Volgens mij valt er de komende dagen nog genoegquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net ff waterig zonnetje, maar nu weer sneeuw![]()
Blijft niet zo best liggen, maar het is nog wit her en der
Ik heb dit jaar bezuinigd op de winterbandenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij valt er de komende dagen nog genoeg
Heb je wel sneeuwkettingeen liggen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar bezuinigd op de winterbanden
Code rood.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sneeuwstorm
[ link | afbeelding ]
Donkerpaars nuquote:
Dat heuveltje daar bij jullie ligt al wel wat, al overdrijven ze wel in de titelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:59 schreef Domnivoor het volgende:
Geen idee of het hier sneeuwt. Mijn zolderkamer heeft geen ramen
Ja. Er is iets meer nodig voor een magisch winterlandschapquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heuveltje daar bij jullie ligt al wel wat, al overdrijven ze wel in de titel![]()
https://www.nu.nl/322832/(...)chtse-heuvelrug.html
[ afbeelding ]
Hier is de helft alweer weg.. gaat een beetje op en neer.. nu weer waterig zonnetje..quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Er is iets meer nodig voor een magisch winterlandschap
Hier ligt alleen een beetje sneeuw op de daken. Minder dan bij jou.
Zal je zien dat hij weer op zijn smoel gaat.quote:
Als die binnen blijft nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij weer op zijn smoel gaat.
Lul.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij weer op zijn smoel gaat.
Geintje Broer.quote:
Gelukkig kan ik het van jou wel hebben.quote:
Als ik het had gezegd, dan stuurde je je parkiet op mij af zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het van jou wel hebben.
Heb jij er ooit aan gedacht met 'ter land, ter zee en ter lucht' mee te doen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het van jou wel hebben.
Of LLDL.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij er ooit aan gedacht met 'ter land, ter zee en ter lucht' mee te doen?
Te land, ter zee en in de lucht.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij er ooit aan gedacht met 'ter land, ter zee en ter lucht' mee te doen?
Ik durf het niet eens te quotenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ik het had gezegd, dan stuurde je je parkiet op mij af zeker
Same samequote:
Was heerlijk fietsen, en hier geen sneeuw dus niet glad.quote:
Ja toe was het hier ook net wat kouderquote:
Gure wind en die was er vandaag nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja toe was het hier ook net wat kouder
Brr dat is ook heel erg hoogquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Brrr zelfs met kijken voelde ik het al in mijn buik en benen...
[ x ]
Hier staat een vrij harde wind. Al is het iets minder dan vannacht.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was heerlijk fietsen, en hier geen sneeuw dus niet glad.
Komende week wordt het veel frisser.quote:
Gaat het idd weer vriezenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Komende week wordt het veel frisser.
Nee, slaap is ten strengste verboden in 2026.quote:
Als de bron hiervoor het KNMI is, zal het morgen wel flink geregend hebben....quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Lovely het volgende:
En vannacht sneeuw, morgen ochtend wakker worden in een witte wereld
Het is tenslotte winterquote:
Die kans is aanwezigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Lovely het volgende:
Nee stond in de RTV Drenthe app en op de buienradar sitequote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als de bron hiervoor het KNMI is, zal het morgen wel flink geregend hebben....
Er werd voor Frl ook sneeuw gemeld; ik was vandaag in Lemmer, Harlingen, StAnnaparochie en Drachten, en heb alleen wat hagel gezien....quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee stond in de RTV Drenthe app en op de buienradar site
Ben je een horrorboek aan het schrijven ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Lovely het volgende:
Hier hagelbui en later wat sneeuwquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er werd voor Frl ook sneeuw gemeld; ik was vandaag in Lemmer, Harlingen, StAnnaparochie en Drachten, en heb alleen wat hagel gezien....
Dan schreef ik dit toch nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je een horrorboek aan het schrijven ofzo![]()
Moet ik het nog een keer kwootenquote:
Je mag het echt allemaal hebbenquote:
In Harlingen was eerst ook nog geen sneeuw verwacht. Morgen is de kans daar groter.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er werd voor Frl ook sneeuw gemeld; ik was vandaag in Lemmer, Harlingen, StAnnaparochie en Drachten, en heb alleen wat hagel gezien....
Ergens heb ik het idee dat er weinig feedbackloop bestaat in de inkomsten van weersvoorspellers![]()
Is er wel een boot?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Harlingen was eerst ook nog geen sneeuw verwacht. Morgen is de kans daar groter.
Gelukkig was die er vanmorgen wel, want ik moest er een auto op kwijt. Die namen ze mee om af te voeren richting het waterige spulquote:
Maar die is dan weg he, dan is er dus geen boot meer?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gelukkig was die er vanmorgen wel, want ik moest er een auto op kwijt. Die namen ze mee om af te voeren richting het waterige spul
Het schijnt dat die lui op die zandbank af en toe een nieuwe sturen richting Fryslanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die is dan weg he, dan is er dus geen boot meer?
Wat een raar conceptquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het schijnt dat die lui op die zandbank af en toe een nieuwe sturen richting Fryslan
Ze kopen er zelfs af en toe nieuwe voorquote:
Nieuwe boten?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze kopen er zelfs af en toe nieuwe voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |