavond ga ik met mams uit eten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou wie weet worden ze idd beroemdquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:05 schreef ToT het volgende:
Net ff een babbeltje met een oude dame gemaakt die foto's van onze sneeuwpoppen heeft gemaakt. Ze zei dat ze de foto's online zou zetten en dat onze sneeuwpoppen wereldwijd beroemd zouden worden!
Je hebt nog tijd zat johquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, alleen begint de tijd wel te dringen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Middag duurt nog lang
Hij moet ook nog de ketel maken he, en dan moet de ketel nog even opwarmen en dan kan ik douchen.quote:![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Maar wie weet is dat zo gebeurd.. en dan snel douchen en hup kan je op pad. Anders doe je de andere twee dingen morgenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij moet ook nog de ketel maken he, en dan moet de ketel nog even opwarmen en dan kan ik douchen.
MT6quote:
Dan ga je een andere dag naar de kapperquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij moet ook nog de ketel maken he, en dan moet de ketel nog even opwarmen en dan kan ik douchen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
True, dat is ook een optie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wie weet is dat zo gebeurd.. en dan snel douchen en hup kan je op pad. Anders doe je de andere twee dingen morgen![]()
Denk dat dat verstandiger is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga je een andere dag naar de kapper![]()
Soms lopen geplande planning gewoon even niet zoals ze moeten ( en ja dat is vervelend )"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja, als je je zo moet haasten en stressen is het ook nietsquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk dat dat verstandiger is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd om te gaan ajuuparapluu
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Zijn de artsen in jullie ziekenhuizen wel stipt?Werewolf
Meestal wel, maar moet ook wel eens wachtenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zijn de artsen in jullie ziekenhuizen wel stipt?
Hoe laat moest jij er zijn dan
12u00quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal wel, maar moet ook wel eens wachten
Hoe laat moest jij er zijn danWerewolf
O dan laten ze je wel een tijdje wachten. Hopelijk ben je snel aan de beurt, ben je met je moeder?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger als ik eerste was om 8.00 bij de huisarts werd het altijd minstens 8.15Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja klopt, heb ik ook vaak gehad, ben je de eerste en dan nog zijn ze uitgelopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He jammer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie ik aankomen in de postnl app
@greysbones je kunt het ook bij haar buren laten bezorgen.![]()
![]()
ja hoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:35 schreef maily het volgende:
[..]
He jammer.
@:greysbones je kunt het ook bij haar buren laten bezorgen.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Hey Greysquote:
Geregeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
He Dotquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Geregeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat is het ook een kut bedrijf dat Feenstra geisers
Hebben ze mijn nummer verkeerd genoteerd. Nu duurt het nog de hele dag. Ben er echt goed klaar mee.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
He Dot
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enJe moet ze niet wijzer maken dan ze al isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet ze niet wijzer maken dan ze al is![]()
tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Maar ze hadden je toch gebeld om een tijd door te geven?quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:42 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben ze mijn nummer verkeerd genoteerd. Nu duurt het nog de hele dag. Ben er echt goed klaar mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Balen zeg ...quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:42 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben ze mijn nummer verkeerd genoteerd. Nu duurt het nog de hele dag. Ben er echt goed klaar mee.
Probeer de energie van je woede/teleurstelling om te zetten naar iets positiefs.
Die firma's draaien nu ook overuren![]()
![]()
Nee ik heb hun gebeld. Zij zeiden dat de monteur hier voor half 1 zou izjn en dat ik een bericht zou krijgen hij onderweg was.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze hadden je toch gebeld om een tijd door te geven?
Voelde de bui al hangen dus heb zelf maar gebeld om half 1.
Komt die joker er aan dat mn nummer verkeerd genoteerd was en dat ik nu de rest van de dag thuis moet blijven.![]()
Ja sorry, ik laat me even gaan. Gaat zo super veel mis de afgelopen week. Doffe ellende.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:43 schreef maily het volgende:
[..]
Balen zeg ...
Probeer de energie van je woede/teleurstelling om te zetten naar iets positiefs.
Die firma's draaien nu ook overuren![]()
Raar, je nummer verschijnt in beeld als je beltquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ik heb hun gebeld. Zij zeiden dat de monteur hier voor half 1 zou izjn en dat ik een bericht zou krijgen hij onderweg was.
Voelde de bui al hangen dus heb zelf maar gebeld om half 1.
Komt die joker er aan dat mn nummer verkeerd genoteerd was en dat ik nu de rest van de dag thuis moet blijven.
Kan je niet bij een buurman of zo de sleutel geven en jij gewoon even naar de apotheek kan gaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoef je geen sorry voor te zeggen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja sorry, ik laat me even gaan. Gaat zo super veel mis de afgelopen week. Doffe ellende.![]()
![]()
Ja, het zijn gewoon prutsers.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar, je nummer verschijnt in beeld als je belt
Kan je niet bij een buurman of zo de sleutel geven en jij gewoon even naar de apotheek kan gaan?
Dus mocht iemand dit vinden via een zoekmachine: http://www.feenstra.com moet je niet hebben voor een service contract.![]()
Spreek een plek met de monteur af waar je sleutel ligt omdat je echt even weg moet kan dat niet?quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja sorry, ik laat me even gaan. Gaat zo super veel mis de afgelopen week. Doffe ellende.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb mijn moeder al rond gestuurd om vanalles voor me te doen. Maar frustrerend is het wel allemaal.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spreek een plek met de monteur af waar je sleutel ligt omdat je echt even weg moet kan dat niet?![]()
Foutjes kunnen altijd gebeuren he. Het is vervelend, maar het is nu eenmaal gebeurdquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja, het zijn gewoon prutsers.
Dus mocht iemand dit vinden via een zoekmachine: http://www.feenstra.com moet je niet hebben voor een service contract.
Probeer dan een oplossing te zoeken zodat je gewoon even weg kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is al.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Foutjes kunnen altijd gebeuren he. Het is vervelend, maar het is nu eenmaal gebeurd
Probeer dan een oplossing te zoeken zodat je gewoon even weg kan![]()
Je hebt alleen je zelf er mee als je je laat opfokken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder al rond gestuurd om vanalles voor me te doen. Maar frustrerend is het wel allemaal.
Relaxt KW ga even iets doen wat je ontspant
quote:nu een bakkie
en ontspannen
Ik ga even een kop thee zetten en iets anders doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt alleen je zelf er mee als je je laat opfokken.
Relaxt KW ga even iets doen wat je ontspant
Sorry voor de explosie. Zit me even hoog.![]()
Geeft niet beter gooi je het er even uit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga even een kop thee zetten en iets anders doen.
Sorry voor de explosie. Zit me even hoog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Meneer Steven
Ja ja ze noemt je zo maar meneerquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oe ze noemt me meneer![]()
Hallo Dottie
Meneer de koekepeer
Wat wil je nog meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ajax kampioen,
maar dat is niet te doen,
iig niet dit seizoen,
misschien het volgende met veel meer poen![]()
De club die wel kampioen gaat worden is 2026 iig slecht begonnen:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-sportief-2026.html
Hopelijk een start van een 2026 met alleen maar fouten![]()
![]()
IK heb helemaal niets met voetbal
Ik hoop altijd dat Ajax er snel uit ligt dan heeft mijn dochter weer een leven thuis
Je kunt niet uit de competitie liggenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:02 schreef Dotteke het volgende:
IK heb helemaal niets met voetbal
Ik hoop altijd dat Ajax er snel uit ligt dan heeft mijn dochter weer een leven thuis
Is de vriend/man van je dochter Ajacied? Ik mag hem nu al![]()
En haar zoon ook en zij zelf ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je kunt niet uit de competitie liggen
Is de vriend/man van je dochter Ajacied? Ik mag hem nu al
Maar o wee als ze niet winnen zijn die mannen echt niet te genieten
Niet gezondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoevaak zeg jij Blub op dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Maziquote:
Om 12.50 vergadering alvast opstarten terwijl die om 13.00 is gepland
Uw ADH vitamine Worst
Teams?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
Om 12.50 vergadering alvast opstarten terwijl die om 13.00 is geplandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog leuke plannen voor het weekendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eindhovenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend
Beetje chill, uiteten denk ik.
Jij?![]()
1 tot 9 minuten te vroeg: even opscheppen dat je aanwezig bentquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
Om 12.50 vergadering alvast opstarten terwijl die om 13.00 is gepland
10 tot 30 minuten te vroeg een vergadering opstarten: laten zien dat je niet kunt klok kijken
30+ te vroeg: niet weten wat tijdzones zijn
30 minuten te laat: je was vergeten dat er een meeting was en de vergadering was te vroeg afgelopen om ongezien binnen te komen
Beste is gewoon een paar minuten te laat komen met het excuus dat je vorige vergadering uit was gelopen![]()
Al lunchend teams inquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja, ga toch lunchen man denk ik dan
dat laatste kunnen ze in agenda zien of ik vergadering heb of niet hiervoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:41 schreef devzero het volgende:
[..]
1 tot 9 minuten te vroeg: even opscheppen dat je aanwezig bent
10 tot 30 minuten te vroeg een vergadering opstarten: laten zien dat je niet kunt klok kijken
30+ te vroeg: niet weten wat tijdzones zijn
30 minuten te laat: je was vergeten dat er een meeting was en de vergadering was te vroeg afgelopen om ongezien binnen te komen
Beste is gewoon een paar minuten te laat komen met het excuus dat je vorige vergadering uit was gelopenUw ADH vitamine Worst
Gezellig en lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:40 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Eindhoven
Beetje chill, uiteten denk ik.
Jij?
Hier nog geen plannenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon je kalender volstoppen met "work-time" blokkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat laatste kunnen ze in agenda zien of ik vergadering heb of niet hiervoor
Ik heb die overigens wel op sommige dagen, zodat ik "echt" werk kan doen. En nog steeds gooien mensen soms invite in je kalender voor die periodes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vergadersequote:
valt me wel tegen hoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:51 schreef devzero het volgende:
ff poepen bolk
staat niet in mijn agenda fwiwUw ADH vitamine Worst
![]()
maak foto van en print het uit en deel het uit aan je hele afdelingquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
Ik had gisteren Vitelotte aardappelen op en dat was vandaag te zienUw ADH vitamine Worst
Heb jij een poep fetischquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had gisteren Vitelotte aardappelen op en dat was vandaag te zien
Voortaan beter kauwenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had gisteren Vitelotte aardappelen op en dat was vandaag te zien
Ik heb dat overigens nooit gehad dat mijn poep paars is met dat soort aardappeltjes.![]()
paarse aardappelquote:was niet paars, maar wel stukken donkerder wat eruit kwamquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Voortaan beter kauwen
Ik heb dat overigens nooit gehad dat mijn poep paars is met dat soort aardappeltjes.
Uw ADH vitamine Worst
![]()
`Dat is wel fijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, wel een goede spijsvertering
Als ik mais eet, dan zie ik soms wel stukjes mais terug in mijn poep. Toch te snel gegetenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paarse aardappel
[..]
was niet paars, maar wel stukken donkerder wat eruit kwam![]()
![]()
![]()
![]()
Als je nou buiten had gepoept dan hadden de vogels ook weer wat te eten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik mais eet, dan zie ik soms wel stukjes mais terug in mijn poep. Toch te snel gegeten![]()
![]()
![]()
Goed planquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je nou buiten had gepoept dan hadden de vogels ook weer wat te eten.Ik zal er aan denken volgende keer
![]()
Ik niet maar kan wel kakken hihiquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, wel een goede spijsverteringWerewolf
herkenbaar, met rauwe sla heb ik dat ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik mais eet, dan zie ik soms wel stukjes mais terug in mijn poep. Toch te snel gegetenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je nou buiten had gepoept dan hadden de vogels ook weer wat te eten.![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Vergaderbolk
WoefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-01-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Lekker hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een chaos in de supermarkt
![]()
Oorlog lijkt het op.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
![]()
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Nou ik denk dat mensen hier bang zijn, dat ze de deur niet meer uit kunnen dit weekendquote:
2dagen winter en we hebben chaos.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Hey Yvonnequote:
Nee in de winkels lijkt wel oorlog, dat grissenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik denk dat mensen hier bang zijn, dat ze de deur niet meer uit kunnen dit weekendYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
gelukkig ben ik de voorgaande dagen naar de super geweestUw ADH vitamine Worst
Mevroiquote:
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Oh dat viel hier wel mee, het was wel drukker dan normaalquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee in de winkels lijkt wel oorlog, dat grissen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja voorraden werden niet geleverd door de gladheid, de winkels waren gisteren al bijna leegquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee in de winkels lijkt wel oorlog, dat grissenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat viel hier wel mee. Het brood was wel praktisch op al, tussenmiddag.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Hier dus ook en zelfs bij de bakker.. maar gelukkig heb ik nog wel wat brood in de diepvries en bolletjes enzquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat viel hier wel mee. Het brood was wel praktisch op al, tussenmiddag."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Gisteren morgen om 10 was hier bij AH al bijna geen brood meerquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat viel hier wel mee. Het brood was wel praktisch op al, tussenmiddag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eergister was het helemaal op en waren er alleen nog krentenbollen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren morgen om 10 was hier bij AH al bijna geen brood meerWerkplek
(zelfst. naamw.)
Ik had laatst paarse boerenkool. Maar die was na het koken gewoon donkergroen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had gisteren Vitelotte aardappelen op en dat was vandaag te zien![]()
![]()
paarse boerenkool?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had laatst paarse boerenkool. Maar die was na het koken gewoon donkergroen.
Is daar niet iets serieus mis mee dan?Werkplek
(zelfst. naamw.)
* boksquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:42 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig ben ik de voorgaande dagen naar de super geweest![]()
Zo dan, Nou weten we gelijk waarom we een noodvoorraad aan moeten leggenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eergister was het helemaal op en waren er alleen nog krentenbollen.![]()
Zelfs voor een sneeuwbui
Nee die is zo gekweekt. Net als paarse broccoli.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
paarse boerenkool?
Is daar niet iets serieus mis mee dan?![]()
Je hebt ook witlof wat paars isquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
paarse boerenkool?
Is daar niet iets serieus mis mee dan?
De gebrokenglas bel is weer gegaan
Ja wel eens gehad is wel lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:50 schreef maily het volgende:
[..]
En paarse peentjes. En regenboogpeentjes.
Allemaal kunstmatig gekweekt lijkt mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteren zag ik op tv zelfs groene tomaten
Die zijn er al jaren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef Lovely het volgende:
Gisteren zag ik op tv zelfs groene tomaten
En zwarte. En paarse.
https://www.google.com/se(...)=mobile-gws-wiz-serp![]()
DIe zijn nog niet rijp
Dat wist ik niet.. van bieten dan weer wequote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef maily het volgende:
[..]
Die zijn er al jaren.
En zwarte. En paarse.
Die soort welquote:
juist gezond vanwege de antioxidanten/anthocyanen, rode kool is toch ook geen witte kool waar iets mis mee is?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
paarse boerenkool?
Is daar niet iets serieus mis mee dan?Uw ADH vitamine Worst
Ja bietjes ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.. van bieten dan weer we
https://www.google.com/se(...)=mobile-gws-wiz-serp![]()
Een groene tomaat is volgens mij nog niet rijp. En als hij niet meer rood is dan is de tomaat niet meer goed en gooi je die weg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef Lovely het volgende:
Gisteren zag ik op tv zelfs groene tomatenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Lees mijn linkje ffquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een groene tomaat is volgens mij nog niet rijp. En als hij niet meer rood is dan is de tomaat niet meer goed en gooi je die weg.![]()
![]()
O, heb ze nog niet gezien zal eens kijken als ik weer in de winkel benquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die was wel rijp, anders gaat hij die ook niet gebruiken voor een gerechtquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een groene tomaat is volgens mij nog niet rijp. En als hij niet meer rood is dan is de tomaat niet meer goed en gooi je die weg.
Kleine gele tomaatjes wel eens gegeten was zo'n mix met roden tomatenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, heb ze nog niet gezien zal eens kijken als ik weer in de winkel ben"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja die gele wel, maar groene nooitquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kleine gele tomaatjes wel eens gegeten was zo'n mix met roden tomatenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolksoep
Zellufquote:
Is het ook, ik heb snert straksquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Chili con carne vanavond"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
ook lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Lekkere bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het advies om in de regio Amersfoort drinkwater drie minuten te koken is verlengd. Uit testmonsters die drinkwaterbedrijf Vitens dagelijks neemt, blijkt dat de enterokokkenbacterie nog steeds in het water aanwezig is. Afgelopen maandag werd de bacterie enterokokken aangetroffen in het drinkwater.
Het is onduidelijk hoe de bacterie in het water terecht is gekomen. Daarom blijft het advies van kracht om water dat wordt genuttigd of gebruikt voor tandenpoetsen en het wassen van eten drie minuten te koken, in ieder geval tot na het weekend. Zaterdag geeft Vitens opnieuw een update over het advies.
De enterokokkenbacterie komt van nature voor in de darmen van mensen. Voor gezonde mensen is de bacterie niet gevaarlijk, maar voor mensen met een kwetsbare gezondheid of een verminderde weerstand kan deze wel vervelende gevolgen hebben."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Gebeurd nogal eensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Utrecht ook al van de week.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
JipWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie heeft er weer eens buiten zitten poepenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:05 schreef Lovely het volgende:
Het advies om in de regio Amersfoort drinkwater drie minuten te koken is verlengd. Uit testmonsters die drinkwaterbedrijf Vitens dagelijks neemt, blijkt dat de enterokokkenbacterie nog steeds in het water aanwezig is. Afgelopen maandag werd de bacterie enterokokken aangetroffen in het drinkwater.
Het is onduidelijk hoe de bacterie in het water terecht is gekomen. Daarom blijft het advies van kracht om water dat wordt genuttigd of gebruikt voor tandenpoetsen en het wassen van eten drie minuten te koken, in ieder geval tot na het weekend. Zaterdag geeft Vitens opnieuw een update over het advies.
De enterokokkenbacterie komt van nature voor in de darmen van mensen. Voor gezonde mensen is de bacterie niet gevaarlijk, maar voor mensen met een kwetsbare gezondheid of een verminderde weerstand kan deze wel vervelende gevolgen hebben.![]()
![]()
Geloof idd twee maand eerder ook alquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alweer? was niet lang geleden ook al"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Hondenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Wie heeft er weer eens buiten zitten poepen
KattenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar jij vroeg wie er buiten heeft zitten poepenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar in je bericht stond dat het in de darmen van mensen voorkomt
Alle diierenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed punt, zoals gebruikelijk heb je weer gelijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar jij vroeg wie er buiten heeft zitten poepen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt, zoals gebruikelijk heb je weer gelijk
![]()
![]()
![]()
Dat is deze zelfde melding toch? Sommige plaatsen in de provincie Utrecht. In de plaats Utrecht zelf niet volgens mij.quote:![]()
![]()
![]()
Toch maar water kopen in de winkel....Werkplek
(zelfst. naamw.)
Oh dat zou ik zo niet weten eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is deze zelfde melding toch? Sommige plaatsen in de provincie Utrecht. In de plaats Utrecht zelf niet volgens mij.
Ik heb ook wat flessen water in vorenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch maar water kopen in de winkel....
Let wel op de datum GG ik pak altijd degene die het langste houdbaar zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch maar water kopen in de winkel....quote:People Who Drink Bottled Water on a Daily Basis Ingest 90,000 More Microplastic Particles Each Year![]()
quote:Ik heb net mijn sneeuwpoppen zitten onderhouden, maar die lijken niet op de grote vadsige oranje vredesduif!
![]()
![]()
![]()
Kan ik me voorstellen. Is ook niet altijd duidelijk zoals ze het brengen in de media.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat zou ik zo niet weten eigenlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Daar let ik nooit op, bij water.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook wat flessen water in voren
Let wel op de datum GG ik pak altijd degene die het langste houdbaar zijnWerkplek
(zelfst. naamw.)
ik heb wel altijd een flesje mee die ik dan tot de eeuwigheid met kraanwater vulquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik eigenlijk ook niet, maar omdat ik dit boven heb gezet voor noodgevallen keek ik er na toen ik het al gekocht hadquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar let ik nooit op, bij water.
Een vas nog maar 3 maanden tot aan de datum, de andere tot 2027
Nu kan je het natuurlijk nog wel een tijdje daarna gebruiken zeker als je het kookt.
Maar ik kijk dan toch liever naar flessen die langer houdbaar zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blub again
Mobiele ondersteuning was hier voor weekplanningWerewolf
O nog mooi op tijd om te douchen en uit eten te gaanquote:![]()
Yup, erg fijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog mooi op tijd om te douchen en uit eten te gaan![]()
![]()
Dat geloof ik, lekker even douchen, ontstressen en genieten van het etentje met je moederquote:
Ga ik doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik, lekker even douchen, ontstressen en genieten van het etentje met je moeder
Thanks voor de mental support![]()
![]()
Geen dankquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Thanks voor de mental supporthoor heb niets gedaan .
gisteren middag had het spinat gegeven en ik was niet op de boxquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb wel altijd een flesje mee die ik dan tot de eeuwigheid met kraanwater vul![]()
Een stabiel contact is wel fijn als het even allemaal tegen zitquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen dankhoor heb niets gedaan .
![]()
![]()
![]()
Nou je weet me te vinden kleine moeite om even naar iemand te luisteren en uit te laten razenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een stabiel contact is wel fijn als het even allemaal tegen zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: