Als dat kan. Met Pizza Peppi hadden de Hunters ook niet genoeg infoquote:Op maandag 5 januari 2026 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Vind het ergens ook flauw dat die extractieinfo speltechnisch nog opgehaald mag worden bij een contactpersoon als de voortvluchtigen al zijn gepakt.
Daar dacht ik ook aan ja. Die meiden hadden het er ook al over dat Jacco waarschijnlijk onder de tap zou staan en er een camera-auto staat. Toen dacht ik ook al, laat die helper dan aanbellen. Idem bij de broers.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mogen deelnemers eigenlijk iemand anders die extractieinfo laten ophalen? want dat had ik in het geval van de broers dan sowieso laten doen. Dan waren ze er wellicht nog mee weggekomen
Die info is vaak nog wel tweedelig toch?quote:Op maandag 5 januari 2026 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Vind het ergens ook flauw dat die extractieinfo speltechnisch nog opgehaald mag worden bij een contactpersoon als de voortvluchtigen al zijn gepakt.
Ik verwacht dat Hunters met die info wel uit de voeten kunnen, ze hadden ook al die tussentijdse punten met landennamen weten te ontcijferen, ik gok dat het extractiepunt daar ook wel mee te maken heeft, mogelijk in het midden van dat punt zoals iemand hier al suggereerde. Kun je daar mooi met 3 teams in die haven gaan liggenquote:Op maandag 5 januari 2026 22:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die info is vaak nog wel tweedelig toch?
Dikke kans dat het dit seizoen een cirkeltje op een landkaart betreft natuurlijk.
Ja, dit vond ik trouwens ook.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Na het oppakken van Darryl en Mitchel werd door de voice-over gezegd “nog 60 uur tot de extractie”.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
Welke dag zitten ze eigenlijk. Ik lees dat een gemiddeld seizoen over 21 dagen gaat. Op dag 8 was het marktplaats fiasco. Dit riekt naar het kortste reguliere seizoen ooit?
Is de opnameperiode dan verkort tot 14 dagenquote:Op maandag 5 januari 2026 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Na het oppakken van Darryl en Mitchel werd door de voice-over gezegd “nog 60 uur tot de extractie”.
Meestal zijn de puzzels, in mijn beleving, pas laat op te lossen of compleet te maken.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Hunters met die info wel uit de voeten kunnen, ze hadden ook al die tussentijdse punten met landennamen weten te ontcijferen, ik gok dat het extractiepunt daar ook wel mee te maken heeft, mogelijk in het midden van dat punt zoals iemand hier al suggereerde. Kun je daar mooi met 3 teams in die haven gaan liggen
Ah scherper dan mij. Dan is er toch weer meer tijd verstreken of duurt het seizoen gewoon minder lang.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Na het oppakken van Darryl en Mitchel werd door de voice-over gezegd “nog 60 uur tot de extractie”.
Waar het extractiepunt is, is in de intro al te zien (ervan uitgaande dat dit klopt, in eerdere seizoenen was dat wel het geval):quote:Op maandag 5 januari 2026 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Hunters met die info wel uit de voeten kunnen, ze hadden ook al die tussentijdse punten met landennamen weten te ontcijferen, ik gok dat het extractiepunt daar ook wel mee te maken heeft, mogelijk in het midden van dat punt zoals iemand hier al suggereerde. Kun je daar mooi met 3 teams in die haven gaan liggen
Dat is altijd een lastige afweging want je kunt over het algemeen beter geen tijd verspillen omdat de kans dat de Hunters die info ook verkrijgen groot is. Nu was het alleen extra lullig omdat de Hunters eigenlijk alles al in de stijgers konden zetten door die productiefoutquote:Op maandag 5 januari 2026 22:31 schreef lars91 het volgende:
Ze konden de info toch vanaf maandag ophalen? En niet op maandag? Dan hadden ze moeten wachten
Normaal wel. Nu wisten ze dat de Hunters er waren. Ze hadden de camera auto gezienquote:Op maandag 5 januari 2026 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is altijd een lastige afweging want je kunt over het algemeen beter geen tijd verspillen omdat de kans dat de Hunters die info ook verkrijgen groot is. Nu was het alleen extra lullig omdat de Hunters eigenlijk alles al in de stijgers konden zetten door die productiefout
Eens, maar die was natuurlijk niet weggehaaldquote:Op maandag 5 januari 2026 22:39 schreef lars91 het volgende:
[..]
Normaal wel. Nu wisten ze dat de Hunters er waren. Ze hadden de camera auto gezien
Als die camauto er staat maar de Hunters niet. Kom je wel weg.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar die was natuurlijk niet weggehaaldDe beste optie was om iemand anders de info op te laten halen, maar ik weet dus niet of dat mag.
Het was exact 19:58 (teruggezocht in de signal groep 😂). We nemen het al jaren vroeg in het jaar op.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dit vond ik trouwens ook.
Net als de bakens plakken "als het donker is". Nou viel dat donkere uiteindelijk wel mee, maar het was al best schemerig en kan me gezien de opnameperiode niet voorstellen dat dat voor 20:00 geweest is wat volgens mij de tijd is dat de jacht stopt als ik @:Selmar goed begrijp.
Wachten had gewerkt (dan hadden wij gedacht ze ze toch stiekem naar binnen waren gekomen), via een andere helpen een nieuwe locatie afspreken had geholpen, maar gewoon naar de deur fietsen was echt de minst goede keuzequote:Op maandag 5 januari 2026 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar die was natuurlijk niet weggehaaldDe beste optie was om iemand anders de info op te laten halen, maar ik weet dus niet of dat mag.
AH, valt meequote:Op maandag 5 januari 2026 23:11 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het was exact 19:58 (teruggezocht in de signal groep 😂). We nemen het al jaren vroeg in het jaar op.
Ok dus je mag alleen een nieuwe locatie via die derde persoon laten afspreken, maar moet de overdracht wel daadwerkelijk tussen contactpersoon en voortvluchtigen plaats vinden?quote:Op maandag 5 januari 2026 23:13 schreef Selmar het volgende:
[..]
Wachten had gewerkt (dan hadden wij gedacht ze ze toch stiekem naar binnen waren gekomen), via een andere helpen een nieuwe locatie afspreken had geholpen, maar gewoon naar de deur fietsen was echt de minst goede keuze
Geen idee, maar dit mag altijd.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dus je mag alleen een nieuwe locatie via die derde persoon laten afspreken, maar moet de overdracht wel daadwerkelijk tussen contactpersoon en voortvluchtigen plaats vinden?
Laat Tina Nijkamp het maar niet horen, die is toch al op een kruistocht met alles wat AVROTROS verneukt, van Songfestival tot WIDMquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:43 schreef alpeko het volgende:
Na de laatste 2 afleveringen teruggekeken te hebben kom ik tot de conclusie dat de NPO dit programma prima kan wegbezuinigen.Productie verpest het volledig. Doe maar gewoon Kassa en Andere Tijden i.p.v. dit entertainment.
Ik hou mijn hart al vast voor het VIPS-seizoen, want dat zal wel met dezelfde productie/spelleiders gemaakt zijnquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:43 schreef alpeko het volgende:
Na de laatste 2 afleveringen teruggekeken te hebben kom ik tot de conclusie dat de NPO dit programma prima kan wegbezuinigen.Productie verpest het volledig. Doe maar gewoon Kassa en Andere Tijden i.p.v. dit entertainment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |