Ach ja, de een raakt een microdot kwijt, de ander een contactpersoonquote:Op maandag 12 januari 2026 20:45 schreef lars91 het volgende:
[..]
En die andere vinden die hele Brandon niet eens
Ik zag het met een half oog, maar ze mocht onbeheerd die meuk pakken?quote:Op maandag 12 januari 2026 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer, maar ik kan het Roxanne niet kwalijk nemen.
Prachtig hequote:Op maandag 12 januari 2026 20:47 schreef V. het volgende:
"Ik zie een voetbal en bier, hij zou zomaar hier kunnen wonen"
Nou hij beide.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, de een raakt een microdot kwijt, de ander een contactpersoon.
En die andere vinden die hele Brandon niet eensquote:Op maandag 12 januari 2026 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Zeeuwse meiden worden gepakt.
Als ze die auto nou weggestuurt hadden, was dat nog voordeel geweest ook.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:46 schreef Moira het volgende:
Die contactpersoon die schijt heeft aan andere deelnemers en gewoon de extractieinformatie geeft
Die meiden die in een hypermoderne auto met LTE-kaart bij Jacco langs rijden
jep, die wanen zich veilig.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:48 schreef Moira het volgende:
Die afrit gaan de meiden vast heen met diezelfde LTE auto
Als ze dan gepakt worden heb ik er ook gelijk minder medelijden meequote:Op maandag 12 januari 2026 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jep, die wanen zich veilig.
Hmm maar iedereen was boos toen doen mannen werden gepakt.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Als ze dan gepakt worden heb ik er ook gelijk minder medelijden mee
De grootste helper voor de hunters was die spelmaker-stagiair dit seizoen, maar hier zijn de meiden toch echt zelf bij
Ze zijn niet de eersten die zich dit seizoen te veilig voelen.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Als ze dan gepakt worden heb ik er ook gelijk minder medelijden mee
De grootste helper voor de hunters was die spelmaker-stagiair dit seizoen, maar hier zijn de meiden toch echt zelf bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |