Volgens mij valt er de komende dagen nog genoegquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net ff waterig zonnetje, maar nu weer sneeuw![]()
Blijft niet zo best liggen, maar het is nog wit her en der
Ik heb dit jaar bezuinigd op de winterbandenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij valt er de komende dagen nog genoeg
Heb je wel sneeuwkettingeen liggen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar bezuinigd op de winterbanden
Code rood.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sneeuwstorm
[ link | afbeelding ]
Dat heuveltje daar bij jullie ligt al wel wat, al overdrijven ze wel in de titelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:59 schreef Domnivoor het volgende:
Geen idee of het hier sneeuwt. Mijn zolderkamer heeft geen ramen
Ja. Er is iets meer nodig voor een magisch winterlandschapquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heuveltje daar bij jullie ligt al wel wat, al overdrijven ze wel in de titel![]()
https://www.nu.nl/322832/(...)chtse-heuvelrug.html
[ afbeelding ]
Hier is de helft alweer weg.. gaat een beetje op en neer.. nu weer waterig zonnetje..quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Er is iets meer nodig voor een magisch winterlandschap
Hier ligt alleen een beetje sneeuw op de daken. Minder dan bij jou.
Zal je zien dat hij weer op zijn smoel gaat.quote:
Als die binnen blijft nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij weer op zijn smoel gaat.
Lul.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij weer op zijn smoel gaat.
Geintje Broer.quote:
Gelukkig kan ik het van jou wel hebben.quote:
Als ik het had gezegd, dan stuurde je je parkiet op mij af zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het van jou wel hebben.
Heb jij er ooit aan gedacht met 'ter land, ter zee en ter lucht' mee te doen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het van jou wel hebben.
Of LLDL.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij er ooit aan gedacht met 'ter land, ter zee en ter lucht' mee te doen?
Te land, ter zee en in de lucht.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij er ooit aan gedacht met 'ter land, ter zee en ter lucht' mee te doen?
Ik durf het niet eens te quotenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ik het had gezegd, dan stuurde je je parkiet op mij af zeker
Same samequote:
Was heerlijk fietsen, en hier geen sneeuw dus niet glad.quote:
Ja toe was het hier ook net wat kouderquote:
Gure wind en die was er vandaag nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja toe was het hier ook net wat kouder
Brr dat is ook heel erg hoogquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Brrr zelfs met kijken voelde ik het al in mijn buik en benen...
[ x ]
Hier staat een vrij harde wind. Al is het iets minder dan vannacht.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was heerlijk fietsen, en hier geen sneeuw dus niet glad.
Komende week wordt het veel frisser.quote:
Gaat het idd weer vriezenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Komende week wordt het veel frisser.
Nee, slaap is ten strengste verboden in 2026.quote:
Als de bron hiervoor het KNMI is, zal het morgen wel flink geregend hebben....quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Lovely het volgende:
En vannacht sneeuw, morgen ochtend wakker worden in een witte wereld
Het is tenslotte winterquote:
Die kans is aanwezigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Lovely het volgende:
Nee stond in de RTV Drenthe app en op de buienradar sitequote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als de bron hiervoor het KNMI is, zal het morgen wel flink geregend hebben....
Er werd voor Frl ook sneeuw gemeld; ik was vandaag in Lemmer, Harlingen, StAnnaparochie en Drachten, en heb alleen wat hagel gezien....quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee stond in de RTV Drenthe app en op de buienradar site
Ben je een horrorboek aan het schrijven ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Lovely het volgende:
Hier hagelbui en later wat sneeuwquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er werd voor Frl ook sneeuw gemeld; ik was vandaag in Lemmer, Harlingen, StAnnaparochie en Drachten, en heb alleen wat hagel gezien....
Dan schreef ik dit toch nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je een horrorboek aan het schrijven ofzo![]()
Moet ik het nog een keer kwootenquote:
Je mag het echt allemaal hebbenquote:
In Harlingen was eerst ook nog geen sneeuw verwacht. Morgen is de kans daar groter.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er werd voor Frl ook sneeuw gemeld; ik was vandaag in Lemmer, Harlingen, StAnnaparochie en Drachten, en heb alleen wat hagel gezien....
Ergens heb ik het idee dat er weinig feedbackloop bestaat in de inkomsten van weersvoorspellers![]()
Is er wel een boot?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Harlingen was eerst ook nog geen sneeuw verwacht. Morgen is de kans daar groter.
Gelukkig was die er vanmorgen wel, want ik moest er een auto op kwijt. Die namen ze mee om af te voeren richting het waterige spulquote:
Maar die is dan weg he, dan is er dus geen boot meer?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gelukkig was die er vanmorgen wel, want ik moest er een auto op kwijt. Die namen ze mee om af te voeren richting het waterige spul
Het schijnt dat die lui op die zandbank af en toe een nieuwe sturen richting Fryslanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die is dan weg he, dan is er dus geen boot meer?
Wat een raar conceptquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het schijnt dat die lui op die zandbank af en toe een nieuwe sturen richting Fryslan
Ze kopen er zelfs af en toe nieuwe voorquote:
Nieuwe boten?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze kopen er zelfs af en toe nieuwe voor
Lelijke botenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze kopen er zelfs af en toe nieuwe voor
Genoeg boten hier. Kleine boten, grote boten...quote:
I blame youquote:
Ik heb niks besteld hoor, moet je bij de weer goden zijnquote:
Zo van bam ?quote:
Niets ervan, allemaal van die witte troep hierbuiten. Jouw schuldquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb niks besteld hoor, moet je bij de weer goden zijn
Zo uit het niets. Eerst hagel toen BIEMMMM!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo van bam ?
Het waait wel hard geloof ik, in de badkamer kon je het wel goed horen
Hier ligt nog niks, dus hopen dat er morgen wel wat ligtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets ervan, allemaal van die witte troep hierbuiten. Jouw schuld
Wrijf het er nog even in andersquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ligt nog niks, dus hopen dat er morgen wel wat ligt
Zoveelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in anders
Hoop dat je morgen 5 meter hebt
Via het dakraampjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoveel
Dan kan ik de deur niet meer uit
En daarom heb je ook een noodpakket in huis he.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoveel
Dan kan ik de deur niet meer uit
Heb wel genoeg eten en drinken in huis jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarom heb je ook een noodpakket in huis he.
Verstandig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb wel genoeg eten en drinken in huis ja
Wat is genoeg? Voor 1 dag, voor 2 dagen? Voor 7 weken?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb wel genoeg eten en drinken in huis ja
Je weet het maar nooit natuurlijk.. maar goed beter daar niet teveel mee bezighouden..quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Verstandig.
Hopelijk hebben we het nooit nodig.
Een week sowieso welquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is genoeg? Voor 1 dag, voor 2 dagen? Voor 7 weken?
Ook nog als de stroom op dag 1 uitvalt?quote:
Nee, want je kon niet naar buiten weet je nog, daar ligt 5 meter sneeuwquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:06 schreef Lovely het volgende:
Als ik nog wat nodig ben, dan kan ik nog snel naar de supermarkt hier verder op
Oja, nou dan heb ik pech en moet ik het maar doen met wat ik heb.. gewoon minder eten en drinken en veel slapenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, want je kon niet naar buiten weet je nog, daar ligt 5 meter sneeuw
Veel slapen, dat zal zwaar zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja, nou dan heb ik pech en moet ik het maar doen met wat ik heb.. gewoon minder eten en drinken en veel slapen
Ik kijk liever naar mijn tvquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen moet ik toch maar eens echt naar een noodpakket etc gaan kijken
Heb je een mooie?quote:
Niet zo mooi als jouw noodpakket.quote:
Das best erg voor jequote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet zo mooi als jouw noodpakket.
Heb je die nog nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen moet ik toch maar eens echt naar een noodpakket etc gaan kijken
Vandaag alquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heb je die nog niet![]()
Morgen kan het al misgaan
Anders rijden ze het station voorbijquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
Een paar sneeuwvlokjes en er vallen al treinen uit
Plen uw reis in de ep
Scheldend koken. Ook niets nieuws en diegene waar ze voor kookte ken ik van een housewife serie.Ik weet alleen ff niet welke.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kennen jullie deze kookshow al? Net ff wat anders.
Bekijk deze YouTube-video
Ik hou niet van scheldenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Scheldend koken. Ook niets nieuws en diegene waar ze voor kookte ken ik van een housewife serie.Ik weet alleen ff niet welke.
Ja, het is wel een kunstje lijkt het.... bij de tweede haakte ik alweer af.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je niet kijken en er loopt een kind rond en die doet gezellig mee/na.
Middagquote:
Dit ja. Ik ga geen eens een tweede kijken en heb stukjes geskipt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, het is wel een kunstje lijkt het.... bij de tweede haakte ik alweer af.
Dan kijk ik niet idd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je niet kijken en er loopt een kind rond en die doet gezellig mee/na.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kennen jullie deze kookshow al? Net ff wat anders.
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Jij natuurlijkquote:
Ik wilde morgen een rondje gaan treinen,quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
Een paar sneeuwvlokjes en er vallen al treinen uit
Plen uw reis in de ep
Als je dat over jezelf moet zeggen zal het wel nietquote:
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dat over jezelf moet zeggen zal het wel niet
Ik snap helemaal niets, en zelfs dat nietquote:
Oh dat is minder leuk dan en met dit soort weer moet je niet op treinen vertrouwen in dit land.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wilde morgen een rondje gaan treinen,
laat maar, de kans dat ik niet thuis kom is me te groot
Ik ben altijd eerlijk.quote:
Geeft niks.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat geloof ik nou natuurlijk niet meer he.
Ik wilde naar een land waar ze nog veel minder betrouwbaar zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is minder leuk dan en met dit soort weer moet je niet op treinen vertrouwen in dit land.
HaShiiquote:
Dan kun je beter thuis blijven ja, of je moet ergens gaan overnachten maar zal je zien dat je ergens vast komt te zitten waar dat niet kan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wilde naar een land waar ze nog veel minder betrouwbaar zijn
Bizar.quote:
Das hier een km of 2 a 3 verderopquote:
Ik wist niet dat er zoveel ondergronds gedoe was in NL.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:59 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Bizar.
Laatst een gezien in een enorm verlaten speelpark ergens in China.
Geinig, er zit echt veel onder de grond daar. Meerdere filmpjes gezien al. Jammer dat ik zo ver weg woon omdat te gaan bezoeken, wat je kan bezoeken dan tenminste. Limburg heeft heuvels, grotten en ondergrondse bunkers en dorpen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das hier een km of 2 a 3 verderop
Heel veel komt voort uit de koude oorlog.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel ondergronds gedoe was in NL.
Je kan hier genoeg bezoeken aan heuvels, grotten en dorpen. Alleen die bunkers niet geloof ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig, er zit echt veel onder de grond daar. Meerdere filmpjes gezien al. Jammer dat ik zo ver weg woon omdat te gaan bezoeken, wat je kan bezoeken dan tenminste. Limburg heeft heuvels, grotten en ondergrondse bunkers en dorpen.
En de 2e wereldoorlog, kunst werd ook onder de grond in kluizen bewaart in Limburg.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel veel komt voort uit de koude oorlog.
Wat hier ligt over het algemeen niet hoor. Dat komt voor uit de winning van weet ik wat. En is later gebruikt voor iets.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel veel komt voort uit de koude oorlog.
In ben in Engeland in een ondergronds militair gedoe geweest. Na een uurtje was ik er wel klaar mee maar soldaten en zulks leefde daar maanden of jaren tijdens de oorlog. Bizar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan hier genoeg bezoeken aan heuvels, grotten en dorpen. Alleen die bunkers niet geloof ik.
Er zijn er in Den Haag wel waar je in kan geloof ik. Zou die eend meoten weten.
Je hebt in Frankrijk zo'n streepje land. Daar hebben ze bijna een jaar in gezeten. Zelfs het transport ging door de tunnels.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In ben in Engeland in een ondergronds militair gedoe geweest. Na een uurtje was ik er wel klaar mee maar soldaten en zulks leefde daar maanden of jaren tijdens de oorlog. Bizar.
Bij den Helder zit er ook één volgens mij.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan hier genoeg bezoeken aan heuvels, grotten en dorpen. Alleen die bunkers niet geloof ik.
En zijn er meerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Bij den Helder zit er ook één volgens mij.
Bizar hoeveel zich wel niet onder de grond afspeelde, of in bergen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt in Frankrijk zo'n streepje land. Daar hebben ze bijna een jaar in gezeten. Zelfs het transport ging door de tunnels.
De maginot line.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bizar hoeveel zich wel niet onder de grond afspeelde, of in bergen.
Die is wel bekend idd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, die man waar Jeroen mee op pad gaat had ik dus ook al meer gezien afgelopen jaren.
Daar ben ik ook een paar keer geweest. Ik vind het niet zo tof zo diep onder de grond.quote:
Dat zegt Jeroen ook, hij doet het al een jaar of 20, die man en ik kijk ook al best wat jaartjes zulke filmpjes dus daarom herkende ik zijn hoofd. Naam weet ik niet, daar kijk ik teveel verschillende voor.quote:
Arsenal is mijn favoriete metro stationquote:
Snap ik, maar die ondergrondse van Londen is ook wel bizar. Zoals onder veel steden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een paar keer geweest. Ik vind het niet zo tof zo diep onder de grond.
En ik bedoelde niet het openbaar vervoer natuurlijk.
Vond het in Sint Petersburg ook indrukwekkend.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Snap ik, maar die ondergrondse van Londen is ook wel bizar. Zoals onder veel steden.
Hij doet het ook samen met zijn vriendin. Of vrouw?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zegt Jeroen ook, hij doet het al een jaar of 20, die man en ik kijk ook al best wat jaartjes zulke filmpjes dus daarom herkende ik zijn hoofd. Naam weet ik niet, daar kijk ik teveel verschillende voor.
Klopt en onlangs ook filmpjes gezien van gedeeltes die afgesloten zijn en van het begin van ondergronds vervoer waren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Snap ik, maar die ondergrondse van Londen is ook wel bizar. Zoals onder veel steden.
Is dat die hele diepe? Of is dat die van Moskou?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Vond het in Sint Petersburg ook indrukwekkend.
Triootjes vaakquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij doet het ook samen met zijn vriendin. Of vrouw?
Volgens mij wel, ik dacht zijn vrouw, soms zie je ze samen. Volgens mij was hij in een verlaten dino park in china of zo onlangs. Met haar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij doet het ook samen met zijn vriendin. Of vrouw?
Nee dat is in Sint Petersburg inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is dat die hele diepe? Of is dat die van Moskou?
Ik heb hem idd ook gezien in China.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik dacht zijn vrouw, soms zie je ze samen. Volgens mij was hij in een verlaten dino park in china of zo onlangs. Met haar.
Fascinerend om te zienquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat is in Sint Petersburg inderdaad.
Alogritmesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb hem idd ook gezien in China.
Soms handig, soms ook nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
AlogritmesWe klikken hier iets aan en zitten dan een tijdje dezelfde dingen te kijken.
Dan zelf gaan rondscrollen of dingen in de zoekbalk intikken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:27 schreef RedShoe het volgende:
Ik krijg op Netflix alleen maar 16+ series en films door het algoritme. Horror en actie.
Zal het proberen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zelf gaan rondscrollen of dingen in de zoekbalk intikken.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
Je kan Utrecht ook ondergronds verkennen.
[ afbeelding ]
Dover is inderdaad mooiquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en was in Dover in Engeland, veel gezien daar. Erg mooi.
Een naam van een acteur of actrice intikken is soms ook handig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zal het proberen.
Ik zat laatst op een ander account, maar die had hele andere series en films
Heel mooi.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dover is inderdaad mooi![]()
Ik heb er drie jaar lang dicht in de buurt gewoond
Mensen die sla en gebakken aardappeltjes kwamen etenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit kun je op verschillende manieren interpreteren.
Ok, dat is wat duidelijker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mensen die sla en gebakken aardappeltjes kwamen eten
sorry schatquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
WTF heb ik een minuut zitten kijken en luisteren en toen weer uit geklikt.
Er zijn hier wel een aantal maar in hoeverre ze ook te bezichtigen zijn en wanneer...quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waalsdorpervlakte ben ik geweest ja. Bij de klok daar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn hier wel een aantal maar in hoeverre ze ook te bezichtigen zijn en wanneer...
Iig wel het oranje hotel (Scheveningse gevangenis), Waalsdorpervlakte, Atlantikwall Museum , de bunker van Seyss-Inquart. Ik weet niet of de laatst genoemde buker ook te bezichtigen is.
En toen de Duitsers Frankrijk binnenvielen gingen ze door België om de Maginot-linie heen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt in Frankrijk zo'n streepje land. Daar hebben ze bijna een jaar in gezeten. Zelfs het transport ging door de tunnels.
De maginot line.
Gelukkig zijn de geallieerden ook maar 3 keer in die 'route' getraptquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En toen de Duitsers Frankrijk binnenvielen gingen ze door België om de Maginot-linie heen.
Nog nooit gezien, net zoals Star Wars.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt voor het eerst in tig jaar weer eens de Godfather
Grappig hoe dat soms loopt, zo heb ik er ook nog enkele, E.T. bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, net zoals Star Wars.
Ja absoluut grappig, E.T. heb ik als kind gezien en weet ik niet veel meer van, wil ik ook niet meer kijken eigenlijk want ik weet nog wel dat ik het eng vond. Was ook veel te jong om die film te zien.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grappig hoe dat soms loopt, zo heb ik er ook nog enkele, E.T. bijvoorbeeld.
Oeh even kijken en zo jammer dat Will een soort poesie is en onder de plak zit bij zijn vrouw.quote:
Die waar hij al 10 jaar bij weg is bedoel je?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh even kijken en zo jammer dat Will een soort poesie is en onder de plak zit bij zijn vrouw.
Ja maar toch ook weer niet en geen idee meer hoe het nu is. Wat een toestand een paar jaar geleden was dat.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die waar hij al 10 jaar bij weg is bedoel je?
Craig was best grappig met vrouwen jaquote:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:28 schreef Karzai het volgende:
ik ga lekker naar bed tot later lieve mensen
Met "in de buurt" bedoel ik Canterbury, inderdaad heel mooiquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel mooi.
En bofferd. Lijkt me geweldig, daar wonen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:28 schreef Karzai het volgende:
ik ga lekker naar bed tot later lieve mensen
Ik ben sowieso Engeland fan. Vind veel mooi daar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met "in de buurt" bedoel ik Canterbury, inderdaad heel mooiEn ik ben geregeld in Dover geweest
Dan moet je gaan.quote:
O dat is minder, vandaar dat je geen koffie wiltquote:
Maar ik moet naar werk dit kan niet nu gebeurenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, vandaar dat je geen koffie wilt![]()
Beterschap
O jee, dat komt dan niet goed uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik moet naar werk dit kan niet nu gebeuren
Ik heb mijn wc vannacht meer gezien dan mijn bedquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dat komt dan niet goed uit.
Benje erg ziek?
Dat klinkt niet lekker hopelijk ben je snel beterquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mijn wc vannacht meer gezien dan mijn bed
Morgen hoop ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat klinkt niet lekker hopelijk ben je snel beter
Ik hoop met je meequote:
Ik hoop dat je je snel beter voelt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Oh nee he, ik moet dinsdag een stuk rijden, ik wil dat het dan gewoon weer weg is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:27 schreef Lovely het volgende:
Het blijft wel langer sneeuwen dan 2 dagen geloof ik
Mooi he, zo dubbel ook, het is prachtig maar ook zo gevaarlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:40 schreef Aoibhin het volgende:
En goedemorgen![]()
Mooi die sneeuwHet sneeuw nu ook weer
Ik vind het ook prachtig, mooi gezicht, zolang ik maar binnen zit naast de verwarming met een kop koffie in mijn handen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi he, zo dubbel ook, het is prachtig maar ook zo gevaarlijk.
Jij moet helemaal binnen blijven nu. En dit is 1 van de beste manieren, binnen bij de kachel, buiten in de sneeuw ravotten is ook leuk alleen ben ik daar nu wat te oud voorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook prachtig, mooi gezicht, zolang ik maar binnen zit naast de verwarming met een kop koffie in mijn handen.
Ik denk dat er dan nog wel wat op de wegen ligt..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh nee he, ik moet dinsdag een stuk rijden, ik wil dat het dan gewoon weer weg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Ok, ik ga proberen mij nog niet druk te maken erom. Nu genieten van het uitzicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan nog wel wat op de wegen ligt..
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:07 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga boodschappen halen.
Haal gelijk voor mij ook even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:07 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga boodschappen halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook niemand om mee te ravotten, jij wel. Als ik dat wel had was ik al buiten geweest.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:08 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga buiten in de sneeuw ravotten![]()
En ik ben even jong als ChocoFan
Beter niet doen idd..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, ik ga proberen mij nog niet druk te maken erom. Nu genieten van het uitzicht.
Wil je met mij gaan ravotten?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook niemand om mee te ravotten, jij wel. Als ik dat wel had was ik al buiten geweest.![]()
![]()
Veel plezier alvast.
Het sneeuwt hier nu even flink. Het kind in mij komt weer omhoog.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter niet doen idd..
Voor je het weet is de sneeuw weer foetsie, en moeten ze weer lang wachten
Kom hierheen dan, dan bekogel ik je met sneeuwballen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je met mij gaan ravotten?
Ohw wat tof dat ze haar naar buiten hebben gereden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:24 schreef maily het volgende:
![]()
![]()
Patiënte in ziekenhuisbed de sneeuw in; dat ik dit nog mag meemaken
[ afbeelding ]
Echt he!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw wat tof dat ze haar naar buiten hebben gereden.
Hier niks meer..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier nu even flink. Het kind in mij komt weer omhoog.
Ik zal wel moeten, hier ligt zo goed als niets.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kom hierheen dan, dan bekogel ik je met sneeuwballen.
Alles komt nu hier. Misschien later bij jou nog dan.quote:
Wtf krijg ik ineens die sneeuw dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, hier ligt zo goed als niets.
Ik zie wel nattesneeuw en regen..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alles komt nu hier. Misschien later bij jou nog dan.
Het sneeuwt best wel hard nu hier en blijft sneeuwen.![]()
Hopen dat het dan niet weg gaatquote:
Vandaag mag het wel blijven liggen. Ook al zie ik dat het op de wegen goed gestrooid is.quote:
Komt vannacht en morgen sowieso nog wel wat bij..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vandaag mag het wel blijven liggen. Ook al zie ik dat het op de wegen goed gestrooid is.
Zag al kinderen lopen met een soort slee.
En nu ook nog steeds, dan sneeuwt het weer hard, dan weer zacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt vannacht en morgen sowieso nog wel wat bij..
Een mooie wandeling door de sneeuwquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nu ook nog steeds, dan sneeuwt het weer hard, dan weer zacht.
Ik heb mijn dochter net een appje gestuurd dat ze met haar man er wel van moet genieten vandaag.
Ik was al wegquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haal gelijk voor mij ook even.
En sneeuwpop maken en sneeuwballen gooien enz.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een mooie wandeling door de sneeuw
Alleen jammer dat de zon niet schijnt. Dan ziet het er nog mooier uit
Misschien komt het nog.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:48 schreef chufi het volgende:
Hier ligt een beetje en sneeuwt het niet of nauwelijks
Helemaal niks.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En alweer terug, lag er veel bij jou, sneeuw?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier zitten we op een cm 5 a 10 eb het sneeuwt nog hard
Ik ook al.quote:
quote:
Ik zit vlak aan zee, dat zal het wel zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |