Je hebt nog tijd zat johquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, alleen begint de tijd wel te dringen.
Hij moet ook nog de ketel maken he, en dan moet de ketel nog even opwarmen en dan kan ik douchen.quote:
Maar wie weet is dat zo gebeurd.. en dan snel douchen en hup kan je op pad. Anders doe je de andere twee dingen morgenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij moet ook nog de ketel maken he, en dan moet de ketel nog even opwarmen en dan kan ik douchen.
MT6quote:
Dan ga je een andere dag naar de kapperquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij moet ook nog de ketel maken he, en dan moet de ketel nog even opwarmen en dan kan ik douchen.
True, dat is ook een optie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wie weet is dat zo gebeurd.. en dan snel douchen en hup kan je op pad. Anders doe je de andere twee dingen morgen
Denk dat dat verstandiger is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga je een andere dag naar de kapper
Ja, als je je zo moet haasten en stressen is het ook nietsquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk dat dat verstandiger is.
Meestal wel, maar moet ook wel eens wachtenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zijn de artsen in jullie ziekenhuizen wel stipt?
12u00quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal wel, maar moet ook wel eens wachten
Hoe laat moest jij er zijn dan
O dan laten ze je wel een tijdje wachten. Hopelijk ben je snel aan de beurt, ben je met je moeder?quote:
He jammer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie ik aankomen in de postnl app
ja hoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:35 schreef maily het volgende:
[..]
He jammer.
@:greysbones je kunt het ook bij haar buren laten bezorgen.
Hey Greysquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |