Pindakaasquote:
Bij jou ook?quote:
Verwarming al gemaakt?quote:
Nope, zou een smsje krijgen als de monteur onderweg zou zijn. Hij zou zeker voor half 1 hier geweest moeten zijn. Tot op heden niets gehoord. Dus ik hoop het beste maar.quote:
O dan heb je nog even, kan altijd iets uitlopen natuurlijk. Zeker met dit weerquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, zou een smsje krijgen als de monteur onderweg zou zijn. Hij zou zeker voor half 1 hier geweest moeten zijn. Tot op heden niets gehoord. Dus ik hoop het beste maar.
Ja is ook zo. Wil alleen vanmiddag nog wat doen dus ik hoop maar dat hij zo komt. Is me wel toegezegd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je nog even, kan altijd iets uitlopen natuurlijk. Zeker met dit weer
Het enige wat je kan doen is afwachten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Wil alleen vanmiddag nog wat doen dus ik hoop maar dat hij zo komt. Is me wel toegezegd.
Ja weet ik. Maar als ik om kwart voor 1 niets heb gehoord ga ik wel weer even bellen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige wat je kan doen is afwachten.
Ze zullen hun best wel doen neem ik aan.
Maar het verkeer is momenteel wat anders dan anders
Kan je doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar als ik om kwart voor 1 niets heb gehoord ga ik wel weer even bellen.
Heb geen tijd, maar wil even langs de apotheek, super, kapper en action. En ik moet nog douchen en vanavond ga ik met mams uit eten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je doenHe laat moet je weg dan?
O gezellig en lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb geen tijd, maar wil even langs de apotheek, super, kapper en action. En ik moet nog douchen en vanavond ga ik met mams uit eten.
Nou wie weet worden ze idd beroemdquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:05 schreef ToT het volgende:
Net ff een babbeltje met een oude dame gemaakt die foto's van onze sneeuwpoppen heeft gemaakt. Ze zei dat ze de foto's online zou zetten en dat onze sneeuwpoppen wereldwijd beroemd zouden worden!
Je hebt nog tijd zat johquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, alleen begint de tijd wel te dringen.
Hij moet ook nog de ketel maken he, en dan moet de ketel nog even opwarmen en dan kan ik douchen.quote:
Maar wie weet is dat zo gebeurd.. en dan snel douchen en hup kan je op pad. Anders doe je de andere twee dingen morgenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij moet ook nog de ketel maken he, en dan moet de ketel nog even opwarmen en dan kan ik douchen.
MT6quote:
Dan ga je een andere dag naar de kapperquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij moet ook nog de ketel maken he, en dan moet de ketel nog even opwarmen en dan kan ik douchen.
True, dat is ook een optie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wie weet is dat zo gebeurd.. en dan snel douchen en hup kan je op pad. Anders doe je de andere twee dingen morgen
Denk dat dat verstandiger is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga je een andere dag naar de kapper
Ja, als je je zo moet haasten en stressen is het ook nietsquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk dat dat verstandiger is.
Meestal wel, maar moet ook wel eens wachtenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zijn de artsen in jullie ziekenhuizen wel stipt?
12u00quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal wel, maar moet ook wel eens wachten
Hoe laat moest jij er zijn dan
O dan laten ze je wel een tijdje wachten. Hopelijk ben je snel aan de beurt, ben je met je moeder?quote:
He jammer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie ik aankomen in de postnl app
ja hoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:35 schreef maily het volgende:
[..]
He jammer.
@:greysbones je kunt het ook bij haar buren laten bezorgen.
Hey Greysquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |