quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kennen jullie deze kookshow al? Net ff wat anders.
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Jij natuurlijkquote:
Ik wilde morgen een rondje gaan treinen,quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
Een paar sneeuwvlokjes en er vallen al treinen uit
Plen uw reis in de ep
Als je dat over jezelf moet zeggen zal het wel nietquote:
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dat over jezelf moet zeggen zal het wel niet
Ik snap helemaal niets, en zelfs dat nietquote:
Oh dat is minder leuk dan en met dit soort weer moet je niet op treinen vertrouwen in dit land.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wilde morgen een rondje gaan treinen,
laat maar, de kans dat ik niet thuis kom is me te groot
Ik ben altijd eerlijk.quote:
Geeft niks.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat geloof ik nou natuurlijk niet meer he.
Ik wilde naar een land waar ze nog veel minder betrouwbaar zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is minder leuk dan en met dit soort weer moet je niet op treinen vertrouwen in dit land.
HaShiiquote:
Dan kun je beter thuis blijven ja, of je moet ergens gaan overnachten maar zal je zien dat je ergens vast komt te zitten waar dat niet kan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wilde naar een land waar ze nog veel minder betrouwbaar zijn
Bizar.quote:
Das hier een km of 2 a 3 verderopquote:
Ik wist niet dat er zoveel ondergronds gedoe was in NL.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:59 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Bizar.
Laatst een gezien in een enorm verlaten speelpark ergens in China.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |