Ik kijk liever naar mijn tvquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen moet ik toch maar eens echt naar een noodpakket etc gaan kijken
Heb je een mooie?quote:
Niet zo mooi als jouw noodpakket.quote:
Das best erg voor jequote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet zo mooi als jouw noodpakket.
Heb je die nog nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen moet ik toch maar eens echt naar een noodpakket etc gaan kijken
Vandaag alquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heb je die nog niet![]()
Morgen kan het al misgaan
Anders rijden ze het station voorbijquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
Een paar sneeuwvlokjes en er vallen al treinen uit
Plen uw reis in de ep
Scheldend koken. Ook niets nieuws en diegene waar ze voor kookte ken ik van een housewife serie.Ik weet alleen ff niet welke.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kennen jullie deze kookshow al? Net ff wat anders.
Bekijk deze YouTube-video
Ik hou niet van scheldenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Scheldend koken. Ook niets nieuws en diegene waar ze voor kookte ken ik van een housewife serie.Ik weet alleen ff niet welke.
Ja, het is wel een kunstje lijkt het.... bij de tweede haakte ik alweer af.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je niet kijken en er loopt een kind rond en die doet gezellig mee/na.
Middagquote:
Dit ja. Ik ga geen eens een tweede kijken en heb stukjes geskipt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, het is wel een kunstje lijkt het.... bij de tweede haakte ik alweer af.
Dan kijk ik niet idd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je niet kijken en er loopt een kind rond en die doet gezellig mee/na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |