Lelijke botenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze kopen er zelfs af en toe nieuwe voor
Genoeg boten hier. Kleine boten, grote boten...quote:
I blame youquote:
Ik heb niks besteld hoor, moet je bij de weer goden zijnquote:
Zo van bam ?quote:
Niets ervan, allemaal van die witte troep hierbuiten. Jouw schuldquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb niks besteld hoor, moet je bij de weer goden zijn
Zo uit het niets. Eerst hagel toen BIEMMMM!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo van bam ?
Het waait wel hard geloof ik, in de badkamer kon je het wel goed horen
Hier ligt nog niks, dus hopen dat er morgen wel wat ligtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets ervan, allemaal van die witte troep hierbuiten. Jouw schuld
Wrijf het er nog even in andersquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ligt nog niks, dus hopen dat er morgen wel wat ligt
Zoveelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in anders
Hoop dat je morgen 5 meter hebt
Via het dakraampjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoveel
Dan kan ik de deur niet meer uit
En daarom heb je ook een noodpakket in huis he.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoveel
Dan kan ik de deur niet meer uit
Heb wel genoeg eten en drinken in huis jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarom heb je ook een noodpakket in huis he.
Verstandig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb wel genoeg eten en drinken in huis ja
Wat is genoeg? Voor 1 dag, voor 2 dagen? Voor 7 weken?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb wel genoeg eten en drinken in huis ja
Je weet het maar nooit natuurlijk.. maar goed beter daar niet teveel mee bezighouden..quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Verstandig.
Hopelijk hebben we het nooit nodig.
Een week sowieso welquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is genoeg? Voor 1 dag, voor 2 dagen? Voor 7 weken?
Ook nog als de stroom op dag 1 uitvalt?quote:
Nee, want je kon niet naar buiten weet je nog, daar ligt 5 meter sneeuwquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:06 schreef Lovely het volgende:
Als ik nog wat nodig ben, dan kan ik nog snel naar de supermarkt hier verder op
Oja, nou dan heb ik pech en moet ik het maar doen met wat ik heb.. gewoon minder eten en drinken en veel slapenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, want je kon niet naar buiten weet je nog, daar ligt 5 meter sneeuw
Veel slapen, dat zal zwaar zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja, nou dan heb ik pech en moet ik het maar doen met wat ik heb.. gewoon minder eten en drinken en veel slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |