Geinig, er zit echt veel onder de grond daar. Meerdere filmpjes gezien al. Jammer dat ik zo ver weg woon omdat te gaan bezoeken, wat je kan bezoeken dan tenminste. Limburg heeft heuvels, grotten en ondergrondse bunkers en dorpen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das hier een km of 2 a 3 verderop
Heel veel komt voort uit de koude oorlog.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel ondergronds gedoe was in NL.
Je kan hier genoeg bezoeken aan heuvels, grotten en dorpen. Alleen die bunkers niet geloof ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig, er zit echt veel onder de grond daar. Meerdere filmpjes gezien al. Jammer dat ik zo ver weg woon omdat te gaan bezoeken, wat je kan bezoeken dan tenminste. Limburg heeft heuvels, grotten en ondergrondse bunkers en dorpen.
En de 2e wereldoorlog, kunst werd ook onder de grond in kluizen bewaart in Limburg.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel veel komt voort uit de koude oorlog.
Wat hier ligt over het algemeen niet hoor. Dat komt voor uit de winning van weet ik wat. En is later gebruikt voor iets.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel veel komt voort uit de koude oorlog.
In ben in Engeland in een ondergronds militair gedoe geweest. Na een uurtje was ik er wel klaar mee maar soldaten en zulks leefde daar maanden of jaren tijdens de oorlog. Bizar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan hier genoeg bezoeken aan heuvels, grotten en dorpen. Alleen die bunkers niet geloof ik.
Er zijn er in Den Haag wel waar je in kan geloof ik. Zou die eend meoten weten.
Je hebt in Frankrijk zo'n streepje land. Daar hebben ze bijna een jaar in gezeten. Zelfs het transport ging door de tunnels.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In ben in Engeland in een ondergronds militair gedoe geweest. Na een uurtje was ik er wel klaar mee maar soldaten en zulks leefde daar maanden of jaren tijdens de oorlog. Bizar.
Bij den Helder zit er ook één volgens mij.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan hier genoeg bezoeken aan heuvels, grotten en dorpen. Alleen die bunkers niet geloof ik.
Er zijn er in Den Haag wel waar je in kan geloof ik. Zou die eend meoten weten.
En zijn er meerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Bij den Helder zit er ook één volgens mij.
Bizar hoeveel zich wel niet onder de grond afspeelde, of in bergen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt in Frankrijk zo'n streepje land. Daar hebben ze bijna een jaar in gezeten. Zelfs het transport ging door de tunnels.
De maginot line.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bizar hoeveel zich wel niet onder de grond afspeelde, of in bergen.
Die is wel bekend idd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, die man waar Jeroen mee op pad gaat had ik dus ook al meer gezien afgelopen jaren.
Daar ben ik ook een paar keer geweest. Ik vind het niet zo tof zo diep onder de grond.quote:
Dat zegt Jeroen ook, hij doet het al een jaar of 20, die man en ik kijk ook al best wat jaartjes zulke filmpjes dus daarom herkende ik zijn hoofd. Naam weet ik niet, daar kijk ik teveel verschillende voor.quote:
Arsenal is mijn favoriete metro stationquote:
Snap ik, maar die ondergrondse van Londen is ook wel bizar. Zoals onder veel steden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een paar keer geweest. Ik vind het niet zo tof zo diep onder de grond.
En ik bedoelde niet het openbaar vervoer natuurlijk.
Vond het in Sint Petersburg ook indrukwekkend.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Snap ik, maar die ondergrondse van Londen is ook wel bizar. Zoals onder veel steden.
Hij doet het ook samen met zijn vriendin. Of vrouw?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zegt Jeroen ook, hij doet het al een jaar of 20, die man en ik kijk ook al best wat jaartjes zulke filmpjes dus daarom herkende ik zijn hoofd. Naam weet ik niet, daar kijk ik teveel verschillende voor.
Klopt en onlangs ook filmpjes gezien van gedeeltes die afgesloten zijn en van het begin van ondergronds vervoer waren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Snap ik, maar die ondergrondse van Londen is ook wel bizar. Zoals onder veel steden.
Is dat die hele diepe? Of is dat die van Moskou?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Vond het in Sint Petersburg ook indrukwekkend.
Triootjes vaakquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij doet het ook samen met zijn vriendin. Of vrouw?
Volgens mij wel, ik dacht zijn vrouw, soms zie je ze samen. Volgens mij was hij in een verlaten dino park in china of zo onlangs. Met haar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij doet het ook samen met zijn vriendin. Of vrouw?
Nee dat is in Sint Petersburg inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is dat die hele diepe? Of is dat die van Moskou?
Ik heb hem idd ook gezien in China.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik dacht zijn vrouw, soms zie je ze samen. Volgens mij was hij in een verlaten dino park in china of zo onlangs. Met haar.
Fascinerend om te zienquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat is in Sint Petersburg inderdaad.
Alogritmesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb hem idd ook gezien in China.
Soms handig, soms ook nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
AlogritmesWe klikken hier iets aan en zitten dan een tijdje dezelfde dingen te kijken.
Dan zelf gaan rondscrollen of dingen in de zoekbalk intikken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:27 schreef RedShoe het volgende:
Ik krijg op Netflix alleen maar 16+ series en films door het algoritme. Horror en actie.
Zal het proberen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zelf gaan rondscrollen of dingen in de zoekbalk intikken.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
Je kan Utrecht ook ondergronds verkennen.
[ afbeelding ]
Dover is inderdaad mooiquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en was in Dover in Engeland, veel gezien daar. Erg mooi.
Een naam van een acteur of actrice intikken is soms ook handig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zal het proberen.
Ik zat laatst op een ander account, maar die had hele andere series en films
Heel mooi.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dover is inderdaad mooi![]()
Ik heb er drie jaar lang dicht in de buurt gewoond
Mensen die sla en gebakken aardappeltjes kwamen etenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit kun je op verschillende manieren interpreteren.
Ok, dat is wat duidelijker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mensen die sla en gebakken aardappeltjes kwamen eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |