Er zitten er nog wel een paar met samengeknepen billen te wachten op de enveloppe van Rintje.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zitten er een paar met tranen naar te luisteren, zo daags na het OKT
wel plotselingquote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja hier is het ook opeens stil, is de waarheid.
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef alpeko het volgende:
Mooi moment om jullie de waarheid te vertellen. Geniet nog van jullie avond. Ik ga ook genieten van de muziek maar wel offline
Dank weer voor de gekkigheid hier
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef alpeko het volgende:
Mooi moment om jullie de waarheid te vertellen. Geniet nog van jullie avond. Ik ga ook genieten van de muziek maar wel offline
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef alpeko het volgende:
Slogan van de DSB.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vertel je iemand dat zijn spaargeld niets meer waard is?
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:42 schreef alpeko het volgende:
Kartoffelsalat.quote:
reeds besprokenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja heel verdrietig. Het is nu wel de waarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |