SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2025, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER: met getallenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Where law ends, tyrrany begins.![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Iemand al MAG IK NA JOU gezegd?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
@Isorden weer thee halen zeker
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
weird al genotquote:Op woensdag 31 december 2025 19:23 schreef Isorden het volgende:
Weird Al God![]()
What is this song all about?
Cant figure any lyrics out
How do the words to it go?
I wish youd tell me, I dont know
Dont know, dont know, dont know, oh no
Dont know, dont know, dont know...
Now Im mumblin and Im screamin
And I dont know what Im singin
Crank the volume, ears are bleedin
I still dont know what Im singin
Were so loud and incoherent
Boy, this oughta bug your parents
Yeah
Its unintel-ligible
I just cant get it through my skull
Its hard to bargle nawdle zouss(? )
With all these marbles in my mouth
Dont know, dont know, dont know... Well, we dont sound like madonna
Here we are now, were nirvana
Sing distinctly? we dont wanna
Buy our album, were nirvana
A garage band from seattle
Well, it sure beats raising cattle
Yeah
And I forgot the next verse
Oh well, I guess it pays to rehearse
The lyric sheets so hard to find
What are the words? oh, nevermind
Dont know, dont know, dont know...
Well, Im yellin and were playin
But I dont know what Im sayin
Whats the message Im conveyin?
Can you tell me what Im sayin?
So have you got some idea?
Didnt think so -- well, Ill see ya
Sayonara, sayonara
Ayonawa, odinawa
Odinaya, yodinaya
Yaddayadda, yaaahyaaah
Ayaaaaaah!"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
ALO ALO
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Mwah tot op zekere hoogte. Ik vind dat je op het festivalterrein los moet gaan. Maar op de camping hou je rekening met elkaar en maak je vanaf 02.00 uur ofzo geen herrie. Maar zo denkt lang niet iedereen eroverquote:Op woensdag 31 december 2025 19:19 schreef BillDauterive het volgende: [..] Ow, zonde. Ik vind altijd dat dat samen afzien er een beetje bijhoort. Daarom vind ik die glampings op Lowlands ook zo stom
![]()
![]()
![]()
Nee LULquote:Op woensdag 31 december 2025 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is net als met... euhm... nee, hier ga ik me niet uit redden
GODVERDOMME WAT EEN BIEM, schrik me de pleures|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het zou in ieder geval hoger dan welke Suzan en Freek of Coldplay plaat ook moeten staan!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
Op basis van dit topic zou je denken dat dit nummer top 5 zou moeten staan![]()
Nee dat doe ik wel na jou.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand al MAG IK NA JOU gezegd?![]()
Bij BKS hoor je The Floor ook zo goed op de camping, dat is een minpunt. Of is dat nu alweer veranderd?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah tot op zekere hoogte. Ik vind dat je op het festivalterrein los moet gaan. Maar op de camping hou je rekening met elkaar en maak je vanaf 02.00 uur ofzo geen herrie. Maar zo denkt lang niet iedereen erover![]()
QFT.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval hoger dan welke Suzan en Freek of Coldplay plaat ook moeten staan!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Gewoon toch maar vast bier drinken!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is net als met... euhm... nee, hier ga ik me niet uit redden![]()
Mag ik na jouw
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval hoger dan welke Suzan en Freek of Coldplay plaat ook moeten staan!
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Wat betekent "een bak trekken" ? Hjm wordt oud.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Nee hier kwam al Nirvanaquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hebben die mensen nu hun stemlijstje op een t-shirt laten drukken?And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Ik moet echt even naar de wc, jammer voor de drumphil maar die heb ik zaterdag ik de kroeg al meegedaan (toen er een vinyl-dj draaide)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Atje. Voor de sfeer.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef houdjemond het volgende:
Wat betekent "een bak trekken" ? Hjm wordt oud.![]()
Ok... als je zo begint, dan ga ik het toch zeggenquote:
Ja, dat is net als met electrische fietsen. Dan zie je van die scholieren op een electrische fiets - of tegenwoordig een fatbike - en schud ik mijn hoofd weer. Dat is gewoon voor oude mensen, zodat ze nog wat langer kunnen blijven fietsen.![]()
Dat klinkt bijna als Claudia.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
0.00-1.00quote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef Gunner het volgende:
Er is geen uurtje meer dat ik een uiltje kan gaan knappen."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Net al gedaanquote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef Gunner het volgende:
Er is geen uurtje meer dat ik een uiltje kan gaan knappen.![]()
dat probleem had ik ook al geconstateerd, weer lekker kapot het nieuwe jaar inquote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef Gunner het volgende:
Er is geen uurtje meer dat ik een uiltje kan gaan knappen.
Schijnt in dit nummer wel een leuke drum Phil te zitten."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Goed idee! Jij hebt waardevolle adviezen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon toch maar vast bier drinken!![]()
Ik moest dit ook aan mijn dochter vragen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef houdjemond het volgende:
Wat betekent "een bak trekken" ? Hjm wordt oud.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
uurlijstjequote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hebben die mensen nu hun stemlijstje op een t-shirt laten drukken?AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a![]()
Geen idee, * OscarMopperkont is ook oudquote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef houdjemond het volgende:
Wat betekent "een bak trekken" ? Hjm wordt oud.
Daar wordt geen antwoord opgegeven.quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Die heb ik ookquote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ok... als je zo begint, dan ga ik het toch zeggen
Ja, dat is net als met electrische fietsen. Dan zie je van die scholieren op een electrische fiets - of tegenwoordig een fatbike - en schud ik mijn hoofd weer. Dat is gewoon voor oude mensen, zodat ze nog wat langer kunnen blijven fietsen.
I can feel it coming in the air tonight
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jij doelt uiteraard op nummer 35 t/m 32.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Heeft ie het over vuurwerk?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik zou tussen 21:00 en 22:00 gaan tukken, als ik moest kiezen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef Gunner het volgende:
Er is geen uurtje meer dat ik een uiltje kan gaan knappen.![]()
Oh looordquote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
I can feel it coming in the air tonight
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
I can Phil it coming in the air tonight!No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Nog 1x:
Staat wel heel Phil Collins in de lijst[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er staat wel Phil Collins de lijst"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Mijn moeder dus aan mij, ben blijkbaar een waardeloze dochter zonder julliequote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik moest dit ook aan mijn dochter vragen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Het is studententaalgebruik, geloof ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja zie het opeens vaker dan 6 7![]()
Van de editie 20 jaar geleden herinner ik me dat halo Of Flies de laatste plaat was voor de verplichtingen, van 10 jaar geleden Old and Wise, ik denk dat t dit jaar The River wordt [/autist]- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
OOOOOH LORDE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 1x:
Staat wel heel Phil Collins in de lijstFijnquote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
Er staat wel Phil Collins de lijst
Jaja, nu weet ik het wel....quote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch, voor oude mensen
Voor je het weet ga je grappen herhalen
Ik denk niet dat dit Genesis"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
DrumPhil genot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb ook een elektrische fiets…quote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jaja, nu weet ik het wel....
Voor je het weet ga je grappen herhalen![]()
Oké opeens komt het heel dubbelzinnig over, als je het zo zegt.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
I can feel it coming in the air tonight![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AND I CAN FEEL IT COMING IN THE AIR TONIGHT, (OH LORDE 💛)
WELL I'VE BEEN WAITING FOR THIS MOMENT FOR ALL MY LIFE, (OH LORDE 💙)
I CAN FEEL IT COMING IN THE AIR TONIGHT, OH LORDE 💙
WELL I'VE BEEN WAITING FOR THIS MOMENT FOR ALL MY LIFE OH LORDE ♥️, (OH LORDE 💙)![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Nee, jij loopt gewoon achterquote:Haters can be so lame and vicious
En we genieten ervan. Niet op zo'n dun kutmatje slapen, maar lekker op een matrasquote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom pas je op de glamping.
Drumstukje genot straks
Hopelijk ruimt hij het zelf op.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké opeens komt het heel dubbelzinnig over, als je het zo zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben pas bij nummer 245 nuquote:Op woensdag 31 december 2025 19:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, jij loopt gewoon achter![]()
Verwende 40-iger!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb ook een elektrische fiets…I love music |Ajax forever
Da's Phil helemaal toch nietquote:Op woensdag 31 december 2025 19:30 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AND I CAN FEEL IT COMING IN THE AIR TONIGHT, (OH LORDE 💛)
WELL I'VE BEEN WAITING FOR THIS MOMENT FOR ALL MY LIFE, (OH LORDE 💙)
I CAN FEEL IT COMING IN THE AIR TONIGHT, OH LORDE 💙
WELL I'VE BEEN WAITING FOR THIS MOMENT FOR ALL MY LIFE OH LORDE ♥️, (OH LORDE 💙)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
terecht!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sultans of swing in de tijdloze naar 6I love music |Ajax forever
Biembiembiembiembiembiem!- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oh geen idee. Ik kan me niet herinneren dat ik last van de muziek had.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij BKS hoor je The Floor ook zo goed op de camping, dat is een minpunt. Of is dat nu alweer veranderd?
Ging meer om de dronken idioten die in een tent naast je tot 06.00 uur karaoke staan te gillen![]()
Man met baard die de baslijn speelt.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat gaat waarschijnlijk om heel phil mensen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:31 schreef Isorden het volgende:
Half Nederland deed net exact dezelfde beweging
En ik was daar eentje van![]()
![]()
Och, weer een Broes....Haters can be so lame and vicious
Wel beste Bruce"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Een van de beste van Broes.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Eensquote:Op woensdag 31 december 2025 19:33 schreef houdjemond het volgende:
Deze Broes vind ik het minste zum kotsen.Make love, not war ☮![]()
Ja jammer, ik vond dat hij wat weinig mocht langskomen in deze lijstquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit zeg je elk jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 19:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Da's Phil helemaal toch niet
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
We'd go down to the river
And into the river we'd dive
Oh, down to the river we'd ride
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owja, dat is wel echt heel kutquote:Op woensdag 31 december 2025 19:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh geen idee. Ik kan me niet herinneren dat ik last van de muziek had.
Ging meer om de dronken idioten die in een tent naast je tot 06.00 uur karaoke staan te gillen![]()
![]()
Wel te vaak gehoord"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Clarence GOD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja jammer, ik vond dat hij wat weinig mocht langskomen in deze lijst
Make love, not war ☮![]()
Beste Bruce.
Punt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tevens stemplaat.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Volgend keer dan toch maar eens een volledige lijstje met zijn muziek maken.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja jammer, ik vond dat hij wat weinig mocht langskomen in deze lijstBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Helaas van de 3x Bruce live maar 1x live gehoord deze:
Edit this setlist | More Bruce Springsteen setlists
Moest ook wel aangezien het The River tour was
Laatste liedje over stromend waterI love music |Ajax forever
Beste weet ik niet, maar wel machtig mooi (hoewel live zeker bij hem altijd beter is)quote:Op woensdag 31 december 2025 19:34 schreef Bargehassus het volgende:
Beste Bruce.
Punt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tevens stemplaat.![]()
![]()
Maar jij simpt ieder jaar op Lorde op dit nummerquote:Op woensdag 31 december 2025 19:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit zeg je elk jaar
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo, dat was een zware bevalling.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mark heeft het straks nog over wat:quote:
"And he ploughed up the ground by the cold lake shore""Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
verdomme natte tosti's in dat schijtcaféquote:Op woensdag 31 december 2025 19:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit zeg je elk jaar
[ afbeelding ]
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Nou...quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Meteen maar even halve liter HJ meegenomen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verdomme natte tosti's in dat schijtcafé![]()
![]()
-Scorpion_17![]()
Dit was tofquote:Op woensdag 31 december 2025 19:34 schreef Isorden het volgende:
Helaas van de 3x Bruce live maar 1x live gehoord deze:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Bruce Springsteen setlists
Moest ook wel aangezien het The River tour was
Ging toen een jongedame, die daar denk ik met haar vader was, helemaal stuk van het huilen bij Jersey Girl recht voor ons, staat me nog altijd bij![]()
![]()
Is nog geen 20:00 toch?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Meteen maar even halve liter HJ meegenomen."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
is die nou nog niet afgeschoten?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De wasbeer komt toch nog?I love music |Ajax forever
En ook regen stroomtquote:Op woensdag 31 december 2025 19:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De wasbeer komt toch nog?
Down by the River staat NIET eens in de lijstquote:
Slim, beetje voorbereidquote:Op woensdag 31 december 2025 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Meteen maar even halve liter HJ meegenomen.![]()
Nee, maar was toch aan het lopen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En in the end it doesn't even matter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wij liepen nog geen 5 minuten door de mensen massa toen we onze buurvrouw van 3 huizen verderop tegenkwamen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit was tof
Ging toen een jongedame, die daar denk ik met haar vader was, helemaal stuk van het huilen bij Jersey Girl recht voor ons, staat me nog altijd bij
Das op 60 duizend man ofzo best knap nog."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Wat had je anders verwacht van Nederlandquote:Op woensdag 31 december 2025 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Down by the River staat NIET eens in de lijst"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Heerlijk kabbelend riviertje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hollis?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mark heeft het straks nog over wat:
"And he ploughed up the ground by the cold lake shore"[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
HJ doet wat het beloofd. Of ben ik nu in de war met HG?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Meteen maar even halve liter HJ meegenomen.![]()
Down down down by the riverquote:Op woensdag 31 december 2025 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Down by the River staat NIET eens in de lijst
Van Baldur's Gate 3?
Ik heb een steen verlegdquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht van Nederland
Het lijkt hier wel de gazastrook[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb een noise cancelling koptelefoon opquote:Op woensdag 31 december 2025 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het lijkt hier wel de gazastrook"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Welke is het beste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:Op woensdag 31 december 2025 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het lijkt hier wel de gazastrook"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
In de stromende regen is een vrij gebruikelijke termquote:
Heb je zo'n honger?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het lijkt hier wel de gazastrook![]()
Teerbeminde lijstfanaten, klagende zolderkamersnobbekes, gretige gifplaatsers, ik ga jullie verlaten.
Heb een heel fijne jaarwisseling en een nog veel beter 2026!
Cheers!- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Teerbeminde lijstfanaten, klagende zolderkamersnobbekes, gretige gifplaatsers, ik ga jullie verlaten.
Cheers!![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Cheers!fijne jaarwisseling
![]()
Getwijfeld of ik op deze zou stemmen
Uiteindelijk op Numb gestemd"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Heras hekwerken. Roberto Heras die ooit de hekken inreed #neverforget.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Cheers!ciao
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Down down down by the river
Van Baldur's Gate 3?
dat maakt het niet feitelijk juistquote:Op woensdag 31 december 2025 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de stromende regen is een vrij gebruikelijke term
Fijne jaarwisseling en fijn dat je er weer wasquote:Op woensdag 31 december 2025 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Cheers!Tot volgend jaar!
![]()
Fijne jaarwisseling n00biequote:Op woensdag 31 december 2025 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Cheers!"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Cheers!
Cheers!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Stemplaatgenot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Faded – Alan Walker
Addicted To You – Avicii
Bloodbuzz Ohio – The National
Adventure Of A Lifetime – Coldplay
Stars – Simply Red
That's Life – Frank Sinatra
Time Is Running Out – Muse
Only Time – Enya
Tonight (Live) – Tina Turner & David Bowie
Amigo – Chef’Special
Gaia – Valensia
Wrong – Novastar
De Kapitein Deel II – Acda en De Munnik
Run – Snow Patrol
Don't Give Up – Peter Gabriel & Kate Bush
Boulevard Of Broken Dreams – Green Day
Do I Wanna Know? – Arctic Monkeys
I Was Made For Lovin' You – Kiss
Rainbow In The Sky – DJ Paul Elstak
Numb – Linkin Park
Losing My Religion – R.E.M.
Laat Me – Ramses Shaffy
Sweet Child O' Mine – Guns N' Roses
In The End – Linkin Park
Purple Rain – Prince & The Revolution
Go Your Own Way – Fleetwood Mac
Black – Pearl JamIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
neequote:Op woensdag 31 december 2025 19:38 schreef Kanaroe het volgende:
Hee luitjes, valt het geluid bij jullie ook steeds een beetje weg?I love music |Ajax forever
I tried so hard and got so far
But in the end, it doesn't even matter
I had to fall to lose it all
Ja, bij het volgende liedje valt het plots weer helemaal weg.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:38 schreef Kanaroe het volgende:
Hee luitjes, valt het geluid bij jullie ook steeds een beetje weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hey jongens vroeger hadden we hier weleens van die plaatjes van linkinPark in een park enzo
Weten jullie dat nog"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Onderschat nummer van U2quote:Op woensdag 31 december 2025 19:38 schreef essnhills het volgende:
Getwijfeld of ik op deze zou stemmen
Uiteindelijk op Numb gestemd![]()
Fantastisch clip ook
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Cheers!
In the End heb je gelijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat maakt het niet feitelijk juistBuren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:
In the End
Yepquote:Op woensdag 31 december 2025 19:38 schreef Kanaroe het volgende:
Hee luitjes, valt het geluid bij jullie ook steeds een beetje weg?dacht dat het aan mijn tv lag
-Scorpion_17![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, bij het volgende liedje valt het plots weer helemaal weg.Tenks voor de waarschuwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee Chester is onvervangbaar. Al doet ze het best prima hoor, slecht is het nietquote:Op woensdag 31 december 2025 19:39 schreef Isorden het volgende:
Nieuwe LP gaat oude LP nooit evenaren![]()
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vrees dat het geluid zo wel even weg gaat vallen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:38 schreef Kanaroe het volgende:
Hee luitjes, valt het geluid bij jullie ook steeds een beetje weg?
Dat is de waarheidquote:I love music |Ajax forever
Dit, maar heeft niks meer met LP te maken.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee Chester is onvervangbaar. Al doet ze het best prima hoor, slecht is het nietT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Gelukkig is hier Chester nog bijquote:Op woensdag 31 december 2025 19:39 schreef Isorden het volgende:
Nieuwe LP gaat oude LP nooit evenaren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
BANGER|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Reeds behandeld.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vrees dat het geluid zo wel even weg gaat vallen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I had to fart to lose it all.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:39 schreef Isorden het volgende:
Nieuwe LP gaat oude LP nooit evenaren|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Aha! Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 31 december 2025 19:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yepdacht dat het aan mijn tv lag
![]()
POLLBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Viespeukquote:Op woensdag 31 december 2025 19:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pushed as far as I can goooooooHaters can be so lame and vicious
There's only one thing you should know
Scheelt weer een bak geld volgend jaarquote:
-Scorpion_17![]()
Ja die is in goed gezelschap bij het volgende lied.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
LP was altijd al Chester en Mike, dus niks meer met LP is onzin. Veel van de muziek van nu hadden ze toen ook kunnen maken.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit, maar heeft niks meer met LP te maken.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
MUTE nummerOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Zitten er een paar met tranen naar te luisteren, zo daags na het OKTquote:Op woensdag 31 december 2025 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
I tried so hard and got so far
I had to fall to lose it all
But in the end, it doesn't even matter![]()
![]()
hmm geluid valt nu wel wegI love music |Ajax forever
Ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 31 december 2025 19:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
LP was altijd al Chester en Mike, dus niks meer met LP is onzin. Veel van de muziek van nu hadden ze toen ook kunnen maken.
-Scorpion_17![]()
Hey wat raar
Had net een pieptoon en nu ineens Marco Borsato"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Onzin.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit, maar heeft niks meer met LP te maken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja hier is het ook opeens stil, is de waarheid.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Had de hoogste Borsato wel onder de 16 verwachtLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Is dit de waarheid?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mooi moment om jullie de waarheid te vertellen. Geniet nog van jullie avond. Ik ga ook genieten van de muziek maar wel offline
Dank weer voor de gekkigheid hier![]()
![]()
Er zitten er nog wel een paar met samengeknepen billen te wachten op de enveloppe van Rintje.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zitten er een paar met tranen naar te luisteren, zo daags na het OKTBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Hoe vertel je iemand dat zijn spaargeld niets meer waard is?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
wel plotselingquote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja hier is het ook opeens stil, is de waarheid.I love music |Ajax forever
Mooi voor Marco dit.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef alpeko het volgende:
Mooi moment om jullie de waarheid te vertellen. Geniet nog van jullie avond. Ik ga ook genieten van de muziek maar wel offline
Dank weer voor de gekkigheid hier
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef alpeko het volgende:
-Scorpion_17![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef alpeko het volgende:
Zodat ik niet kan verraden
Wat de waarheid is"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Slogan van de DSB.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vertel je iemand dat zijn spaargeld niets meer waard is?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef alpeko het volgende:
![]()
Kartoffelsalat.quote:
Is dit die vrouw?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
reeds besprokenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja heel verdrietig. Het is nu wel de waarheid.I love music |Ajax forever
Fijne jaarwisseling Alpeko!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef alpeko het volgende:
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: