Nog 1 aflevering en dan zijn deze deelnemers ook weer vergeten…quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:40 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
@:TheVulture plaats deze ff in de topicstart link: https://imgur.com/5zkZn94
nee het was toch dat de hunters een echte verdachte oppakten / staande hielden, 2 jaar terug ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:26 schreef Selmar het volgende:
[..]
Onze hunters zijn nooit opgepakt en het spen heeft niet stil gelegen
Dat vind ik nog altijd wel de mooiste actie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:18 schreef Elleska het volgende:
Ik denk dat de keer dat de hunters een echte boef ipv een deelnemer te pakken hadden meer tijd heeft gekost.
Mijne ook. Ook omdat er volgens mij nog maar 1 aflevering is en het wat dat betreft een beetje sloom verloopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:28 schreef chufi het volgende:
Mijn voorgevoel zegt dat niemand het extractiepunt haalt
Meestal weten de voortvluchtigen in de voorlaatste aflebering al waar het extractiepunt is, volgens mij. Dat ze daar nu nog niet alle info voor hebben, voorspelt inderdaad weinig goeds...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:40 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Mijne ook. Ook omdat er volgens mij nog maar 1 aflevering is en het wat dat betreft een beetje sloom verloopt.
Waar kun je die terugkijken?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:37 schreef marcel.de het volgende:
Nu aan de britse versie van oktober begonnen. Is wel andere vibe. Maar mis wel dingen (te veel geknipt voor goed verhaal enzo). Maar 100.000 pond voor de winnaar maakt het wel intenser.
Hunters maken veel meer gebruik van drones.
Wat wel gaaf is, eind afl 4 krijgen voortvluchtigen bericht dat ze ergens 10.000pound kunnen oppikken, maar wel wie het eerst komt, die het eerst maalt... . .
Hunters gaan ook vaker undercover, in normale kleding dit seizoen.
Maar dat deed Thijsie ook met zijn gele hesje en koelbox![]()
Is te vinden op de site van Channel 4: https://www.channel4.com/programmes/huntedquote:Op zondag 11 januari 2026 19:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Waar kun je die terugkijken?
Ik had geloof ik het eerste seizoen daarvan ook gezien maar weet niet meer waar
Maar ze waarschuwen de voortvluchtigen ermee minstens net zo vaak als dat zij ze er mee pakken 😂quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:37 schreef marcel.de het volgende:
Hunters maken veel meer gebruik van drones.
klopt, de batterij was leeg en daardoor waren voortvluchtigen op de hoogte dat Hunters in de buurt waren en zij ontkwamen daardoor door erop in te spelenquote:Op maandag 12 januari 2026 08:20 schreef Selmar het volgende:
[..]
Maar ze waarschuwen de voortvluchtigen ermee minstens net zo vaak als dat zij ze er mee pakken 😂
Daarom gebruiken wij ze nauwelijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2026 20:29 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken of het extractiepunt nog door voortvluchtigen gehaald wordt vandaag.Ik verwacht het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eens in de zoveel jaar, mag @Selmar wel eens een keertje winnen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Op zich zou je in het echte leven natuurlijk wel voor de Hunters moeten zijn en niet voor de vluchters.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja, ik ben altijd #TeamHunters
maar je hoort voor de voortvluchtigen te zijn![]()
mijn rare kronkel hoor
Oh ! Braaf Burgerschapquote:Op maandag 12 januari 2026 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich zou je in het echte leven natuurlijk wel voor de Hunters moeten zijn en niet voor de vluchters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |