Triootjes vaakquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij doet het ook samen met zijn vriendin. Of vrouw?
Volgens mij wel, ik dacht zijn vrouw, soms zie je ze samen. Volgens mij was hij in een verlaten dino park in china of zo onlangs. Met haar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij doet het ook samen met zijn vriendin. Of vrouw?
Nee dat is in Sint Petersburg inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is dat die hele diepe? Of is dat die van Moskou?
Ik heb hem idd ook gezien in China.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik dacht zijn vrouw, soms zie je ze samen. Volgens mij was hij in een verlaten dino park in china of zo onlangs. Met haar.
Fascinerend om te zienquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat is in Sint Petersburg inderdaad.
Alogritmesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb hem idd ook gezien in China.
Soms handig, soms ook nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
AlogritmesWe klikken hier iets aan en zitten dan een tijdje dezelfde dingen te kijken.
Dan zelf gaan rondscrollen of dingen in de zoekbalk intikken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:27 schreef RedShoe het volgende:
Ik krijg op Netflix alleen maar 16+ series en films door het algoritme. Horror en actie.
Zal het proberen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zelf gaan rondscrollen of dingen in de zoekbalk intikken.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
Je kan Utrecht ook ondergronds verkennen.
[ afbeelding ]
Dover is inderdaad mooiquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en was in Dover in Engeland, veel gezien daar. Erg mooi.
Een naam van een acteur of actrice intikken is soms ook handig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zal het proberen.
Ik zat laatst op een ander account, maar die had hele andere series en films
Heel mooi.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dover is inderdaad mooi![]()
Ik heb er drie jaar lang dicht in de buurt gewoond
Mensen die sla en gebakken aardappeltjes kwamen etenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit kun je op verschillende manieren interpreteren.
Ok, dat is wat duidelijker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mensen die sla en gebakken aardappeltjes kwamen eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |