Wtf krijg ik ineens die sneeuw dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, hier ligt zo goed als niets.
Ik zie wel nattesneeuw en regen..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alles komt nu hier. Misschien later bij jou nog dan.
Het sneeuwt best wel hard nu hier en blijft sneeuwen.![]()
Hopen dat het dan niet weg gaatquote:
Vandaag mag het wel blijven liggen. Ook al zie ik dat het op de wegen goed gestrooid is.quote:
Komt vannacht en morgen sowieso nog wel wat bij..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vandaag mag het wel blijven liggen. Ook al zie ik dat het op de wegen goed gestrooid is.
Zag al kinderen lopen met een soort slee.
En nu ook nog steeds, dan sneeuwt het weer hard, dan weer zacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt vannacht en morgen sowieso nog wel wat bij..
Een mooie wandeling door de sneeuwquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nu ook nog steeds, dan sneeuwt het weer hard, dan weer zacht.
Ik heb mijn dochter net een appje gestuurd dat ze met haar man er wel van moet genieten vandaag.
Ik was al wegquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haal gelijk voor mij ook even.
En sneeuwpop maken en sneeuwballen gooien enz.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een mooie wandeling door de sneeuw
Alleen jammer dat de zon niet schijnt. Dan ziet het er nog mooier uit
Misschien komt het nog.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:48 schreef chufi het volgende:
Hier ligt een beetje en sneeuwt het niet of nauwelijks
Helemaal niks.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En alweer terug, lag er veel bij jou, sneeuw?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier zitten we op een cm 5 a 10 eb het sneeuwt nog hard
Ik ook al.quote:
quote:
Ik zit vlak aan zee, dat zal het wel zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |