Wie heeft er weer eens buiten zitten poepenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:05 schreef Lovely het volgende:
Het advies om in de regio Amersfoort drinkwater drie minuten te koken is verlengd. Uit testmonsters die drinkwaterbedrijf Vitens dagelijks neemt, blijkt dat de enterokokkenbacterie nog steeds in het water aanwezig is. Afgelopen maandag werd de bacterie enterokokken aangetroffen in het drinkwater.
Het is onduidelijk hoe de bacterie in het water terecht is gekomen. Daarom blijft het advies van kracht om water dat wordt genuttigd of gebruikt voor tandenpoetsen en het wassen van eten drie minuten te koken, in ieder geval tot na het weekend. Zaterdag geeft Vitens opnieuw een update over het advies.
De enterokokkenbacterie komt van nature voor in de darmen van mensen. Voor gezonde mensen is de bacterie niet gevaarlijk, maar voor mensen met een kwetsbare gezondheid of een verminderde weerstand kan deze wel vervelende gevolgen hebben.
Geloof idd twee maand eerder ook alquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alweer? was niet lang geleden ook al
Hondenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Wie heeft er weer eens buiten zitten poepen
Ja maar jij vroeg wie er buiten heeft zitten poepenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar in je bericht stond dat het in de darmen van mensen voorkomt
Goed punt, zoals gebruikelijk heb je weer gelijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar jij vroeg wie er buiten heeft zitten poepen
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt, zoals gebruikelijk heb je weer gelijk
Dat is deze zelfde melding toch? Sommige plaatsen in de provincie Utrecht. In de plaats Utrecht zelf niet volgens mij.quote:
Oh dat zou ik zo niet weten eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is deze zelfde melding toch? Sommige plaatsen in de provincie Utrecht. In de plaats Utrecht zelf niet volgens mij.
Ik heb ook wat flessen water in vorenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch maar water kopen in de winkel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |