quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch maar water kopen in de winkel....
quote:People Who Drink Bottled Water on a Daily Basis Ingest 90,000 More Microplastic Particles Each Year
quote:
Kan ik me voorstellen. Is ook niet altijd duidelijk zoals ze het brengen in de media.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat zou ik zo niet weten eigenlijk
Daar let ik nooit op, bij water.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook wat flessen water in voren
Let wel op de datum GG ik pak altijd degene die het langste houdbaar zijn
ik heb wel altijd een flesje mee die ik dan tot de eeuwigheid met kraanwater vulquote:
Ik eigenlijk ook niet, maar omdat ik dit boven heb gezet voor noodgevallen keek ik er na toen ik het al gekocht hadquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar let ik nooit op, bij water.
O nog mooi op tijd om te douchen en uit eten te gaanquote:
Yup, erg fijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog mooi op tijd om te douchen en uit eten te gaan![]()
Dat geloof ik, lekker even douchen, ontstressen en genieten van het etentje met je moederquote:
Ga ik doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik, lekker even douchen, ontstressen en genieten van het etentje met je moeder
Geen dankquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Thanks voor de mental support
gisteren middag had het spinat gegeven en ik was niet op de boxquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb wel altijd een flesje mee die ik dan tot de eeuwigheid met kraanwater vul
Een stabiel contact is wel fijn als het even allemaal tegen zitquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen dankhoor heb niets gedaan .
Nou je weet me te vinden kleine moeite om even naar iemand te luisteren en uit te laten razenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een stabiel contact is wel fijn als het even allemaal tegen zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |