Geregeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He Dotquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Geregeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Wat is het ook een kut bedrijf dat Feenstra geisers
Hebben ze mijn nummer verkeerd genoteerd. Nu duurt het nog de hele dag. Ben er echt goed klaar mee.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
He Dot
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enJe moet ze niet wijzer maken dan ze al isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet ze niet wijzer maken dan ze al is![]()
tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Maar ze hadden je toch gebeld om een tijd door te geven?quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:42 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben ze mijn nummer verkeerd genoteerd. Nu duurt het nog de hele dag. Ben er echt goed klaar mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Balen zeg ...quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:42 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben ze mijn nummer verkeerd genoteerd. Nu duurt het nog de hele dag. Ben er echt goed klaar mee.
Probeer de energie van je woede/teleurstelling om te zetten naar iets positiefs.
Die firma's draaien nu ook overuren![]()
![]()
Nee ik heb hun gebeld. Zij zeiden dat de monteur hier voor half 1 zou izjn en dat ik een bericht zou krijgen hij onderweg was.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze hadden je toch gebeld om een tijd door te geven?
Voelde de bui al hangen dus heb zelf maar gebeld om half 1.
Komt die joker er aan dat mn nummer verkeerd genoteerd was en dat ik nu de rest van de dag thuis moet blijven.![]()
Ja sorry, ik laat me even gaan. Gaat zo super veel mis de afgelopen week. Doffe ellende.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:43 schreef maily het volgende:
[..]
Balen zeg ...
Probeer de energie van je woede/teleurstelling om te zetten naar iets positiefs.
Die firma's draaien nu ook overuren![]()
Raar, je nummer verschijnt in beeld als je beltquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ik heb hun gebeld. Zij zeiden dat de monteur hier voor half 1 zou izjn en dat ik een bericht zou krijgen hij onderweg was.
Voelde de bui al hangen dus heb zelf maar gebeld om half 1.
Komt die joker er aan dat mn nummer verkeerd genoteerd was en dat ik nu de rest van de dag thuis moet blijven.
Kan je niet bij een buurman of zo de sleutel geven en jij gewoon even naar de apotheek kan gaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoef je geen sorry voor te zeggen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja sorry, ik laat me even gaan. Gaat zo super veel mis de afgelopen week. Doffe ellende.![]()
![]()
Ja, het zijn gewoon prutsers.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar, je nummer verschijnt in beeld als je belt
Kan je niet bij een buurman of zo de sleutel geven en jij gewoon even naar de apotheek kan gaan?
Dus mocht iemand dit vinden via een zoekmachine: http://www.feenstra.com moet je niet hebben voor een service contract.![]()
Spreek een plek met de monteur af waar je sleutel ligt omdat je echt even weg moet kan dat niet?quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja sorry, ik laat me even gaan. Gaat zo super veel mis de afgelopen week. Doffe ellende.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb mijn moeder al rond gestuurd om vanalles voor me te doen. Maar frustrerend is het wel allemaal.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spreek een plek met de monteur af waar je sleutel ligt omdat je echt even weg moet kan dat niet?![]()
Foutjes kunnen altijd gebeuren he. Het is vervelend, maar het is nu eenmaal gebeurdquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja, het zijn gewoon prutsers.
Dus mocht iemand dit vinden via een zoekmachine: http://www.feenstra.com moet je niet hebben voor een service contract.
Probeer dan een oplossing te zoeken zodat je gewoon even weg kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is al.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Foutjes kunnen altijd gebeuren he. Het is vervelend, maar het is nu eenmaal gebeurd
Probeer dan een oplossing te zoeken zodat je gewoon even weg kan![]()
Je hebt alleen je zelf er mee als je je laat opfokken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder al rond gestuurd om vanalles voor me te doen. Maar frustrerend is het wel allemaal.
Relaxt KW ga even iets doen wat je ontspant
quote:nu een bakkie
en ontspannen
Ik ga even een kop thee zetten en iets anders doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt alleen je zelf er mee als je je laat opfokken.
Relaxt KW ga even iets doen wat je ontspant
Sorry voor de explosie. Zit me even hoog.![]()
Geeft niet beter gooi je het er even uit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga even een kop thee zetten en iets anders doen.
Sorry voor de explosie. Zit me even hoog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Meneer Steven
Ja ja ze noemt je zo maar meneerquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oe ze noemt me meneer![]()
Hallo Dottie
Meneer de koekepeer
Wat wil je nog meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ajax kampioen,
maar dat is niet te doen,
iig niet dit seizoen,
misschien het volgende met veel meer poen![]()
De club die wel kampioen gaat worden is 2026 iig slecht begonnen:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-sportief-2026.html
Hopelijk een start van een 2026 met alleen maar fouten![]()
![]()
IK heb helemaal niets met voetbal
Ik hoop altijd dat Ajax er snel uit ligt dan heeft mijn dochter weer een leven thuis
Je kunt niet uit de competitie liggenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:02 schreef Dotteke het volgende:
IK heb helemaal niets met voetbal
Ik hoop altijd dat Ajax er snel uit ligt dan heeft mijn dochter weer een leven thuis
Is de vriend/man van je dochter Ajacied? Ik mag hem nu al![]()
En haar zoon ook en zij zelf ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je kunt niet uit de competitie liggen
Is de vriend/man van je dochter Ajacied? Ik mag hem nu al
Maar o wee als ze niet winnen zijn die mannen echt niet te genieten
Niet gezondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoevaak zeg jij Blub op dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Maziquote:
Om 12.50 vergadering alvast opstarten terwijl die om 13.00 is gepland
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Teams?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
Om 12.50 vergadering alvast opstarten terwijl die om 13.00 is geplandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog leuke plannen voor het weekendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eindhovenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend
Beetje chill, uiteten denk ik.
Jij?![]()
1 tot 9 minuten te vroeg: even opscheppen dat je aanwezig bentquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
Om 12.50 vergadering alvast opstarten terwijl die om 13.00 is gepland
10 tot 30 minuten te vroeg een vergadering opstarten: laten zien dat je niet kunt klok kijken
30+ te vroeg: niet weten wat tijdzones zijn
30 minuten te laat: je was vergeten dat er een meeting was en de vergadering was te vroeg afgelopen om ongezien binnen te komen
Beste is gewoon een paar minuten te laat komen met het excuus dat je vorige vergadering uit was gelopen![]()
Al lunchend teams inquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja, ga toch lunchen man denk ik dan
dat laatste kunnen ze in agenda zien of ik vergadering heb of niet hiervoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:41 schreef devzero het volgende:
[..]
1 tot 9 minuten te vroeg: even opscheppen dat je aanwezig bent
10 tot 30 minuten te vroeg een vergadering opstarten: laten zien dat je niet kunt klok kijken
30+ te vroeg: niet weten wat tijdzones zijn
30 minuten te laat: je was vergeten dat er een meeting was en de vergadering was te vroeg afgelopen om ongezien binnen te komen
Beste is gewoon een paar minuten te laat komen met het excuus dat je vorige vergadering uit was gelopenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gezellig en lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:40 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Eindhoven
Beetje chill, uiteten denk ik.
Jij?
Hier nog geen plannenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: