Dan moet je wel binnen loop afstand en op tijd worden afgezet in de buurt van die 20 adressen. Dat lijkt me nogal een opgave. Zelfs met 100 adressen. Zoals je zegt, mensen willen best op tv komen. Gewoon met een cameraman/vrouw erbij lukraak aanbellen werkt ook wel toch? Je ziet zelden dat mensen echt geen slaapplek kunnen regelen. Het lijkt me strategischer om een bepaalde aanpak af te spreken met je partner. Een tactiek zodat mensen die je geholpen hebben je kunnen laten weten dat de hunters bij hun zijn langsgekomen (zoals bijv een marktplaats advertentie). In het verleden hadden de hunters vaak moeite duo's op fietsen te achterhalen. Die kunnen zich redelijk snel verplaatsen, weinig fietspaden hebben cameras, fietsen hebben geen nummerbord. Dan moet je alleen nog wel die fiets ophalen. En af en toe een nachtje kamperen, consequent buiten je netwerk blijven zolang je het niet nodig hebt voor aanwijzingen, en manier gebruiken om randomness te introduceren in wat je doet (richting en afstand van je bewegingen bijv).quote:Op zondag 7 december 2025 17:20 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Mwah je kan het slim spelen zodat het geen mazzel lijkt.
Stel je weet dat je mee gaat doen aan Hunted. Dan ga je door heel het land bij random mensen aanbellen al een paar weken voor Hunted. Spreek je af: ik ga meedoen aan Hunted over paar weken, mag ik jullie als adres noteren waar ik kan slapen als jullie thuis zijn? Zijn genoeg mensen die graag op TV komen dus ja zeggen. En uiteraard leg je daarbij uit dat ze tijdens de opnames niet mogen laten merken dat er al eerder contact is geweest. Vervolgens heb je dan dankzij je voorwerk een stuk of 20 adressen verspreid door heel het land waar je al zeker weet dat je er terecht kan, als er iemand thuis is dan. En als Hunted dan echt bezig is, bel je niet alleen bij die adressen aan maar probeer je ook eerst 10 andere huizen. Lukken die, dan is het sowieso al fijn, lukken die niet dan weet je dat je alsnog bij je voorbereide adres kan slapen en weet je ook zeker dat het de productie niet opvalt want je hebt immers al 10x nee gehoord voor je ja hoorde.
Je hebt gelijk, de slaapplek is meestal niet het moeilijkste deel. En op het tactische gedeelte hebben mijn slaapplek trucjes ook geen invloed dus je wint er niet perse mee. Maar je kan idd niet random op loopafstand van zo'n plek afgezet worden, want dan moet je weer nee zeggen tegen heel veel liftgevers en dat is nog onhandiger dan geen slaapplek hebben.quote:Op zondag 7 december 2025 23:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dan moet je wel binnen loop afstand en op tijd worden afgezet in de buurt van die 20 adressen. Dat lijkt me nogal een opgave. Zelfs met 100 adressen. Zoals je zegt, mensen willen best op tv komen. Gewoon met een cameraman/vrouw erbij lukraak aanbellen werkt ook wel toch? Je ziet zelden dat mensen echt geen slaapplek kunnen regelen. Het lijkt me strategischer om een bepaalde aanpak af te spreken met je partner. Een tactiek zodat mensen die je geholpen hebben je kunnen laten weten dat de hunters bij hun zijn langsgekomen (zoals bijv een marktplaats advertentie). In het verleden hadden de hunters vaak moeite duo's op fietsen te achterhalen. Die kunnen zich redelijk snel verplaatsen, weinig fietspaden hebben cameras, fietsen hebben geen nummerbord. Dan moet je alleen nog wel die fiets ophalen. En af en toe een nachtje kamperen, consequent buiten je netwerk blijven zolang je het niet nodig hebt voor aanwijzingen, en manier gebruiken om randomness te introduceren in wat je doet (richting en afstand van je bewegingen bijv).
Ja en valt ook heel snel opquote:Op maandag 8 december 2025 00:33 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de slaapplek is meestal niet het moeilijkste deel. En op het tactische gedeelte hebben mijn slaapplek trucjes ook geen invloed dus je wint er niet perse mee. Maar je kan idd niet random op loopafstand van zo'n plek afgezet worden, want dan moet je weer nee zeggen tegen heel veel liftgevers en dat is nog onhandiger dan geen slaapplek hebben.
Nee, dit was handgeschreven de extra info.quote:
Ja, geen postzegelquote:Op maandag 8 december 2025 20:50 schreef V. het volgende:
Heeft hij nou alleen het begeleidende briefje?
Ja, daar lijkt het wel op. Maar aangezien ze zo gepakt worden, zou dat wel gunstig zijn.quote:Op maandag 8 december 2025 20:50 schreef V. het volgende:
Heeft hij nou alleen het begeleidende briefje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |