Teams?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
Om 12.50 vergadering alvast opstarten terwijl die om 13.00 is gepland
Nog leuke plannen voor het weekendquote:
Eindhovenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend
1 tot 9 minuten te vroeg: even opscheppen dat je aanwezig bentquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
Om 12.50 vergadering alvast opstarten terwijl die om 13.00 is gepland
Al lunchend teams inquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja, ga toch lunchen man denk ik dan
dat laatste kunnen ze in agenda zien of ik vergadering heb of niet hiervoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:41 schreef devzero het volgende:
[..]
1 tot 9 minuten te vroeg: even opscheppen dat je aanwezig bent
10 tot 30 minuten te vroeg een vergadering opstarten: laten zien dat je niet kunt klok kijken
30+ te vroeg: niet weten wat tijdzones zijn
30 minuten te laat: je was vergeten dat er een meeting was en de vergadering was te vroeg afgelopen om ongezien binnen te komen
Beste is gewoon een paar minuten te laat komen met het excuus dat je vorige vergadering uit was gelopen
Gezellig en lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:40 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Eindhoven
Beetje chill, uiteten denk ik.
Jij?
Gewoon je kalender volstoppen met "work-time" blokkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat laatste kunnen ze in agenda zien of ik vergadering heb of niet hiervoor
Lekkerquote:
Vergadersequote:
valt me wel tegen hoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:51 schreef devzero het volgende:
ff poepen bolk
staat niet in mijn agenda fwiw
maak foto van en print het uit en deel het uit aan je hele afdelingquote:
Heb jij een poep fetischquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had gisteren Vitelotte aardappelen op en dat was vandaag te zien
Voortaan beter kauwenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
paarse aardappelquote:
was niet paars, maar wel stukken donkerder wat eruit kwamquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Voortaan beter kauwen
Ik heb dat overigens nooit gehad dat mijn poep paars is met dat soort aardappeltjes.
`Dat is wel fijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, wel een goede spijsvertering
Als ik mais eet, dan zie ik soms wel stukjes mais terug in mijn poep. Toch te snel gegetenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paarse aardappel
[..]
was niet paars, maar wel stukken donkerder wat eruit kwam
Als je nou buiten had gepoept dan hadden de vogels ook weer wat te eten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik mais eet, dan zie ik soms wel stukjes mais terug in mijn poep. Toch te snel gegeten
Goed planquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je nou buiten had gepoept dan hadden de vogels ook weer wat te eten.
Ik niet maar kan wel kakken hihiquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, wel een goede spijsvertering
herkenbaar, met rauwe sla heb ik dat ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik mais eet, dan zie ik soms wel stukjes mais terug in mijn poep. Toch te snel gegeten
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je nou buiten had gepoept dan hadden de vogels ook weer wat te eten.
quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-01-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Lekker hoorquote:
Nou ik denk dat mensen hier bang zijn, dat ze de deur niet meer uit kunnen dit weekendquote:
Hey Yvonnequote:
Nee in de winkels lijkt wel oorlog, dat grissenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik denk dat mensen hier bang zijn, dat ze de deur niet meer uit kunnen dit weekend
Mevroiquote:
Oh dat viel hier wel mee, het was wel drukker dan normaalquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee in de winkels lijkt wel oorlog, dat grissen
Ja voorraden werden niet geleverd door de gladheid, de winkels waren gisteren al bijna leegquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee in de winkels lijkt wel oorlog, dat grissen
Dat viel hier wel mee. Het brood was wel praktisch op al, tussenmiddag.quote:
Hier dus ook en zelfs bij de bakker.. maar gelukkig heb ik nog wel wat brood in de diepvries en bolletjes enzquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat viel hier wel mee. Het brood was wel praktisch op al, tussenmiddag.
Gisteren morgen om 10 was hier bij AH al bijna geen brood meerquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat viel hier wel mee. Het brood was wel praktisch op al, tussenmiddag.
Eergister was het helemaal op en waren er alleen nog krentenbollen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren morgen om 10 was hier bij AH al bijna geen brood meer
Ik had laatst paarse boerenkool. Maar die was na het koken gewoon donkergroen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
paarse boerenkool?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had laatst paarse boerenkool. Maar die was na het koken gewoon donkergroen.
* boksquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:42 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig ben ik de voorgaande dagen naar de super geweest
Zo dan, Nou weten we gelijk waarom we een noodvoorraad aan moeten leggenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eergister was het helemaal op en waren er alleen nog krentenbollen.
Nee die is zo gekweekt. Net als paarse broccoli.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
paarse boerenkool?
Is daar niet iets serieus mis mee dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |