Gewoon je kalender volstoppen met "work-time" blokkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat laatste kunnen ze in agenda zien of ik vergadering heb of niet hiervoor
Lekkerquote:
Vergadersequote:
valt me wel tegen hoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:51 schreef devzero het volgende:
ff poepen bolk
staat niet in mijn agenda fwiw
maak foto van en print het uit en deel het uit aan je hele afdelingquote:
Heb jij een poep fetischquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had gisteren Vitelotte aardappelen op en dat was vandaag te zien
Voortaan beter kauwenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had gisteren Vitelotte aardappelen op en dat was vandaag te zien
paarse aardappelquote:
was niet paars, maar wel stukken donkerder wat eruit kwamquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Voortaan beter kauwen
Ik heb dat overigens nooit gehad dat mijn poep paars is met dat soort aardappeltjes.
`Dat is wel fijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, wel een goede spijsvertering
Als ik mais eet, dan zie ik soms wel stukjes mais terug in mijn poep. Toch te snel gegetenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paarse aardappel
[..]
was niet paars, maar wel stukken donkerder wat eruit kwam
Als je nou buiten had gepoept dan hadden de vogels ook weer wat te eten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik mais eet, dan zie ik soms wel stukjes mais terug in mijn poep. Toch te snel gegeten
Goed planquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je nou buiten had gepoept dan hadden de vogels ook weer wat te eten.
Ik niet maar kan wel kakken hihiquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, wel een goede spijsvertering
herkenbaar, met rauwe sla heb ik dat ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik mais eet, dan zie ik soms wel stukjes mais terug in mijn poep. Toch te snel gegeten
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je nou buiten had gepoept dan hadden de vogels ook weer wat te eten.
quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-01-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Lekker hoorquote:
Nou ik denk dat mensen hier bang zijn, dat ze de deur niet meer uit kunnen dit weekendquote:
Hey Yvonnequote:
Nee in de winkels lijkt wel oorlog, dat grissenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik denk dat mensen hier bang zijn, dat ze de deur niet meer uit kunnen dit weekend
Mevroiquote:
Oh dat viel hier wel mee, het was wel drukker dan normaalquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee in de winkels lijkt wel oorlog, dat grissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |