😎quote:Op zaterdag 31 mei 2025 01:18 schreef ThijsTH het volgende:
Maar hoezo opnames stilgelegd? De andere hunters kunnen toch gewoon door? En moeten de voortvluchtigen dan ook even een dag vrij nemen en op hun positie blijven zitten ofzo?
24 November!quote:Op maandag 3 november 2025 04:00 schreef ThijsTH het volgende:
Vraag me toch af wanneer Hunted weer begint?
Vorig jaar begon het op 4 November dus normaal gesproken zou het deze week moeten beginnen?
Edit: oh, heel goed verstopt toch nog ergens een nieuwsbericht over te vinden. Het schijnt 24 Nov te beginnen.
We hebben er weer zin inquote:
Uit je link:quote:
oeh twee Zeeuwenquote:Op maandag 24 november 2025 19:10 schreef svann het volgende:
Wie zijn de voortvluchtigen?
In het tiende seizoen van Hunted slaan de volgende duo’s op de vlucht:
Vrienden Jesse (23) en Jelle (24) uit Schoorl en Schagerbrug
Partners Annique (36) en Robert (36) uit Groningen
Vriendinnen Lisanne (21) en Nadine (23) uit Krabbendijke
Broers Darryl (28) en Mitchel (35) uit Haarlem
Partners Ilse (32) en Ricardo (31) uit Amsterdam
Vrienden Mees (22) en Berend (23) uit Delft en Wageningen
Goed dat je het zegt, want op teletekst staat er Kamp van Koningsbrugge is.quote:Op maandag 24 november 2025 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is op NPO1 voor de TT-kijkers.
Iedere keer zijn er nieuwe duo'squote:Op maandag 24 november 2025 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie een aantal nieuwe gezicten.
Ik bedoel bij de Hunters.quote:Op maandag 24 november 2025 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Iedere keer zijn er nieuwe duo's
Zeiden wij ook alquote:
De andere kant opwijzen.quote:Op maandag 24 november 2025 21:05 schreef Momo het volgende:
Ik zou gewoon iets anders zeggen tegen de hunters als random bystander.
En dan weer naar een tankstation bij de snelweg willen...quote:Op maandag 24 november 2025 21:12 schreef Momo het volgende:
Tankstation, druk winkelcentrum in Rotterdam, niet heel handig allemaal. En dan zijn ze op zulke drukke locaties en dan willen mensen niet helpen.
En naar hun eigen omgeving (Zeeland) willen gaanquote:Op maandag 24 november 2025 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan weer naar een tankstation bij de snelweg willen...
quote:
Zonde, er zijn dit jaar al weinig vrouwelijke deelnemers.quote:Op maandag 24 november 2025 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die gaan het niet redden.
Echt he.quote:Op maandag 24 november 2025 21:18 schreef potjecreme het volgende:
Ketens breken......om bij familie te gaan slapen.
Jep. Mees en Berend en die twee Zeeuwse meiden zullen in aflevering 2 en 3 gepakt worden.quote:Op maandag 24 november 2025 21:21 schreef Momo het volgende:
Wel jammer dat je weet dat de teams die nu veel aandacht krijgen er waarschijnlijk snel uit gaan.
In de cliffhanger van deze aflevering zullen ze wel onderweg zijn naar het huis in Almelo denk ik ja.quote:Op maandag 24 november 2025 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Mees en Berend en die twee Zeeuwse meiden zullen in aflevering 2 en 3 gepakt worden.
Is toch geen telefoon?quote:Op maandag 24 november 2025 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
Met de walkie-talkie achter het stuur?
2018quote:Op maandag 24 november 2025 21:24 schreef svann het volgende:
Sinds waanneer zitten er eigenlijk LTE-kaartjes in auto's?
Vasthouden is verboden: Het vasthouden van een walkie-talkie achter het stuur is verboden en kan een boete opleveren, vergelijkbaar met het vasthouden van een mobiele telefoon.quote:Op maandag 24 november 2025 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klopt, maar mag dat dan wel?
Het is eigenlijk een walkie talkie op telefoon netwerk.quote:Op maandag 24 november 2025 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klopt, maar mag dat dan wel?
quote:Op maandag 24 november 2025 21:47 schreef Selmar het volgende:
[..]
Khalile noemt alles van boven satelliet 🤣
Ik ben er doorheen gezapt, maar ik snap werkelijk waar niet dat er altijd zoveel spoilers in de intro zitten. Gebruik gewoon beelden van vorige edities ofzo. Dat is al jarenlang mijn grootste frustratiequote:
Yep, normaal kreeg ik alle tips binnen. Maar nu we hadden aangekondigd dat die van mij via productie zou lopen, zijn mensen blijkbaar de rest gaan appen. Nu loopt dus de socials van iedereen via productie…quote:Op maandag 24 november 2025 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Verbaasde me er wel alweer over dat er proactief instagramtips richting Hunters worden gedropt... dat is toch hetzelfde gezeik als vorig jaar?
Die twee meiden hebben eigenlijk op de verkeerde plek gepind, waardoor ze hun strategie veel te vroeg prijs hebben gegeven. Die twee jongens zijn veel te onvoorzichtig te werk gegaan tot nu toe, maar hopelijk komen ze er nog mee weg volgende week.
Denk alleen dat ze volgende week wel weer zo'n hele wijk gaan scannen op telefoniebewegingen en camerabeelden
Vanuit de productie ook wel een tikkeltje naïef dat dat niet meteen is aangepakt tochquote:Op maandag 24 november 2025 22:02 schreef Selmar het volgende:
[..]
Yep, normaal kreeg ik alle tips binnen. Maar nu we hadden aangekondigd dat die van mij via productie zou lopen, zijn mensen blijkbaar de rest gaan appen. Nu loopt dus de socials van iedereen via productie…
Ik dacht direct, maar weet het niet 100% zeker meerquote:Op maandag 24 november 2025 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vanuit de productie ook wel een tikkeltje naïef dat dat niet meteen is aangepakt tochIs dat meteen na deze aflevering al aangepast of krijgen we nog meer van dit soort acties die het spel gaan beïnvloeden?
Ik snap dat niet zo.quote:Op maandag 24 november 2025 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Verbaasde me er wel alweer over dat er proactief instagramtips richting Hunters worden gedropt... dat is toch hetzelfde gezeik als vorig jaar?
Die twee meiden hebben eigenlijk op de verkeerde plek gepind, waardoor ze hun strategie veel te vroeg prijs hebben gegeven. Die twee jongens zijn veel te onvoorzichtig te werk gegaan tot nu toe, maar hopelijk komen ze er nog mee weg volgende week.
Denk alleen dat ze volgende week wel weer zo'n hele wijk gaan scannen op telefoniebewegingen en camerabeelden
Het is inderdaad leuker als de hunters door eigen onderzoek voortvluchtigen op het spoor komen. Maar aan de andere kant, als iemand jou met je museumbuit ziet, zal waarschijnlijk ook de politie worden ingelicht.quote:Op maandag 24 november 2025 23:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo.
Je kijkt hunted toch vooral voor het inleven in de vluchters en het volgen van de jacht. En natuurlijk om voorbereid te zijn op het moment dat je met de een of andere museumbuit de grens over moet zien te geraken.
Hunters helpen neemt toch vooral lol weg?
Alsof ik daar niet al een lege gitaarkoffer voor heb gekocht bij een kringloop. En een gitaarkoffer met gitaar. Gitaarlessen gevolgd en een band opgericht die gaat touren in de weken na D-day.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is inderdaad leuker als de hunters door eigen onderzoek voortvluchtigen op het spoor komen. Maar aan de andere kant, als iemand jou met je museumbuit ziet, zal waarschijnlijk ook de politie worden ingelicht.
Je collega (ik ben even kwijt hoe hij heet) die de tip binnen kreeg woont daar toch ook ergens in de buurt? Althans ik ben hem al een aantal keer op het winkelcentrum bij mij in de buurt tegen gekomen. Ik ging er een beetje van uit dat de mensen in de winkel hem misschien persoonlijk kenden.quote:Op maandag 24 november 2025 22:02 schreef Selmar het volgende:
[..]
Yep, normaal kreeg ik alle tips binnen. Maar nu we hadden aangekondigd dat die van mij via productie zou lopen, zijn mensen blijkbaar de rest gaan appen. Nu loopt dus de socials van iedereen via productie…
en dan maar hopen dat je niet toevallig op dezelfde plek als je tweelingbroer bent.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:04 schreef Ferdii het volgende:
Als ik die tweeling broer van 1 van de deelnemers was, had ik 3 weken vrij genomen en de hele godganse dag hunters gelokt, beetje prominent in beeld staan, grote backpack op, en random mensen tips laten sturen naar de redactie
In de finale zou het wel een leuke 50/50 trick zijnquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat je niet toevallig op dezelfde plek als je tweelingbroer bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |