Ja veel geluk ookquote:Op maandag 12 januari 2026 20:57 schreef lars91 het volgende:
[..]
Puzzelen zijn ze niet goed in. Verbreken van schakels wel.
Dat je van geen enkele vriend waar hij woont, is ook apart.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij was vooral dotje laten vallen de grootste fout.
VISualquote:
Zijn geen vrienden maar zitten in een appgroep en hadden elkaar een paar keren ontmoet. Apart dat Brandon was uitgekozen.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:59 schreef lars91 het volgende:
[..]
Dat je van geen enkele vriend waar hij woont, is ook apart.
Mwa nogmaals bij inner circle iets halen was een fout van de spelleiders.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:03 schreef V. het volgende:
Ze moeten volgend jaar echt slimmere koppels uitzoeken. Dit is niet leuk meer.
Iets betere spelleiding ook wel.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:03 schreef V. het volgende:
Ze moeten volgend jaar echt slimmere koppels uitzoeken. Dit is niet leuk meer.
Daar kun je toe verplicht worden jaquote:Op maandag 12 januari 2026 21:05 schreef Moira het volgende:
Mogen ze niet protesteren tegen vingerafdruk geven ofzo? Omdat triple A criminelen dat ook verplicht moeten afgeven als ze gepakt zijn?
Die hebben een week eerder vakantie nu!quote:Op maandag 12 januari 2026 21:02 schreef Joop_W het volgende:
Als Hunters mag je hier eigenlijk niet voor juichen. Dit is snoep afpakken van een baby.
Zou me niks verbazen als die onscherp is.quote:
Ze verliezen de SD kaart waarschijnlijk nog wel…quote:Op maandag 12 januari 2026 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die onscherp is.
Daar was hij vorig jaar iets minder succesvol inquote:Op maandag 12 januari 2026 21:06 schreef Moira het volgende:
Nou Selmar zal van die coordinaten wel weer de goeie eruit weten te filteren
Wel fijn.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:08 schreef Joop_W het volgende:
Veel locaties zijn geschikt voor extractie. No shit...
Ik heb allerlei seizoenen achter elkaar zitten bingen dus geen idee welke vorig jaar wasquote:Op maandag 12 januari 2026 21:07 schreef lars91 het volgende:
[..]
Daar was hij vorig jaar iets minder succesvol in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |