Ach ja, de een raakt een microdot kwijt, de ander een contactpersoonquote:Op maandag 12 januari 2026 20:45 schreef lars91 het volgende:
[..]
En die andere vinden die hele Brandon niet eens
Ik zag het met een half oog, maar ze mocht onbeheerd die meuk pakken?quote:Op maandag 12 januari 2026 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer, maar ik kan het Roxanne niet kwalijk nemen.
Prachtig hequote:Op maandag 12 januari 2026 20:47 schreef V. het volgende:
"Ik zie een voetbal en bier, hij zou zomaar hier kunnen wonen"
Nou hij beide.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, de een raakt een microdot kwijt, de ander een contactpersoon.
En die andere vinden die hele Brandon niet eensquote:Op maandag 12 januari 2026 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Zeeuwse meiden worden gepakt.
Als ze die auto nou weggestuurt hadden, was dat nog voordeel geweest ook.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:46 schreef Moira het volgende:
Die contactpersoon die schijt heeft aan andere deelnemers en gewoon de extractieinformatie geeft
Die meiden die in een hypermoderne auto met LTE-kaart bij Jacco langs rijden
jep, die wanen zich veilig.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:48 schreef Moira het volgende:
Die afrit gaan de meiden vast heen met diezelfde LTE auto
Als ze dan gepakt worden heb ik er ook gelijk minder medelijden meequote:Op maandag 12 januari 2026 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jep, die wanen zich veilig.
Hmm maar iedereen was boos toen doen mannen werden gepakt.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Als ze dan gepakt worden heb ik er ook gelijk minder medelijden mee
De grootste helper voor de hunters was die spelmaker-stagiair dit seizoen, maar hier zijn de meiden toch echt zelf bij
Ze zijn niet de eersten die zich dit seizoen te veilig voelen.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Als ze dan gepakt worden heb ik er ook gelijk minder medelijden mee
De grootste helper voor de hunters was die spelmaker-stagiair dit seizoen, maar hier zijn de meiden toch echt zelf bij
Die jongens hadden zowel de NFC sticker meegenomen en zijn niet met LTE auto hun informatie gaan ophalen om vervolgens steeds in dezelfde auto te blijven zitten. Dat zijn precies de 2 dingen waarom ik met die meiden geen medelijden heb als ze gepakt worden.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hmm maar iedereen was boos toen doen mannen werden gepakt.
Dan verdien je het ook nietquote:Op maandag 12 januari 2026 20:54 schreef Moira het volgende:
Ze benoemen gewoon dat ze dankbaar zijn dat die vrouw met hypermoderne auto ze de hele dag helpt
Die zijn wel goed in verbreken van schakels tot nu toequote:Op maandag 12 januari 2026 20:54 schreef AgnesGru het volgende:
Dan kunnen de hunters straks vol op het overgebleven duo
Niet iedereen is niveau Taghi.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:54 schreef Madhouse11 het volgende:
Volgend seizoen graag OF slimmere kandidaten OF het iets moeilijker maken voor Hunters.
Puzzelen zijn ze niet goed in. Verbreken van schakels wel.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:56 schreef StephanL het volgende:
Ricardo en Ilse komen zo wel het verst, wie had dat gedacht
Volgens mij was vooral dotje laten vallen de grootste fout.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:56 schreef StephanL het volgende:
Ricardo en Ilse komen zo wel het verst, wie had dat gedacht
Normaal worden de zwakkere als eerste gepakt en lopen de hunters met de info achter de zaken aan, er niet voor uit.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:54 schreef Madhouse11 het volgende:
Volgend seizoen graag OF slimmere kandidaten OF het iets moeilijker maken voor Hunters.
Daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:56 schreef Moira het volgende:
100 meter verderop, dat maakt het verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |