Als dat kan. Met Pizza Peppi hadden de Hunters ook niet genoeg infoquote:Op maandag 5 januari 2026 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Vind het ergens ook flauw dat die extractieinfo speltechnisch nog opgehaald mag worden bij een contactpersoon als de voortvluchtigen al zijn gepakt.
Daar dacht ik ook aan ja. Die meiden hadden het er ook al over dat Jacco waarschijnlijk onder de tap zou staan en er een camera-auto staat. Toen dacht ik ook al, laat die helper dan aanbellen. Idem bij de broers.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mogen deelnemers eigenlijk iemand anders die extractieinfo laten ophalen? want dat had ik in het geval van de broers dan sowieso laten doen. Dan waren ze er wellicht nog mee weggekomen
Die info is vaak nog wel tweedelig toch?quote:Op maandag 5 januari 2026 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Vind het ergens ook flauw dat die extractieinfo speltechnisch nog opgehaald mag worden bij een contactpersoon als de voortvluchtigen al zijn gepakt.
Ik verwacht dat Hunters met die info wel uit de voeten kunnen, ze hadden ook al die tussentijdse punten met landennamen weten te ontcijferen, ik gok dat het extractiepunt daar ook wel mee te maken heeft, mogelijk in het midden van dat punt zoals iemand hier al suggereerde. Kun je daar mooi met 3 teams in die haven gaan liggenquote:Op maandag 5 januari 2026 22:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die info is vaak nog wel tweedelig toch?
Dikke kans dat het dit seizoen een cirkeltje op een landkaart betreft natuurlijk.
Ja, dit vond ik trouwens ook.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Na het oppakken van Darryl en Mitchel werd door de voice-over gezegd “nog 60 uur tot de extractie”.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
Welke dag zitten ze eigenlijk. Ik lees dat een gemiddeld seizoen over 21 dagen gaat. Op dag 8 was het marktplaats fiasco. Dit riekt naar het kortste reguliere seizoen ooit?
Is de opnameperiode dan verkort tot 14 dagenquote:Op maandag 5 januari 2026 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Na het oppakken van Darryl en Mitchel werd door de voice-over gezegd “nog 60 uur tot de extractie”.
Meestal zijn de puzzels, in mijn beleving, pas laat op te lossen of compleet te maken.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Hunters met die info wel uit de voeten kunnen, ze hadden ook al die tussentijdse punten met landennamen weten te ontcijferen, ik gok dat het extractiepunt daar ook wel mee te maken heeft, mogelijk in het midden van dat punt zoals iemand hier al suggereerde. Kun je daar mooi met 3 teams in die haven gaan liggen
Ah scherper dan mij. Dan is er toch weer meer tijd verstreken of duurt het seizoen gewoon minder lang.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Na het oppakken van Darryl en Mitchel werd door de voice-over gezegd “nog 60 uur tot de extractie”.
Waar het extractiepunt is, is in de intro al te zien (ervan uitgaande dat dit klopt, in eerdere seizoenen was dat wel het geval):quote:Op maandag 5 januari 2026 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Hunters met die info wel uit de voeten kunnen, ze hadden ook al die tussentijdse punten met landennamen weten te ontcijferen, ik gok dat het extractiepunt daar ook wel mee te maken heeft, mogelijk in het midden van dat punt zoals iemand hier al suggereerde. Kun je daar mooi met 3 teams in die haven gaan liggen
Dat is altijd een lastige afweging want je kunt over het algemeen beter geen tijd verspillen omdat de kans dat de Hunters die info ook verkrijgen groot is. Nu was het alleen extra lullig omdat de Hunters eigenlijk alles al in de stijgers konden zetten door die productiefoutquote:Op maandag 5 januari 2026 22:31 schreef lars91 het volgende:
Ze konden de info toch vanaf maandag ophalen? En niet op maandag? Dan hadden ze moeten wachten
Normaal wel. Nu wisten ze dat de Hunters er waren. Ze hadden de camera auto gezienquote:Op maandag 5 januari 2026 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is altijd een lastige afweging want je kunt over het algemeen beter geen tijd verspillen omdat de kans dat de Hunters die info ook verkrijgen groot is. Nu was het alleen extra lullig omdat de Hunters eigenlijk alles al in de stijgers konden zetten door die productiefout
Eens, maar die was natuurlijk niet weggehaaldquote:Op maandag 5 januari 2026 22:39 schreef lars91 het volgende:
[..]
Normaal wel. Nu wisten ze dat de Hunters er waren. Ze hadden de camera auto gezien
Als die camauto er staat maar de Hunters niet. Kom je wel weg.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar die was natuurlijk niet weggehaaldDe beste optie was om iemand anders de info op te laten halen, maar ik weet dus niet of dat mag.
Het was exact 19:58 (teruggezocht in de signal groep 😂). We nemen het al jaren vroeg in het jaar op.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dit vond ik trouwens ook.
Net als de bakens plakken "als het donker is". Nou viel dat donkere uiteindelijk wel mee, maar het was al best schemerig en kan me gezien de opnameperiode niet voorstellen dat dat voor 20:00 geweest is wat volgens mij de tijd is dat de jacht stopt als ik @:Selmar goed begrijp.
Wachten had gewerkt (dan hadden wij gedacht ze ze toch stiekem naar binnen waren gekomen), via een andere helpen een nieuwe locatie afspreken had geholpen, maar gewoon naar de deur fietsen was echt de minst goede keuzequote:Op maandag 5 januari 2026 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar die was natuurlijk niet weggehaaldDe beste optie was om iemand anders de info op te laten halen, maar ik weet dus niet of dat mag.
AH, valt meequote:Op maandag 5 januari 2026 23:11 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het was exact 19:58 (teruggezocht in de signal groep 😂). We nemen het al jaren vroeg in het jaar op.
Ok dus je mag alleen een nieuwe locatie via die derde persoon laten afspreken, maar moet de overdracht wel daadwerkelijk tussen contactpersoon en voortvluchtigen plaats vinden?quote:Op maandag 5 januari 2026 23:13 schreef Selmar het volgende:
[..]
Wachten had gewerkt (dan hadden wij gedacht ze ze toch stiekem naar binnen waren gekomen), via een andere helpen een nieuwe locatie afspreken had geholpen, maar gewoon naar de deur fietsen was echt de minst goede keuze
Geen idee, maar dit mag altijd.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dus je mag alleen een nieuwe locatie via die derde persoon laten afspreken, maar moet de overdracht wel daadwerkelijk tussen contactpersoon en voortvluchtigen plaats vinden?
Laat Tina Nijkamp het maar niet horen, die is toch al op een kruistocht met alles wat AVROTROS verneukt, van Songfestival tot WIDMquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:43 schreef alpeko het volgende:
Na de laatste 2 afleveringen teruggekeken te hebben kom ik tot de conclusie dat de NPO dit programma prima kan wegbezuinigen.Productie verpest het volledig. Doe maar gewoon Kassa en Andere Tijden i.p.v. dit entertainment.
Ik hou mijn hart al vast voor het VIPS-seizoen, want dat zal wel met dezelfde productie/spelleiders gemaakt zijnquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:43 schreef alpeko het volgende:
Na de laatste 2 afleveringen teruggekeken te hebben kom ik tot de conclusie dat de NPO dit programma prima kan wegbezuinigen.Productie verpest het volledig. Doe maar gewoon Kassa en Andere Tijden i.p.v. dit entertainment.
ja daar ben ik inmiddels ook bang voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vrees nu wel een beetje voor de laatste aflevering en dat niemand het extractiepunt gaat halen.
Dat is wel korter. Dan is er wel minder tijd om dingen uit te lopen voor de Huntersquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart al vast voor het VIPS-seizoen, want dat zal wel met dezelfde productie/spelleiders gemaakt zijn
Het plan is juist om vanwege de bezuinigingen Hunted vips straks dagelijks uit te zenden voor een x aantal wekenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:43 schreef alpeko het volgende:
Dat is juist geen bezuiniging, dat is duurder om te maken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het plan is juist om vanwege de bezuinigingen Hunted vips straks dagelijks uit te zenden voor een x aantal weken
Ik vind het een leuk seizoen! Maar ze mogen wel wat knappere koppen in de productie zetten, want de hunters zijn die nu ook een beetje te snel af.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:43 schreef alpeko het volgende:
klopt, de hunters zijn altijd al in het voordeel naar mijn mening, maar hierdoor nog meer.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:03 schreef potjecreme het volgende:
2 maal iets bij bekenden ophalen, maakt het er ook niet beter op.
Onze hunters zijn nooit opgepakt en het spen heeft niet stil gelegenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:07 schreef ThijsTH het volgende:
@ Selmar
Was het in dit seizoen of in het VIPS seizoen dat 1 van jullie hunters werd opgepakt vanwege verdacht gedrag? En hoeveel dagen heeft het daardoor stilgelegen? Wat deden de kandidaten in die dagen eigenlijk? Ik neem aan paar dagen in hotel en niks mogen doen?
Huh, daar was toch een nieuwsbericht over?quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:26 schreef Selmar het volgende:
[..]
Onze hunters zijn nooit opgepakt en het spen heeft niet stil gelegen
En “stilgelegd” was de interpretatie van het juicekanaal, voor even de politie te woord staan leggen we echt het spel niet stil.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Huh, daar was toch een nieuwsbericht over?
Ah oke, ik heb het iets te groot opgepakt blijkbaar. Er staat "tijdelijk stilgelegd" dus dat kan ook een halfuurtje zijn.
Zie hier: https://www.realitynet.org/forum/tv/?topic=59095.1900
Selmar is ook op dat forum actief.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Huh, daar was toch een nieuwsbericht over?
Ah oke, ik heb het iets te groot opgepakt blijkbaar. Er staat "tijdelijk stilgelegd" dus dat kan ook een halfuurtje zijn.
Zie hier: https://www.realitynet.org/forum/tv/?topic=59095.1900
En de verwachting is dat jullie meer kijkers trekken dan wat ze origineel op die tijdstippen haddenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:59 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat is juist geen bezuiniging, dat is duurder om te maken.
Edit: stom, je bedoelde natuurlijk dat het totaal goedkoper wordt. Dat zou kunnen, Hunted wordt dus juist veel duurder.
Nee, nu waren het volgens mij wel verschillende mensen uit de innercircle, alleen bij die Zeeuwse meiden volgens mij niet?quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:03 schreef potjecreme het volgende:
2 maal iets bij bekenden ophalen, maakt het er ook niet beter op.
Nee want hun advertentie linkt naar hun contactpersoon daar hebben andere deelnemers niks aan. Dus hadden ze kunnen weten dat die persoonlijk was.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zou die sticker misschien ook wel laten zitten, want je weet nooit of de andere teams er nog wat aan hebben
....... Het gaat mij erom dat er 2 maal iets bij de inner circle gehaald moet worden. Dat geeft al heel veel meer informatie aan de hunters als ze achter informatie komen via anderen. Een random plek zoals de stickers was beter geweest.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, nu waren het volgens mij wel verschillende mensen uit de innercircle, alleen bij die Zeeuwse meiden volgens mij niet?
Kan m helaaa niet meer wijzigen dus misschien kan een MOD helpenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:40 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
@:TheVulture plaats deze ff in de topicstart link: https://imgur.com/5zkZn94
Nog 1 aflevering en dan zijn deze deelnemers ook weer vergeten…quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:40 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
@:TheVulture plaats deze ff in de topicstart link: https://imgur.com/5zkZn94
nee het was toch dat de hunters een echte verdachte oppakten / staande hielden, 2 jaar terug ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:26 schreef Selmar het volgende:
[..]
Onze hunters zijn nooit opgepakt en het spen heeft niet stil gelegen
Dat vind ik nog altijd wel de mooiste actie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:18 schreef Elleska het volgende:
Ik denk dat de keer dat de hunters een echte boef ipv een deelnemer te pakken hadden meer tijd heeft gekost.
Mijne ook. Ook omdat er volgens mij nog maar 1 aflevering is en het wat dat betreft een beetje sloom verloopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:28 schreef chufi het volgende:
Mijn voorgevoel zegt dat niemand het extractiepunt haalt
Meestal weten de voortvluchtigen in de voorlaatste aflebering al waar het extractiepunt is, volgens mij. Dat ze daar nu nog niet alle info voor hebben, voorspelt inderdaad weinig goeds...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:40 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Mijne ook. Ook omdat er volgens mij nog maar 1 aflevering is en het wat dat betreft een beetje sloom verloopt.
Waar kun je die terugkijken?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:37 schreef marcel.de het volgende:
Nu aan de britse versie van oktober begonnen. Is wel andere vibe. Maar mis wel dingen (te veel geknipt voor goed verhaal enzo). Maar 100.000 pond voor de winnaar maakt het wel intenser.
Hunters maken veel meer gebruik van drones.
Wat wel gaaf is, eind afl 4 krijgen voortvluchtigen bericht dat ze ergens 10.000pound kunnen oppikken, maar wel wie het eerst komt, die het eerst maalt... . .
Hunters gaan ook vaker undercover, in normale kleding dit seizoen.
Maar dat deed Thijsie ook met zijn gele hesje en koelbox![]()
Is te vinden op de site van Channel 4: https://www.channel4.com/programmes/huntedquote:Op zondag 11 januari 2026 19:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Waar kun je die terugkijken?
Ik had geloof ik het eerste seizoen daarvan ook gezien maar weet niet meer waar
Maar ze waarschuwen de voortvluchtigen ermee minstens net zo vaak als dat zij ze er mee pakken 😂quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:37 schreef marcel.de het volgende:
Hunters maken veel meer gebruik van drones.
klopt, de batterij was leeg en daardoor waren voortvluchtigen op de hoogte dat Hunters in de buurt waren en zij ontkwamen daardoor door erop in te spelenquote:Op maandag 12 januari 2026 08:20 schreef Selmar het volgende:
[..]
Maar ze waarschuwen de voortvluchtigen ermee minstens net zo vaak als dat zij ze er mee pakken 😂
Daarom gebruiken wij ze nauwelijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2026 20:29 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken of het extractiepunt nog door voortvluchtigen gehaald wordt vandaag.Ik verwacht het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eens in de zoveel jaar, mag @Selmar wel eens een keertje winnen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Op zich zou je in het echte leven natuurlijk wel voor de Hunters moeten zijn en niet voor de vluchters.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja, ik ben altijd #TeamHunters
maar je hoort voor de voortvluchtigen te zijn![]()
mijn rare kronkel hoor
Oh ! Braaf Burgerschapquote:Op maandag 12 januari 2026 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich zou je in het echte leven natuurlijk wel voor de Hunters moeten zijn en niet voor de vluchters.
Eens.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer, maar ik kan het Roxanne niet kwalijk nemen.
Ik wel.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ze begon zo goed.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
We weten niet of ze nog iets achter gehouden heeftquote:Op maandag 12 januari 2026 20:42 schreef Elleska het volgende:
had dan op zijn minst die usb achterover gedrukt. alleen het doosje met telefoonnummer was al genoeg geweest om het geloofwaardig te maken.
Ik dacht dat jij het te makkelijk vond dit jaarquote:Op maandag 12 januari 2026 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is wel een leuk seizoen. Lekker dat geklungel met dat mini-dingetje en zo. Heerlijke televisie
En die andere vinden die hele Brandon niet eensquote:Op maandag 12 januari 2026 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Zeeuwse meiden worden gepakt.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:45 schreef lars91 het volgende:
[..]
En die andere vinden die hele Brandon niet eens
quote:Op maandag 12 januari 2026 20:45 schreef lars91 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar dat maakt het niet minder leukquote:Op maandag 12 januari 2026 20:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het te makkelijk vond dit jaar
Ach ja, de een raakt een microdot kwijt, de ander een contactpersoonquote:Op maandag 12 januari 2026 20:45 schreef lars91 het volgende:
[..]
Ik zag het met een half oog, maar ze mocht onbeheerd die meuk pakken?quote:Op maandag 12 januari 2026 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
Prachtig hequote:Op maandag 12 januari 2026 20:47 schreef V. het volgende:
"Ik zie een voetbal en bier, hij zou zomaar hier kunnen wonen"
Nou hij beide.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, de een raakt een microdot kwijt, de ander een contactpersoon.
En die andere vinden die hele Brandon niet eensquote:Op maandag 12 januari 2026 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Zeeuwse meiden worden gepakt.
Als ze die auto nou weggestuurt hadden, was dat nog voordeel geweest ook.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:46 schreef Moira het volgende:
Die contactpersoon die schijt heeft aan andere deelnemers en gewoon de extractieinformatie geeft
Die meiden die in een hypermoderne auto met LTE-kaart bij Jacco langs rijden
jep, die wanen zich veilig.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:48 schreef Moira het volgende:
Die afrit gaan de meiden vast heen met diezelfde LTE auto
Als ze dan gepakt worden heb ik er ook gelijk minder medelijden meequote:Op maandag 12 januari 2026 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jep, die wanen zich veilig.
Hmm maar iedereen was boos toen doen mannen werden gepakt.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Als ze dan gepakt worden heb ik er ook gelijk minder medelijden mee
De grootste helper voor de hunters was die spelmaker-stagiair dit seizoen, maar hier zijn de meiden toch echt zelf bij
Ze zijn niet de eersten die zich dit seizoen te veilig voelen.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Als ze dan gepakt worden heb ik er ook gelijk minder medelijden mee
De grootste helper voor de hunters was die spelmaker-stagiair dit seizoen, maar hier zijn de meiden toch echt zelf bij
Die jongens hadden zowel de NFC sticker meegenomen en zijn niet met LTE auto hun informatie gaan ophalen om vervolgens steeds in dezelfde auto te blijven zitten. Dat zijn precies de 2 dingen waarom ik met die meiden geen medelijden heb als ze gepakt worden.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hmm maar iedereen was boos toen doen mannen werden gepakt.
Dan verdien je het ook nietquote:Op maandag 12 januari 2026 20:54 schreef Moira het volgende:
Ze benoemen gewoon dat ze dankbaar zijn dat die vrouw met hypermoderne auto ze de hele dag helpt
Die zijn wel goed in verbreken van schakels tot nu toequote:Op maandag 12 januari 2026 20:54 schreef AgnesGru het volgende:
Dan kunnen de hunters straks vol op het overgebleven duo
Niet iedereen is niveau Taghi.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:54 schreef Madhouse11 het volgende:
Volgend seizoen graag OF slimmere kandidaten OF het iets moeilijker maken voor Hunters.
Puzzelen zijn ze niet goed in. Verbreken van schakels wel.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:56 schreef StephanL het volgende:
Ricardo en Ilse komen zo wel het verst, wie had dat gedacht
Volgens mij was vooral dotje laten vallen de grootste fout.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:56 schreef StephanL het volgende:
Ricardo en Ilse komen zo wel het verst, wie had dat gedacht
Normaal worden de zwakkere als eerste gepakt en lopen de hunters met de info achter de zaken aan, er niet voor uit.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:54 schreef Madhouse11 het volgende:
Volgend seizoen graag OF slimmere kandidaten OF het iets moeilijker maken voor Hunters.
Daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:56 schreef Moira het volgende:
100 meter verderop, dat maakt het verschil
Ja veel geluk ookquote:Op maandag 12 januari 2026 20:57 schreef lars91 het volgende:
[..]
Puzzelen zijn ze niet goed in. Verbreken van schakels wel.
Dat je van geen enkele vriend waar hij woont, is ook apart.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij was vooral dotje laten vallen de grootste fout.
VISualquote:
Zijn geen vrienden maar zitten in een appgroep en hadden elkaar een paar keren ontmoet. Apart dat Brandon was uitgekozen.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:59 schreef lars91 het volgende:
[..]
Dat je van geen enkele vriend waar hij woont, is ook apart.
Mwa nogmaals bij inner circle iets halen was een fout van de spelleiders.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:03 schreef V. het volgende:
Ze moeten volgend jaar echt slimmere koppels uitzoeken. Dit is niet leuk meer.
Iets betere spelleiding ook wel.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:03 schreef V. het volgende:
Ze moeten volgend jaar echt slimmere koppels uitzoeken. Dit is niet leuk meer.
Daar kun je toe verplicht worden jaquote:Op maandag 12 januari 2026 21:05 schreef Moira het volgende:
Mogen ze niet protesteren tegen vingerafdruk geven ofzo? Omdat triple A criminelen dat ook verplicht moeten afgeven als ze gepakt zijn?
Die hebben een week eerder vakantie nu!quote:Op maandag 12 januari 2026 21:02 schreef Joop_W het volgende:
Als Hunters mag je hier eigenlijk niet voor juichen. Dit is snoep afpakken van een baby.
Zou me niks verbazen als die onscherp is.quote:
Ze verliezen de SD kaart waarschijnlijk nog wel…quote:Op maandag 12 januari 2026 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die onscherp is.
Daar was hij vorig jaar iets minder succesvol inquote:Op maandag 12 januari 2026 21:06 schreef Moira het volgende:
Nou Selmar zal van die coordinaten wel weer de goeie eruit weten te filteren
Wel fijn.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:08 schreef Joop_W het volgende:
Veel locaties zijn geschikt voor extractie. No shit...
Ik heb allerlei seizoenen achter elkaar zitten bingen dus geen idee welke vorig jaar wasquote:Op maandag 12 januari 2026 21:07 schreef lars91 het volgende:
[..]
Daar was hij vorig jaar iets minder succesvol in
jep.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:08 schreef Joop_W het volgende:
Ze gaan toch gewoon het telefoonnummer in de gaten houden nu?
En een melding als 1 vd 10 coordinaten wordt gegoogledquote:Op maandag 12 januari 2026 21:08 schreef Joop_W het volgende:
Ze gaan toch gewoon het telefoonnummer in de gaten houden nu?
Het had ook gekund dat de spelleiding 9 coördinaten had verzonnen die ergens op een onbereikbare plek liggen...quote:Op maandag 12 januari 2026 21:08 schreef Joop_W het volgende:
Vorig jaar hadden ze de extractielocatie al vrij snel afgeschreven volgens mijquote:Op maandag 12 januari 2026 21:08 schreef Joop_W het volgende:
Maar dat doen is ondertussen ook niet verstandig natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:09 schreef Moira het volgende:
[..]
En een melding als 1 vd 10 coordinaten wordt gegoogled
Ze zoeken nu offline toch ?quote:Op maandag 12 januari 2026 21:09 schreef Moira het volgende:
[..]
En een melding als 1 vd 10 coordinaten wordt gegoogled
Oooh was dat toen die locatie die middenin een militair oefenterrein was?quote:Op maandag 12 januari 2026 21:09 schreef lars91 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze de extractielocatie al vrij snel afgeschreven volgens mij
Yesquote:Op maandag 12 januari 2026 21:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Oooh was dat toen die locatie die middenin een militair oefenterrein was?
Tweesnijdend zwaard. Spelleiding laat steken vallen, maar zoals die gozers gewoon op fietsen naar een plek waar je een camerawagen hebt gespot. Of zoals deze meiden die een dag touren in een auto die schreeuwt "HIER ZIJN WIJ".quote:Op maandag 12 januari 2026 21:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mwa nogmaals bij inner circle iets halen was een fout van de spelleiders.
Alle gepakte duo's hebben wel fouten gemaakt jaquote:Op maandag 12 januari 2026 21:12 schreef V. het volgende:
[..]
Tweesnijdend zwaard. Spelleiding laat steken vallen, maar zoals die gozers gewoon op fietsen naar een plek waar je een camerawagen hebt gespot. Of zoals deze meiden die een dag touren in een auto die schreeuwt "HIER ZIJN WIJ".
En dan heb ik het nog niet over een slimmerik die zijn passwords bewaart in een googledoc achter een password 0011
Maar de locatie van Roxanne en de viswijven was makkelijk gemaakt door het onderschatten van de hunters. Doordat ze naar bekenden moesten was camerawagen en auto tracken makkelijke instrumenten om in te zetten.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:12 schreef V. het volgende:
[..]
Tweesnijdend zwaard. Spelleiding laat steken vallen, maar zoals die gozers gewoon op fietsen naar een plek waar je een camerawagen hebt gespot. Of zoals deze meiden die een dag touren in een auto die schreeuwt "HIER ZIJN WIJ".
En dan heb ik het nog niet over een slimmerik die zijn passwords bewaart in een googledoc achter een password 0011
quote:Op donderdag 4 december 2025 22:06 schreef Tourniquet het volgende:
Even het extractiepunt (te zien in de intro) ge-geo-dectectived. Niet klikken als je het niet wilt weten.
Hulde aan @Tourniquet, die begin december de extractie locatie al gevonden had…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Jaquote:Op maandag 12 januari 2026 21:19 schreef Momo het volgende:
Als moeder weet je toch dat ze hieraan meedoen?
Ze klonk argwanend.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:19 schreef Momo het volgende:
Vandaar ook 'ik weet het niet' lijkt mijquote:Op maandag 12 januari 2026 21:19 schreef Momo het volgende:
Vandaar dat ze er niet op reageerde denk ikquote:Op maandag 12 januari 2026 21:19 schreef Momo het volgende:
Echt he.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:20 schreef chufi het volgende:
Waarom belt er een man die zich dan voor doet als Ilse ??
Meh, vind het ook wel realistisch dat ze het niet weet als dit stel pas een paar maanden samen isquote:Op maandag 12 januari 2026 21:20 schreef lars91 het volgende:
[..]
Vandaar ook 'ik weet het niet' lijkt mij
Dat klopt, maar als je de connectie daarna verbreekt en op een andere manier verder gaat, verklein je het risico een behoorlijk eind.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar de locatie van Roxanne en de viswijven was makkelijk gemaakt door het onderschatten van de hunters. Doordat ze naar bekenden moesten was camerawagen en auto tracken makkelijke instrumenten om in te zetten.
Antwoord was groepsapp toch?quote:Op maandag 12 januari 2026 21:24 schreef Moira het volgende:
Stel je voor dat de hunters eerder ‘squad goals’ hadden gezegd en Ilse en Ricardo dan belden naar een pieptoon
Dat sowieso, maar de hunters hadden uiteindelijk het ‘squad goals’ antwoord wel, dus als I+R niet in de eerste 1,5u van de dag hadden gebeld waren ze te laat geweestquote:
Squad goals is de naam van de groepsapp neem ik aan, zo ver waren de hunters ook geloof ikquote:
Toch mazzeltje dat ze met Signal hebben gebeld dan, want volgens mij hebben ze daar helemaal geen melding van gekregenquote:
Signal rules.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:26 schreef Moira het volgende:
Toch mazzeltje dat ze met Signal hebben gebeld dan, want volgens mij hebben ze daar helemaal geen melding van gekregen
Uiteindelijk is het nu net zo spannend als de meeste keren.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:27 schreef lars91 het volgende:
Die gaan wel gepakt worden, maar extactie is wel loterij
Dit team deed het wel goed.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:30 schreef H.Vviv het volgende:
Hunters winnen, mooi. Geen enkele team verdiende het.
Dat was heel vreemdquote:Op maandag 12 januari 2026 21:31 schreef DaMart het volgende:
"Ik zie ze. Nou, de mazzel he, ik ga ervandoor!"
Waarom Ricardo en Ilse niet?quote:Op maandag 12 januari 2026 21:30 schreef H.Vviv het volgende:
Hunters winnen, mooi. Geen enkele team verdiende het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |