Gaat het idd weer vriezenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Komende week wordt het veel frisser.
Nee, slaap is ten strengste verboden in 2026.quote:
Als de bron hiervoor het KNMI is, zal het morgen wel flink geregend hebben....quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Lovely het volgende:
En vannacht sneeuw, morgen ochtend wakker worden in een witte wereld
Het is tenslotte winterquote:
Die kans is aanwezigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Lovely het volgende:
Nee stond in de RTV Drenthe app en op de buienradar sitequote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als de bron hiervoor het KNMI is, zal het morgen wel flink geregend hebben....
Er werd voor Frl ook sneeuw gemeld; ik was vandaag in Lemmer, Harlingen, StAnnaparochie en Drachten, en heb alleen wat hagel gezien....quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee stond in de RTV Drenthe app en op de buienradar site
Ben je een horrorboek aan het schrijven ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Lovely het volgende:
Hier hagelbui en later wat sneeuwquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er werd voor Frl ook sneeuw gemeld; ik was vandaag in Lemmer, Harlingen, StAnnaparochie en Drachten, en heb alleen wat hagel gezien....
Dan schreef ik dit toch nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je een horrorboek aan het schrijven ofzo![]()
Moet ik het nog een keer kwootenquote:
Je mag het echt allemaal hebbenquote:
In Harlingen was eerst ook nog geen sneeuw verwacht. Morgen is de kans daar groter.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er werd voor Frl ook sneeuw gemeld; ik was vandaag in Lemmer, Harlingen, StAnnaparochie en Drachten, en heb alleen wat hagel gezien....
Ergens heb ik het idee dat er weinig feedbackloop bestaat in de inkomsten van weersvoorspellers![]()
Is er wel een boot?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Harlingen was eerst ook nog geen sneeuw verwacht. Morgen is de kans daar groter.
Gelukkig was die er vanmorgen wel, want ik moest er een auto op kwijt. Die namen ze mee om af te voeren richting het waterige spulquote:
Maar die is dan weg he, dan is er dus geen boot meer?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gelukkig was die er vanmorgen wel, want ik moest er een auto op kwijt. Die namen ze mee om af te voeren richting het waterige spul
Het schijnt dat die lui op die zandbank af en toe een nieuwe sturen richting Fryslanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die is dan weg he, dan is er dus geen boot meer?
Wat een raar conceptquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het schijnt dat die lui op die zandbank af en toe een nieuwe sturen richting Fryslan
Ze kopen er zelfs af en toe nieuwe voorquote:
Nieuwe boten?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze kopen er zelfs af en toe nieuwe voor
Lelijke botenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze kopen er zelfs af en toe nieuwe voor
Genoeg boten hier. Kleine boten, grote boten...quote:
I blame youquote:
Ik heb niks besteld hoor, moet je bij de weer goden zijnquote:
Zo van bam ?quote:
Niets ervan, allemaal van die witte troep hierbuiten. Jouw schuldquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb niks besteld hoor, moet je bij de weer goden zijn
Zo uit het niets. Eerst hagel toen BIEMMMM!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo van bam ?
Het waait wel hard geloof ik, in de badkamer kon je het wel goed horen
Hier ligt nog niks, dus hopen dat er morgen wel wat ligtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets ervan, allemaal van die witte troep hierbuiten. Jouw schuld
Wrijf het er nog even in andersquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ligt nog niks, dus hopen dat er morgen wel wat ligt
Zoveelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in anders
Hoop dat je morgen 5 meter hebt
Via het dakraampjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoveel
Dan kan ik de deur niet meer uit
En daarom heb je ook een noodpakket in huis he.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoveel
Dan kan ik de deur niet meer uit
Heb wel genoeg eten en drinken in huis jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarom heb je ook een noodpakket in huis he.
Verstandig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb wel genoeg eten en drinken in huis ja
Wat is genoeg? Voor 1 dag, voor 2 dagen? Voor 7 weken?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb wel genoeg eten en drinken in huis ja
Je weet het maar nooit natuurlijk.. maar goed beter daar niet teveel mee bezighouden..quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Verstandig.
Hopelijk hebben we het nooit nodig.
Een week sowieso welquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is genoeg? Voor 1 dag, voor 2 dagen? Voor 7 weken?
Ook nog als de stroom op dag 1 uitvalt?quote:
Nee, want je kon niet naar buiten weet je nog, daar ligt 5 meter sneeuwquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:06 schreef Lovely het volgende:
Als ik nog wat nodig ben, dan kan ik nog snel naar de supermarkt hier verder op
Oja, nou dan heb ik pech en moet ik het maar doen met wat ik heb.. gewoon minder eten en drinken en veel slapenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, want je kon niet naar buiten weet je nog, daar ligt 5 meter sneeuw
Veel slapen, dat zal zwaar zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja, nou dan heb ik pech en moet ik het maar doen met wat ik heb.. gewoon minder eten en drinken en veel slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |