Nee, jij loopt gewoon achterquote:
En we genieten ervan. Niet op zo'n dun kutmatje slapen, maar lekker op een matrasquote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom pas je op de glamping.
Hopelijk ruimt hij het zelf op.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké opeens komt het heel dubbelzinnig over, als je het zo zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben pas bij nummer 245 nuquote:Op woensdag 31 december 2025 19:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, jij loopt gewoon achter
Verwende 40-iger!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb ook een elektrische fiets…
Da's Phil helemaal toch nietquote:Op woensdag 31 december 2025 19:30 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AND I CAN FEEL IT COMING IN THE AIR TONIGHT, (OH LORDE 💛)
WELL I'VE BEEN WAITING FOR THIS MOMENT FOR ALL MY LIFE, (OH LORDE 💙)
I CAN FEEL IT COMING IN THE AIR TONIGHT, OH LORDE 💙
WELL I'VE BEEN WAITING FOR THIS MOMENT FOR ALL MY LIFE OH LORDE ♥️, (OH LORDE 💙)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
terecht!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sultans of swing in de tijdloze naar 6
Oh geen idee. Ik kan me niet herinneren dat ik last van de muziek had.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij BKS hoor je The Floor ook zo goed op de camping, dat is een minpunt. Of is dat nu alweer veranderd?
Dat gaat waarschijnlijk om heel phil mensen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:31 schreef Isorden het volgende:
Half Nederland deed net exact dezelfde beweging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |