sorry schatquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
WTF heb ik een minuut zitten kijken en luisteren en toen weer uit geklikt.
Er zijn hier wel een aantal maar in hoeverre ze ook te bezichtigen zijn en wanneer...quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan hier genoeg bezoeken aan heuvels, grotten en dorpen. Alleen die bunkers niet geloof ik.
Er zijn er in Den Haag wel waar je in kan geloof ik. Zou die eend meoten weten.
Waalsdorpervlakte ben ik geweest ja. Bij de klok daar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn hier wel een aantal maar in hoeverre ze ook te bezichtigen zijn en wanneer...
Iig wel het oranje hotel (Scheveningse gevangenis), Waalsdorpervlakte, Atlantikwall Museum , de bunker van Seyss-Inquart. Ik weet niet of de laatst genoemde buker ook te bezichtigen is.
En toen de Duitsers Frankrijk binnenvielen gingen ze door België om de Maginot-linie heen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt in Frankrijk zo'n streepje land. Daar hebben ze bijna een jaar in gezeten. Zelfs het transport ging door de tunnels.
De maginot line.
Gelukkig zijn de geallieerden ook maar 3 keer in die 'route' getraptquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En toen de Duitsers Frankrijk binnenvielen gingen ze door België om de Maginot-linie heen.
Nog nooit gezien, net zoals Star Wars.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt voor het eerst in tig jaar weer eens de Godfather
Grappig hoe dat soms loopt, zo heb ik er ook nog enkele, E.T. bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, net zoals Star Wars.
Ja absoluut grappig, E.T. heb ik als kind gezien en weet ik niet veel meer van, wil ik ook niet meer kijken eigenlijk want ik weet nog wel dat ik het eng vond. Was ook veel te jong om die film te zien.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grappig hoe dat soms loopt, zo heb ik er ook nog enkele, E.T. bijvoorbeeld.
Oeh even kijken en zo jammer dat Will een soort poesie is en onder de plak zit bij zijn vrouw.quote:
Die waar hij al 10 jaar bij weg is bedoel je?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh even kijken en zo jammer dat Will een soort poesie is en onder de plak zit bij zijn vrouw.
Ja maar toch ook weer niet en geen idee meer hoe het nu is. Wat een toestand een paar jaar geleden was dat.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die waar hij al 10 jaar bij weg is bedoel je?
Craig was best grappig met vrouwen jaquote:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:28 schreef Karzai het volgende:
ik ga lekker naar bed tot later lieve mensen
Met "in de buurt" bedoel ik Canterbury, inderdaad heel mooiquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel mooi.
En bofferd. Lijkt me geweldig, daar wonen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:28 schreef Karzai het volgende:
ik ga lekker naar bed tot later lieve mensen
Ik ben sowieso Engeland fan. Vind veel mooi daar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met "in de buurt" bedoel ik Canterbury, inderdaad heel mooiEn ik ben geregeld in Dover geweest
Dan moet je gaan.quote:
O dat is minder, vandaar dat je geen koffie wiltquote:
Maar ik moet naar werk dit kan niet nu gebeurenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, vandaar dat je geen koffie wilt![]()
Beterschap
O jee, dat komt dan niet goed uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik moet naar werk dit kan niet nu gebeuren
Ik heb mijn wc vannacht meer gezien dan mijn bedquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dat komt dan niet goed uit.
Benje erg ziek?
Dat klinkt niet lekker hopelijk ben je snel beterquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mijn wc vannacht meer gezien dan mijn bed
Morgen hoop ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat klinkt niet lekker hopelijk ben je snel beter
Ik hoop met je meequote:
Ik hoop dat je je snel beter voelt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:05 schreef drakin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |