Ja ja ze noemt je zo maar meneerquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oe ze noemt me meneer![]()
Hallo Dottie
Je kunt niet uit de competitie liggenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:02 schreef Dotteke het volgende:
IK heb helemaal niets met voetbal
Ik hoop altijd dat Ajax er snel uit ligt dan heeft mijn dochter weer een leven thuis
En haar zoon ook en zij zelf ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je kunt niet uit de competitie liggen
Is de vriend/man van je dochter Ajacied? Ik mag hem nu al
Hey Maziquote:
Teams?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
Om 12.50 vergadering alvast opstarten terwijl die om 13.00 is gepland
Nog leuke plannen voor het weekendquote:
Eindhovenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend
1 tot 9 minuten te vroeg: even opscheppen dat je aanwezig bentquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
Om 12.50 vergadering alvast opstarten terwijl die om 13.00 is gepland
Al lunchend teams inquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja, ga toch lunchen man denk ik dan
dat laatste kunnen ze in agenda zien of ik vergadering heb of niet hiervoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:41 schreef devzero het volgende:
[..]
1 tot 9 minuten te vroeg: even opscheppen dat je aanwezig bent
10 tot 30 minuten te vroeg een vergadering opstarten: laten zien dat je niet kunt klok kijken
30+ te vroeg: niet weten wat tijdzones zijn
30 minuten te laat: je was vergeten dat er een meeting was en de vergadering was te vroeg afgelopen om ongezien binnen te komen
Beste is gewoon een paar minuten te laat komen met het excuus dat je vorige vergadering uit was gelopen
Gezellig en lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:40 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Eindhoven
Beetje chill, uiteten denk ik.
Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |