Dat zou wat zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 21:26 schreef StephanL het volgende:
Straks Dio en Geza wel, en Britt en Willem niet
Eens.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:31 schreef DaMart het volgende:
Wel terecht dat Britte en Willem het allebei gered hebben, die hebben het toch wel het slimste gespeeld van alle teams.
Precies zoals ze aan info kwamen.... mazzeltjesquote:Op maandag 10 maart 2025 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Terecht voor Willem en Britt, Dio een mazzeltje…
Met een auto.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:32 schreef Benny het volgende:
Hoe waren Britt en Willem nou op het strand gekomen?
Met een auto daarheen gereden.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:32 schreef Benny het volgende:
Hoe waren Britte en Willem nou op het strand gekomen?
Inderdaad. Dat denk ik ook.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het dapper van team Britte en Willem dat ze het extractiepunt nog doorgeven aan Dio en Geza. Het heeft zich uitbetaald, want daardoor stonden nu twee teams tegenover één hunterteam. Als alleen Britte en Willem daar gestaan hadden, dan waren ze vast niet allebei ontsnapt.
Uitzending volgende week toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand de After de Hunt aflevering op NPO Start gevonden?
Ik in ieder geval niet…
Op TV wel, het zou vandaag al op NPO Start verschijnen…quote:
quote:Zoals we gewend zijn van het programma kunnen we op de avond van de finale lekker blijven plakken voor After the Hunt, waar de kandidaten terugblikken op hun Hunted-avontuur. Alleen is dat dit jaar niet zo. De NPO heeft namelijk besloten om After the Hunt pas een week later, namelijk op maandag 17 maart, uit te zenden op tv.
NPO Start
Voor sommige kijkers vast even balen, maar er is ook positief nieuws. After the Hunt is namelijk wel direct na de finale op maandag 10 maart op NPO Start te streamen. Kan je toch nog zien hoe het allemaal eindigt.
Dat zijn de series van vorige seizoenen…quote:Op maandag 10 maart 2025 21:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/serie/hunted-vips/seizoen-2/after-the-hunt
Hunted Vips. Moet je zoeken
En van 2025. Nog even geduld denk.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn de series van vorige seizoenen…
Yep, Dio heeft niet opgelet 🤣quote:Op maandag 10 maart 2025 23:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lol dit is wel slecht.
https://x.com/11celine/st(...)vXj-MZioQPZzfGA&s=19
quote:Op maandag 10 maart 2025 23:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lol dit is wel slecht.
Wat stond daar?quote:Op maandag 10 maart 2025 23:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lol dit is wel slecht.
Ja, dit is was wel zonde.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Hoop trouwens dat de productie hier ook wel weer iets van leert door meerdere RIBS uit te laten varen op zo'n moment ter afleiding.
Eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Hoop trouwens dat de productie hier ook wel weer iets van leert door meerdere RIBS uit te laten varen op zo'n moment ter afleiding.
We draaien arrestaties en extractie altijd een paar keer na. Het is gewoon zo’n chaos dat we anders niet het hele verhaal kunnen laten zien.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dan toch bewust de waarheid verdraaid, doe het dan goed…
Het leek ook een beetje alsof de blonde dame van de Hunters inhield toen Dio aan boord sprong, maar dat zou dan best zo geweest kunnen zijn qua "naspelen"quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:57 schreef Selmar het volgende:
[..]
We draaien arrestaties en extractie altijd een paar keer na. Het is gewoon zo’n chaos dat we anders niet het hele verhaal kunnen laten zien.
Enige andere optie is dat er gewoon veel meer camerateams staan op het extractiepunt om alles in één keer op beeld te hebben, maar dan wordt het voor ons als hunters wel heel gemakkelijk om het extractiepunt te herkennen.
Ja dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het leek ook een beetje alsof de blonde dame van de Hunters inhield toen Dio aan boord sprong, maar dat zou dan best zo geweest kunnen zijn qua "naspelen"
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:03 schreef JJ76 het volgende:
Kwam wel achteraf nagespeeld over dat op bank liggen.
Ik snap vanwege praktische overwegingen op zich wel wat je hier aangeeft, maar inmiddels zijn er al dusdanig veel manipulaties van de werkelijkheid aantoonbaar boven water gekomen dat het lastig wordt om datgene wat je op TV te zien krijgt ook daadwerkelijk te geloven.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:57 schreef Selmar het volgende:
[..]
We draaien arrestaties en extractie altijd een paar keer na. Het is gewoon zo’n chaos dat we anders niet het hele verhaal kunnen laten zien.
Enige andere optie is dat er gewoon veel meer camerateams staan op het extractiepunt om alles in één keer op beeld te hebben, maar dan wordt het voor ons als hunters wel heel gemakkelijk om het extractiepunt te herkennen.
Dit was een hele goede voorbode! Met haar acteerwerk heeft ze zeker wat respect terugverdiend.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag Renee afgelopen zaterdag in de musical '40-45'.
Wat kan die meid acteren…
Ik heb het ook bekeken, maar aangezien het volgende week pas op TV komt nog maar even niet spoileren?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:11 schreef lars91 het volgende:
Chahid en Mart in After the Hunt komen ze echt nog dommer over. Wist niet dat een negatief IQ bestond.
Yep 🤣quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:23 schreef rubbereend het volgende:
vermakelijk seizoen, paar hopeloze teams en iedereen heeft geluk gehad dat Mart en zn maat de boel 2,5 dag heeft bezig gehouden. Kan me voorstellen dat dat serieus veel tijd heeft gekost
Dat dacht ik al ja, want het kon al niet zo zijn dat een cameraman met zware camera zo goed mee kan rennen dat de afstand min of meer gelijkblijft met de vluchters.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:57 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat is nog niet uitgezonden toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:00 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vond het ook een leuk seizoen. En de dommere deelnemers waren zo dom dat ze amper bruikbare informatie voorde Hunters hadden![]()
Ik ben begonnen met 'After the Hunt' te kijken en Willem en Britte zijn ook al helemaal verbaasd over de dingen die andere koppels doen
Nee, staat al wel op NPO start.quote:
10:00 tot 20:00 meestal, maar niet altijdquote:Op zondag 16 maart 2025 06:29 schreef Drass het volgende:
Ik vond vooral de vrouwelijke hunter erg irritant. iets te aanwezig willen zijn, beetje Poepie Jopie doen, maar uiteindelijk compleet zinloos op het strand met geen snelheid en inderdaad bang? Voor water en niet vol achter Dio aan gaan.
Verder leuk seizoen, alleen afl 5 vond ik wat mager/saai. Zat weinig in, maar dat ligt niet perse aan de productie als er ook weinig spannende beelden zijn.
Selmar, klopt het dat de hunt tijden een beetje van 8 tot 5 zijn? Daarna ben je veilig?
In eerdere seizoenen deden ze dat wél, ik herinner me meerdere seizoenen dat ze dat deden. Denk dat het misschien een kostenbeparend dingetje is vanwege bezuinigingen op de NPO?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk vooral omdat ze nog niet zeker wisten waar de extractie was, als je dat wel weet kun je daar gewoon 4 teams neerzetten, ook in RIBS, maar als je nog een team in Utrecht en ib Wekerom hebt omdat je dat ook inschat als extractiepunten dan is het wat lastig 4 RIBS in het water te hebben.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
In eerdere seizoenen deden ze dat wél, ik herinner me meerdere seizoenen dat ze dat deden. Denk dat het misschien een kostenbeparend dingetje is vanwege bezuinigingen op de NPO?
Ik vond het een prima seizoen! Op naar de volgende, met hopelijk wat nieuwe originele dingen. Ik zou het leuk vinden als ze tijdens hun vlucht keuzes krijgen bijvoorbeeld om geld te verdienen, of extra hints naar de extractie, of mogelijkheden contact te kunnen leggen met andere teams áls ze dat willen/ervoor kiezen bijv:)
Wat uiteindelijk toch gebeurd is in dat reserveringssysteemquote:Op maandag 17 maart 2025 20:48 schreef svann het volgende:
De mondelinge aanwijzing komt niet altijd even precies over.
Edit--- Maar wel reddend dat die niet in beslag genomen kon worden.
Het lijkt me dat dat gewoon mondeling is doorgegeven toen de envelop bezorgd werd. Maar dat terzijde, het is een simulatie hè. Er zit niet echt een team 24/7 alle gesprekken van alle kandidaten af te luisteren. De productie bepaalt welke info naar de hunters gaat en zal productietelefoontjes dus niet doorsturenquote:Op maandag 17 maart 2025 23:00 schreef Ferdii het volgende:
Zou die mondelinge aanwijzing trouwens doorgebeld zijn door de productie richting contactpersonen? Dan zou het ook op de tap moeten staan bij sommige bekende contacten zoals Nienke plas
Maar dat dwing je ook af. Als jij meteen onder de radar verdwijnt, dan gaan de hunters vol op teams die wel sporen achterlaten. Willem en Britte belden niet met hun eigen telefoon, gingen niet naar familie, dan weet je dat je de eerste paar dagen waarschijnlijk een stuk rustiger op pad kan.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:03 schreef F_r het volgende:
Willem en Britte echt het sterkste team en ook wel geluk dat de aandacht eerst naar andere teams ging.
@Selmarquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:11 schreef ThijsTH het volgende:
Selmar, wanneer beginnen de opnames weer?
Volgens mij heeft jullie productie gezegd dat je geen seintje van start opnames meer mag geven......omdat jullie dit seizoen denk ik minder of geen social media hulp willen hebben.quote:
😎quote:Op zaterdag 31 mei 2025 01:18 schreef ThijsTH het volgende:
Maar hoezo opnames stilgelegd? De andere hunters kunnen toch gewoon door? En moeten de voortvluchtigen dan ook even een dag vrij nemen en op hun positie blijven zitten ofzo?
24 November!quote:Op maandag 3 november 2025 04:00 schreef ThijsTH het volgende:
Vraag me toch af wanneer Hunted weer begint?
Vorig jaar begon het op 4 November dus normaal gesproken zou het deze week moeten beginnen?
Edit: oh, heel goed verstopt toch nog ergens een nieuwsbericht over te vinden. Het schijnt 24 Nov te beginnen.
We hebben er weer zin inquote:
Uit je link:quote:
oeh twee Zeeuwenquote:Op maandag 24 november 2025 19:10 schreef svann het volgende:
Wie zijn de voortvluchtigen?
In het tiende seizoen van Hunted slaan de volgende duo’s op de vlucht:
Vrienden Jesse (23) en Jelle (24) uit Schoorl en Schagerbrug
Partners Annique (36) en Robert (36) uit Groningen
Vriendinnen Lisanne (21) en Nadine (23) uit Krabbendijke
Broers Darryl (28) en Mitchel (35) uit Haarlem
Partners Ilse (32) en Ricardo (31) uit Amsterdam
Vrienden Mees (22) en Berend (23) uit Delft en Wageningen
Goed dat je het zegt, want op teletekst staat er Kamp van Koningsbrugge is.quote:Op maandag 24 november 2025 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is op NPO1 voor de TT-kijkers.
Iedere keer zijn er nieuwe duo'squote:Op maandag 24 november 2025 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie een aantal nieuwe gezicten.
Ik bedoel bij de Hunters.quote:Op maandag 24 november 2025 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Iedere keer zijn er nieuwe duo's
Zeiden wij ook alquote:
De andere kant opwijzen.quote:Op maandag 24 november 2025 21:05 schreef Momo het volgende:
Ik zou gewoon iets anders zeggen tegen de hunters als random bystander.
En dan weer naar een tankstation bij de snelweg willen...quote:Op maandag 24 november 2025 21:12 schreef Momo het volgende:
Tankstation, druk winkelcentrum in Rotterdam, niet heel handig allemaal. En dan zijn ze op zulke drukke locaties en dan willen mensen niet helpen.
En naar hun eigen omgeving (Zeeland) willen gaanquote:Op maandag 24 november 2025 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan weer naar een tankstation bij de snelweg willen...
quote:
Zonde, er zijn dit jaar al weinig vrouwelijke deelnemers.quote:Op maandag 24 november 2025 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die gaan het niet redden.
Echt he.quote:Op maandag 24 november 2025 21:18 schreef potjecreme het volgende:
Ketens breken......om bij familie te gaan slapen.
Jep. Mees en Berend en die twee Zeeuwse meiden zullen in aflevering 2 en 3 gepakt worden.quote:Op maandag 24 november 2025 21:21 schreef Momo het volgende:
Wel jammer dat je weet dat de teams die nu veel aandacht krijgen er waarschijnlijk snel uit gaan.
In de cliffhanger van deze aflevering zullen ze wel onderweg zijn naar het huis in Almelo denk ik ja.quote:Op maandag 24 november 2025 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Mees en Berend en die twee Zeeuwse meiden zullen in aflevering 2 en 3 gepakt worden.
Is toch geen telefoon?quote:Op maandag 24 november 2025 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
Met de walkie-talkie achter het stuur?
2018quote:Op maandag 24 november 2025 21:24 schreef svann het volgende:
Sinds waanneer zitten er eigenlijk LTE-kaartjes in auto's?
Vasthouden is verboden: Het vasthouden van een walkie-talkie achter het stuur is verboden en kan een boete opleveren, vergelijkbaar met het vasthouden van een mobiele telefoon.quote:Op maandag 24 november 2025 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klopt, maar mag dat dan wel?
Het is eigenlijk een walkie talkie op telefoon netwerk.quote:Op maandag 24 november 2025 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klopt, maar mag dat dan wel?
quote:Op maandag 24 november 2025 21:47 schreef Selmar het volgende:
[..]
Khalile noemt alles van boven satelliet 🤣
Ik ben er doorheen gezapt, maar ik snap werkelijk waar niet dat er altijd zoveel spoilers in de intro zitten. Gebruik gewoon beelden van vorige edities ofzo. Dat is al jarenlang mijn grootste frustratiequote:
Yep, normaal kreeg ik alle tips binnen. Maar nu we hadden aangekondigd dat die van mij via productie zou lopen, zijn mensen blijkbaar de rest gaan appen. Nu loopt dus de socials van iedereen via productie…quote:Op maandag 24 november 2025 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Verbaasde me er wel alweer over dat er proactief instagramtips richting Hunters worden gedropt... dat is toch hetzelfde gezeik als vorig jaar?
Die twee meiden hebben eigenlijk op de verkeerde plek gepind, waardoor ze hun strategie veel te vroeg prijs hebben gegeven. Die twee jongens zijn veel te onvoorzichtig te werk gegaan tot nu toe, maar hopelijk komen ze er nog mee weg volgende week.
Denk alleen dat ze volgende week wel weer zo'n hele wijk gaan scannen op telefoniebewegingen en camerabeelden
Vanuit de productie ook wel een tikkeltje naïef dat dat niet meteen is aangepakt tochquote:Op maandag 24 november 2025 22:02 schreef Selmar het volgende:
[..]
Yep, normaal kreeg ik alle tips binnen. Maar nu we hadden aangekondigd dat die van mij via productie zou lopen, zijn mensen blijkbaar de rest gaan appen. Nu loopt dus de socials van iedereen via productie…
Ik dacht direct, maar weet het niet 100% zeker meerquote:Op maandag 24 november 2025 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vanuit de productie ook wel een tikkeltje naïef dat dat niet meteen is aangepakt tochIs dat meteen na deze aflevering al aangepast of krijgen we nog meer van dit soort acties die het spel gaan beïnvloeden?
Ik snap dat niet zo.quote:Op maandag 24 november 2025 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Verbaasde me er wel alweer over dat er proactief instagramtips richting Hunters worden gedropt... dat is toch hetzelfde gezeik als vorig jaar?
Die twee meiden hebben eigenlijk op de verkeerde plek gepind, waardoor ze hun strategie veel te vroeg prijs hebben gegeven. Die twee jongens zijn veel te onvoorzichtig te werk gegaan tot nu toe, maar hopelijk komen ze er nog mee weg volgende week.
Denk alleen dat ze volgende week wel weer zo'n hele wijk gaan scannen op telefoniebewegingen en camerabeelden
Het is inderdaad leuker als de hunters door eigen onderzoek voortvluchtigen op het spoor komen. Maar aan de andere kant, als iemand jou met je museumbuit ziet, zal waarschijnlijk ook de politie worden ingelicht.quote:Op maandag 24 november 2025 23:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo.
Je kijkt hunted toch vooral voor het inleven in de vluchters en het volgen van de jacht. En natuurlijk om voorbereid te zijn op het moment dat je met de een of andere museumbuit de grens over moet zien te geraken.
Hunters helpen neemt toch vooral lol weg?
Alsof ik daar niet al een lege gitaarkoffer voor heb gekocht bij een kringloop. En een gitaarkoffer met gitaar. Gitaarlessen gevolgd en een band opgericht die gaat touren in de weken na D-day.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is inderdaad leuker als de hunters door eigen onderzoek voortvluchtigen op het spoor komen. Maar aan de andere kant, als iemand jou met je museumbuit ziet, zal waarschijnlijk ook de politie worden ingelicht.
Je collega (ik ben even kwijt hoe hij heet) die de tip binnen kreeg woont daar toch ook ergens in de buurt? Althans ik ben hem al een aantal keer op het winkelcentrum bij mij in de buurt tegen gekomen. Ik ging er een beetje van uit dat de mensen in de winkel hem misschien persoonlijk kenden.quote:Op maandag 24 november 2025 22:02 schreef Selmar het volgende:
[..]
Yep, normaal kreeg ik alle tips binnen. Maar nu we hadden aangekondigd dat die van mij via productie zou lopen, zijn mensen blijkbaar de rest gaan appen. Nu loopt dus de socials van iedereen via productie…
en dan maar hopen dat je niet toevallig op dezelfde plek als je tweelingbroer bent.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:04 schreef Ferdii het volgende:
Als ik die tweeling broer van 1 van de deelnemers was, had ik 3 weken vrij genomen en de hele godganse dag hunters gelokt, beetje prominent in beeld staan, grote backpack op, en random mensen tips laten sturen naar de redactie
In de finale zou het wel een leuke 50/50 trick zijnquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat je niet toevallig op dezelfde plek als je tweelingbroer bent.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
In de finale zou het wel een leuke 50/50 trick zijnlaat ze maar kiezen welke van de 2 ze moeten hebben
leuke van die tweelingbroer is dat ie ook onderweg gewoon kan doen alsof ie zijn broer isquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat hebben ze toch een keer bij de VIP versie gedaan. Hadden ze vrienden opgetrommeld en allemaal in het zwart gekleed met bivakmuts op. En dus allemaal op het extractie voertuig rennen, moesten de Hunters dus gokken wie wie was.
Weet niet meer wie, volgens mij wel een acteur van Marokkaanse afkomst.
Of was het toch Dennis Weening
Yepquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
leuke van die tweelingbroer is dat ie ook onderweg gewoon kan doen alsof ie zijn broer isals omstanders foto's maken, of als het hunterteam om bevestiging vraagt dmv een foto komt ie er alsnog doorheen.
die deelnemer zou zelfs gewoon in het huis van die broer kunnen gaan zitten en doen alsof ie zijn broer is. ik wil dan de gezichten van de hunters wel eens zien als ze thuis bij zijn broer komen voor een gesprekje en achteraf bleek het hem zelf te zijn
@:selmar is er ook wel eens geprobeerd door deelnemers om tracers op de hunterauto's te plakken?
Dacht ik ook aan en hoewel ik in principe voor de voortvluchtigen ben had me dat wel briljante tv gelekenquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Vond het trouwens productioneel wel tricky dat de deelnemers in zo'n gehucht werden gedropt, plus het feit dat de Hunters die info al vrijwel meteen ook konden ontcijferen. Voor hetzelfde geld worden daar al een paar man gepakt voordat het programma uberhaupt begonnen is. Aan de andere kant hadden ze denk ik dan wel ingegrepen
De broer heeft geen cameraman bij zich ;-) dat is hoe de voortvluchtigen opvallen bij omstanders die tippen. Alleen bij een finale zou het optie zijn met broer. Of inderdaad dat ze wisselen van indentiteit bij huisbezoek, maar dat moet je stalen zenuwen hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
leuke van die tweelingbroer is dat ie ook onderweg gewoon kan doen alsof ie zijn broer isals omstanders foto's maken, of als het hunterteam om bevestiging vraagt dmv een foto komt ie er alsnog doorheen.
die deelnemer zou zelfs gewoon in het huis van die broer kunnen gaan zitten en doen alsof ie zijn broer is. ik wil dan de gezichten van de hunters wel eens zien als ze thuis bij zijn broer komen voor een gesprekje en achteraf bleek het hem zelf te zijn
@:selmar is er ook wel eens geprobeerd door deelnemers om tracers op de hunterauto's te plakken?
Of je vraagt ook iemand anders om met een camera met de broer mee te lopen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:29 schreef JJ76 het volgende:
[..]
De broer heeft geen cameraman bij zich ;-) dat is hoe de voortvluchtigen opvallen bij omstanders die tippen. Alleen bij een finale zou het optie zijn met broer. Of inderdaad dat ze wisselen van indentiteit bij huisbezoek, maar dat moet je stalen zenuwen hebben.
Kans is erg klein dat ze ermee wegkomen. Als je zo veel zendtijd krijgt in aflevering 1 ben je meestal de eerste die eruit gaat.quote:Op maandag 24 november 2025 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb precies hetzelfde. Spoel die altijd door. Denk echt dat de mensen die die intro wel leuk of nuttig vinden op 1 hand te tellen zijn. Bovendien gewoon 3 min zendtijd weggegooid.quote:Op maandag 24 november 2025 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er doorheen gezapt, maar ik snap werkelijk waar niet dat er altijd zoveel spoilers in de intro zitten. Gebruik gewoon beelden van vorige edities ofzo. Dat is al jarenlang mijn grootste frustratie
Voordat ze dat weten staan de hunters al naast je en is je plan geslaagdquote:Op dinsdag 25 november 2025 23:29 schreef JJ76 het volgende:
[..]
De broer heeft geen cameraman bij zich ;-) dat is hoe de voortvluchtigen opvallen bij omstanders die tippen. Alleen bij een finale zou het optie zijn met broer. Of inderdaad dat ze wisselen van indentiteit bij huisbezoek, maar dat moet je stalen zenuwen hebben.
En hadden jullie dit direct door? Of hebben de deelnemers er ook profijt van gehad?quote:
Ze zagen hem plakken 🤣quote:Op woensdag 26 november 2025 07:55 schreef Ferdii het volgende:
[..]
En hadden jullie dit direct door? Of hebben de deelnemers er ook profijt van gehad?
Die Zeeuwse Meisjes kunnen ook wel eens vandaag gepakt wordenquote:Op maandag 1 december 2025 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zin in.
Ik verwacht dat die twee gozers gepakt worden vandaag.
Ja, dat zou ook kunnen. Maar ik hoop dat het die gozers zijn.quote:Op maandag 1 december 2025 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die Zeeuwse Meisjes kunnen ook wel eens vandaag gepakt worden
Nee geleendquote:Op maandag 1 december 2025 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
Zitten die jongens nou op hun eigen telefoon?
Echt he.quote:Op maandag 1 december 2025 20:50 schreef V. het volgende:
"We staan wel vol op de camera, maar da's okee"
NEE, LUL, DAT IS NIET OKEE
Dat bestaat niet meer.quote:Op maandag 1 december 2025 20:54 schreef svann het volgende:
Privacy is tegenwoordig wel erg relatief.
Nee kan niet, staat altijd aan.quote:Op maandag 1 december 2025 21:06 schreef svann het volgende:
Kun je die auto-LTE ook uitzetten of heb je dan geen navigagie meer?
In welk apparaat of onderdeel?quote:Op maandag 1 december 2025 21:08 schreef StephanL het volgende:
Nee kan niet, staat altijd aan.
Is een soort van e-sim
Kon ook niet blijven goed gaan inderdaad. Je zou iets moeten verzinnen als een marktplaats advertentie ofzo. Niet iets waarbij je mensen toevoegen moet.quote:Op maandag 1 december 2025 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Dat checken van profielfoto's werd vorig jaar ook al als lead gebruikt door Hunters, dus op zich niet handig van de deelnemers van dit jaar om daar op te vertrouwen. Vraag dan om een post te maken met je hond of kat ofzo
Een topic in KLB op FOK!quote:Op maandag 1 december 2025 21:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kon ook niet blijven goed gaan inderdaad. Je zou iets moeten verzinnen als een marktplaats advertentie ofzo. Niet iets waarbij je mensen toevoegen moet.
Pinnen moet je doen op momenten dat je geen vast doel hebt op dat moment.quote:Op maandag 1 december 2025 21:58 schreef V. het volgende:
Het is ook echt überstupide om profielen te checken op de lokatie waar je overnacht op de fucking telefoon van degene bij wie je overnacht.
Maar ja, dit zijn ook de lichten die hun eerste lift vertelden dat die moest zeggen dat zij ze heeeeel ergens anders had afgezet, om vervolgens meteen te pinnen op de plek waar ze wèl waren afgezet.
"Maar da's okee..."
Gewoon weten waar die LTE (e-)card in zit en wat de functie daarvan is.quote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
Jij wil onderdelen van de auto’s van helpers af gaan knippen?
En hulp van het team Fok!stok.quote:
Vaak achter het entertainment systeem. Doel is: toegang via apps, software updates, alarm berichten etc. Het is niet meer of minder dan een ‘telefoon met databundel’.quote:Op maandag 1 december 2025 23:56 schreef svann het volgende:
[..]
Gewoon weten waar die LTE (e-)card in zit en wat de functie daarvan is.
Jezelf af laten zetten bij de Ikea en vervolgens bij een tankstation langs de A1 met overal camera's getuigt ook niet echt van intellect.quote:Op maandag 1 december 2025 21:58 schreef V. het volgende:
Het is ook echt überstupide om profielen te checken op de lokatie waar je overnacht op de fucking telefoon van degene bij wie je overnacht.
Maar ja, dit zijn ook de lichten die hun eerste lift vertelden dat die moest zeggen dat zij ze heeeeel ergens anders had afgezet, om vervolgens meteen te pinnen op de plek waar ze wèl waren afgezet.
"Maar da's okee..."
Of op zijn minst vragen om de privacyinstellingen voor WhatsApp even zo in te stellen dat ook mensen die jou niet als contact hebben je profielfoto kunnen zien.quote:Op maandag 1 december 2025 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Dat checken van profielfoto's werd vorig jaar ook al als lead gebruikt door Hunters, dus op zich niet handig van de deelnemers van dit jaar om daar op te vertrouwen. Vraag dan om een post te maken op andere socials met je hond of kat ofzo
Paar jaar geleden had je die gasten met een spotifylijst waarbij mensen die bezoek hadden gehad een lied moesten toevoegen, dat was best goed bedachtquote:Op woensdag 3 december 2025 17:49 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Of op zijn minst vragen om de privacyinstellingen voor WhatsApp even zo in te stellen dat ook mensen die jou niet als contact hebben je profielfoto kunnen zien.
Dat je iemand eerst moet toevoegen op andermans telefoon als contactpersoon is gewoon een extra spoor.
En mij staat bij dat er een vorig seizoen sowieso al betere ideeën waren voor dit soort dingen.
Ja zulke dingenquote:Op woensdag 3 december 2025 17:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had je die gasten met een spotifylijst waarbij mensen die bezoek hadden gehad een lied moesten toevoegen, dat was best goed bedacht
Volgens mij vinden veel mensen het gewoon leuk om een rol in het programma te hebben en op TV te komen. En of het dan aan de kant van de vluchters of de hunters is maakt niet zo gek veel uit. Bij dat terras was de keuze tussen hunters helpen of helemaal niets, dus kozen ze voor de hunters. Het wordt anders als je eerst de vluchters al hebt geholpen en daarna ook nog eens de hunters gaat helpen, dat is niet nodig nee.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:59 schreef d.k. het volgende:
De kandidaten die met het thuisfront communiceerden via marktplaats advertenties, die vond ik echt briljant. En omdat het niet hun eigen account was maar dat van de vrouw van een van beiden viel het minder op.
Dat je ergens op een terras zit te eten als hunters en dan heel toevallig zo'n tip krijgt, dat was wel enorm veel geluk hebben. Ik snap ook niet waarom je in zo'n geval zou meewerken. Maar goed, als ik ooit kandidaten aan de deur krijg zou ik ook meteen de camera beelden wissen, en bedenken hoe ze buiten beeld weer het huis uit kunnen.
Je mag heel beperkt voorbereidenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:59 schreef Piperidine het volgende:
Sowieso vind ik dat de vluchters nooit echt creatief bezig zijn. Maar misschien praat ik te makkelijk vanuit mijn luie stoel en ben je tijdens de vlucht zo gestresst dat het daar niet van komt. Ik weet ook niet of je dingen mag voorbereiden, maar het zou best grappig zijn als je bijvoorbeeld zelf een envelop neerlegt in je inner circle met daarop VERTROUWELIJK en daar een soort puzzel met coördinaten in zet als dwaalspoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat valt toch nooit te controleren? Ze kunnen al adresjes hebben voorbereid en je komt het nooit te weten.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 22:06 schreef Tourniquet het volgende:
Even het extractiepunt (te zien in de intro) ge-geo-dectectived. Niet klikken als je het niet wilt weten.
Haha serieus? Dit is bij mij om de hoek, straks toch ff de intro terugkijken:+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardcoholic
Je kunt het niet zeker weten, maar het gaat op een gegeven moment wel opvallen als er teveel dingen “mazzel zijn”. Dan volgt een gesprek.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:57 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Maar dat valt toch nooit te controleren? Ze kunnen al adresjes hebben voorbereid en je komt het nooit te weten.
Offtopic, viel me trouwens wel op in de aflevering van deze week dat die Charree heel toevallig stil stond langs een weg waar net de Hunters langsreden. En daarna totaal niet verbaasd dat ze aangesproken werd. Dat leek toch echt heel duidelijk in scene gezet. Sowieso geen one-taker.
Mwah je kan het slim spelen zodat het geen mazzel lijkt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:33 schreef Selmar het volgende:
[..]
Je kunt het niet zeker weten, maar het gaat op een gegeven moment wel opvallen als er teveel dingen “mazzel zijn”. Dan volgt een gesprek.
Het kan best dat het een tweede ontmoeting was, ik kan mij best voorstellen dat de camera nog niet liep toen ze haar per toeval tegen kwamen.
Dan moet je niet dat boekje met adressen te voorschijn halen 😀quote:Op zondag 7 december 2025 17:20 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Mwah je kan het slim spelen zodat het geen mazzel lijkt.
Stel je weet dat je mee gaat doen aan Hunted. Dan ga je door heel het land bij random mensen aanbellen al een paar weken voor Hunted. Spreek je af: ik ga meedoen aan Hunted over paar weken, mag ik jullie als adres noteren waar ik kan slapen als jullie thuis zijn? Zijn genoeg mensen die graag op TV komen dus ja zeggen. En uiteraard leg je daarbij uit dat ze tijdens de opnames niet mogen laten merken dat er al eerder contact is geweest. Vervolgens heb je dan dankzij je voorwerk een stuk of 20 adressen verspreid door heel het land waar je al zeker weet dat je er terecht kan, als er iemand thuis is dan. En als Hunted dan echt bezig is, bel je niet alleen bij die adressen aan maar probeer je ook eerst 10 andere huizen. Lukken die, dan is het sowieso al fijn, lukken die niet dan weet je dat je alsnog bij je voorbereide adres kan slapen en weet je ook zeker dat het de productie niet opvalt want je hebt immers al 10x nee gehoord voor je ja hoorde.
Dan moet je wel binnen loop afstand en op tijd worden afgezet in de buurt van die 20 adressen. Dat lijkt me nogal een opgave. Zelfs met 100 adressen. Zoals je zegt, mensen willen best op tv komen. Gewoon met een cameraman/vrouw erbij lukraak aanbellen werkt ook wel toch? Je ziet zelden dat mensen echt geen slaapplek kunnen regelen. Het lijkt me strategischer om een bepaalde aanpak af te spreken met je partner. Een tactiek zodat mensen die je geholpen hebben je kunnen laten weten dat de hunters bij hun zijn langsgekomen (zoals bijv een marktplaats advertentie). In het verleden hadden de hunters vaak moeite duo's op fietsen te achterhalen. Die kunnen zich redelijk snel verplaatsen, weinig fietspaden hebben cameras, fietsen hebben geen nummerbord. Dan moet je alleen nog wel die fiets ophalen. En af en toe een nachtje kamperen, consequent buiten je netwerk blijven zolang je het niet nodig hebt voor aanwijzingen, en manier gebruiken om randomness te introduceren in wat je doet (richting en afstand van je bewegingen bijv).quote:Op zondag 7 december 2025 17:20 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Mwah je kan het slim spelen zodat het geen mazzel lijkt.
Stel je weet dat je mee gaat doen aan Hunted. Dan ga je door heel het land bij random mensen aanbellen al een paar weken voor Hunted. Spreek je af: ik ga meedoen aan Hunted over paar weken, mag ik jullie als adres noteren waar ik kan slapen als jullie thuis zijn? Zijn genoeg mensen die graag op TV komen dus ja zeggen. En uiteraard leg je daarbij uit dat ze tijdens de opnames niet mogen laten merken dat er al eerder contact is geweest. Vervolgens heb je dan dankzij je voorwerk een stuk of 20 adressen verspreid door heel het land waar je al zeker weet dat je er terecht kan, als er iemand thuis is dan. En als Hunted dan echt bezig is, bel je niet alleen bij die adressen aan maar probeer je ook eerst 10 andere huizen. Lukken die, dan is het sowieso al fijn, lukken die niet dan weet je dat je alsnog bij je voorbereide adres kan slapen en weet je ook zeker dat het de productie niet opvalt want je hebt immers al 10x nee gehoord voor je ja hoorde.
Je hebt gelijk, de slaapplek is meestal niet het moeilijkste deel. En op het tactische gedeelte hebben mijn slaapplek trucjes ook geen invloed dus je wint er niet perse mee. Maar je kan idd niet random op loopafstand van zo'n plek afgezet worden, want dan moet je weer nee zeggen tegen heel veel liftgevers en dat is nog onhandiger dan geen slaapplek hebben.quote:Op zondag 7 december 2025 23:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dan moet je wel binnen loop afstand en op tijd worden afgezet in de buurt van die 20 adressen. Dat lijkt me nogal een opgave. Zelfs met 100 adressen. Zoals je zegt, mensen willen best op tv komen. Gewoon met een cameraman/vrouw erbij lukraak aanbellen werkt ook wel toch? Je ziet zelden dat mensen echt geen slaapplek kunnen regelen. Het lijkt me strategischer om een bepaalde aanpak af te spreken met je partner. Een tactiek zodat mensen die je geholpen hebben je kunnen laten weten dat de hunters bij hun zijn langsgekomen (zoals bijv een marktplaats advertentie). In het verleden hadden de hunters vaak moeite duo's op fietsen te achterhalen. Die kunnen zich redelijk snel verplaatsen, weinig fietspaden hebben cameras, fietsen hebben geen nummerbord. Dan moet je alleen nog wel die fiets ophalen. En af en toe een nachtje kamperen, consequent buiten je netwerk blijven zolang je het niet nodig hebt voor aanwijzingen, en manier gebruiken om randomness te introduceren in wat je doet (richting en afstand van je bewegingen bijv).
Ja en valt ook heel snel opquote:Op maandag 8 december 2025 00:33 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de slaapplek is meestal niet het moeilijkste deel. En op het tactische gedeelte hebben mijn slaapplek trucjes ook geen invloed dus je wint er niet perse mee. Maar je kan idd niet random op loopafstand van zo'n plek afgezet worden, want dan moet je weer nee zeggen tegen heel veel liftgevers en dat is nog onhandiger dan geen slaapplek hebben.
Nee, dit was handgeschreven de extra info.quote:
Ja, geen postzegelquote:Op maandag 8 december 2025 20:50 schreef V. het volgende:
Heeft hij nou alleen het begeleidende briefje?
Ja, daar lijkt het wel op. Maar aangezien ze zo gepakt worden, zou dat wel gunstig zijn.quote:Op maandag 8 december 2025 20:50 schreef V. het volgende:
Heeft hij nou alleen het begeleidende briefje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |