Ja voorraden werden niet geleverd door de gladheid, de winkels waren gisteren al bijna leegquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee in de winkels lijkt wel oorlog, dat grissen
Dat viel hier wel mee. Het brood was wel praktisch op al, tussenmiddag.quote:
Hier dus ook en zelfs bij de bakker.. maar gelukkig heb ik nog wel wat brood in de diepvries en bolletjes enzquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat viel hier wel mee. Het brood was wel praktisch op al, tussenmiddag.
Gisteren morgen om 10 was hier bij AH al bijna geen brood meerquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat viel hier wel mee. Het brood was wel praktisch op al, tussenmiddag.
Eergister was het helemaal op en waren er alleen nog krentenbollen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren morgen om 10 was hier bij AH al bijna geen brood meer
Ik had laatst paarse boerenkool. Maar die was na het koken gewoon donkergroen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had gisteren Vitelotte aardappelen op en dat was vandaag te zien
paarse boerenkool?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had laatst paarse boerenkool. Maar die was na het koken gewoon donkergroen.
* boksquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:42 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig ben ik de voorgaande dagen naar de super geweest
Zo dan, Nou weten we gelijk waarom we een noodvoorraad aan moeten leggenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eergister was het helemaal op en waren er alleen nog krentenbollen.
Nee die is zo gekweekt. Net als paarse broccoli.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
paarse boerenkool?
Is daar niet iets serieus mis mee dan?
Je hebt ook witlof wat paars isquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
paarse boerenkool?
Ja wel eens gehad is wel lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:50 schreef maily het volgende:
[..]
En paarse peentjes. En regenboogpeentjes.
Die zijn er al jaren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef Lovely het volgende:
Gisteren zag ik op tv zelfs groene tomaten
Dat wist ik niet.. van bieten dan weer wequote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef maily het volgende:
[..]
Die zijn er al jaren.
En zwarte. En paarse.
Die soort welquote:
juist gezond vanwege de antioxidanten/anthocyanen, rode kool is toch ook geen witte kool waar iets mis mee is?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
paarse boerenkool?
Ja bietjes ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.. van bieten dan weer we
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |