Ja voorraden werden niet geleverd door de gladheid, de winkels waren gisteren al bijna leegquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee in de winkels lijkt wel oorlog, dat grissen
Dat viel hier wel mee. Het brood was wel praktisch op al, tussenmiddag.quote:
Hier dus ook en zelfs bij de bakker.. maar gelukkig heb ik nog wel wat brood in de diepvries en bolletjes enzquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat viel hier wel mee. Het brood was wel praktisch op al, tussenmiddag.
Gisteren morgen om 10 was hier bij AH al bijna geen brood meerquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat viel hier wel mee. Het brood was wel praktisch op al, tussenmiddag.
Eergister was het helemaal op en waren er alleen nog krentenbollen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren morgen om 10 was hier bij AH al bijna geen brood meer
Ik had laatst paarse boerenkool. Maar die was na het koken gewoon donkergroen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had gisteren Vitelotte aardappelen op en dat was vandaag te zien
paarse boerenkool?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had laatst paarse boerenkool. Maar die was na het koken gewoon donkergroen.
* boksquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:42 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig ben ik de voorgaande dagen naar de super geweest
Zo dan, Nou weten we gelijk waarom we een noodvoorraad aan moeten leggenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eergister was het helemaal op en waren er alleen nog krentenbollen.
Nee die is zo gekweekt. Net als paarse broccoli.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
paarse boerenkool?
Is daar niet iets serieus mis mee dan?
Je hebt ook witlof wat paars isquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
paarse boerenkool?
Ja wel eens gehad is wel lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:50 schreef maily het volgende:
[..]
En paarse peentjes. En regenboogpeentjes.
Die zijn er al jaren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef Lovely het volgende:
Gisteren zag ik op tv zelfs groene tomaten
Dat wist ik niet.. van bieten dan weer wequote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef maily het volgende:
[..]
Die zijn er al jaren.
En zwarte. En paarse.
Die soort welquote:
juist gezond vanwege de antioxidanten/anthocyanen, rode kool is toch ook geen witte kool waar iets mis mee is?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
paarse boerenkool?
Ja bietjes ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.. van bieten dan weer we
Een groene tomaat is volgens mij nog niet rijp. En als hij niet meer rood is dan is de tomaat niet meer goed en gooi je die weg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:51 schreef Lovely het volgende:
Gisteren zag ik op tv zelfs groene tomaten
Lees mijn linkje ffquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een groene tomaat is volgens mij nog niet rijp. En als hij niet meer rood is dan is de tomaat niet meer goed en gooi je die weg.
O, heb ze nog niet gezien zal eens kijken als ik weer in de winkel benquote:
Die was wel rijp, anders gaat hij die ook niet gebruiken voor een gerechtquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een groene tomaat is volgens mij nog niet rijp. En als hij niet meer rood is dan is de tomaat niet meer goed en gooi je die weg.
Kleine gele tomaatjes wel eens gegeten was zo'n mix met roden tomatenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, heb ze nog niet gezien zal eens kijken als ik weer in de winkel ben
Ja die gele wel, maar groene nooitquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kleine gele tomaatjes wel eens gegeten was zo'n mix met roden tomaten
Zellufquote:
Is het ook, ik heb snert straksquote:
Lekkere bolkquote:
Wie heeft er weer eens buiten zitten poepenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:05 schreef Lovely het volgende:
Het advies om in de regio Amersfoort drinkwater drie minuten te koken is verlengd. Uit testmonsters die drinkwaterbedrijf Vitens dagelijks neemt, blijkt dat de enterokokkenbacterie nog steeds in het water aanwezig is. Afgelopen maandag werd de bacterie enterokokken aangetroffen in het drinkwater.
Het is onduidelijk hoe de bacterie in het water terecht is gekomen. Daarom blijft het advies van kracht om water dat wordt genuttigd of gebruikt voor tandenpoetsen en het wassen van eten drie minuten te koken, in ieder geval tot na het weekend. Zaterdag geeft Vitens opnieuw een update over het advies.
De enterokokkenbacterie komt van nature voor in de darmen van mensen. Voor gezonde mensen is de bacterie niet gevaarlijk, maar voor mensen met een kwetsbare gezondheid of een verminderde weerstand kan deze wel vervelende gevolgen hebben.
Geloof idd twee maand eerder ook alquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alweer? was niet lang geleden ook al
Hondenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Wie heeft er weer eens buiten zitten poepen
Ja maar jij vroeg wie er buiten heeft zitten poepenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar in je bericht stond dat het in de darmen van mensen voorkomt
Goed punt, zoals gebruikelijk heb je weer gelijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar jij vroeg wie er buiten heeft zitten poepen
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt, zoals gebruikelijk heb je weer gelijk
Dat is deze zelfde melding toch? Sommige plaatsen in de provincie Utrecht. In de plaats Utrecht zelf niet volgens mij.quote:
Oh dat zou ik zo niet weten eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is deze zelfde melding toch? Sommige plaatsen in de provincie Utrecht. In de plaats Utrecht zelf niet volgens mij.
Ik heb ook wat flessen water in vorenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch maar water kopen in de winkel....
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch maar water kopen in de winkel....
quote:People Who Drink Bottled Water on a Daily Basis Ingest 90,000 More Microplastic Particles Each Year
quote:
Kan ik me voorstellen. Is ook niet altijd duidelijk zoals ze het brengen in de media.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat zou ik zo niet weten eigenlijk
Daar let ik nooit op, bij water.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook wat flessen water in voren
Let wel op de datum GG ik pak altijd degene die het langste houdbaar zijn
ik heb wel altijd een flesje mee die ik dan tot de eeuwigheid met kraanwater vulquote:
Ik eigenlijk ook niet, maar omdat ik dit boven heb gezet voor noodgevallen keek ik er na toen ik het al gekocht hadquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar let ik nooit op, bij water.
O nog mooi op tijd om te douchen en uit eten te gaanquote:
Yup, erg fijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog mooi op tijd om te douchen en uit eten te gaan![]()
Dat geloof ik, lekker even douchen, ontstressen en genieten van het etentje met je moederquote:
Ga ik doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik, lekker even douchen, ontstressen en genieten van het etentje met je moeder
Geen dankquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Thanks voor de mental support
gisteren middag had het spinat gegeven en ik was niet op de boxquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb wel altijd een flesje mee die ik dan tot de eeuwigheid met kraanwater vul
Een stabiel contact is wel fijn als het even allemaal tegen zitquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen dankhoor heb niets gedaan .
Nou je weet me te vinden kleine moeite om even naar iemand te luisteren en uit te laten razenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een stabiel contact is wel fijn als het even allemaal tegen zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |