SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
trustequote:Op woensdag 31 december 2025 14:48 schreef dud0r het volgende:
Ik ben toch een partij moe.
Misschien zo maar even dutje doen
quote:Op woensdag 31 december 2025 14:56 schreef LTVDK het volgende:
Lieve Foquevillers,
Tijd om af te sluiten voor dit jaar en sociaal te gaan doen. Zijn jullie allemaal lief voor elkaar, ook het komende jaar! Dat al jullie dromen mogen uitkomen en de wereld aan jullie voeten ligt.
En dat eiland komt er!
Veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2025 14:56 schreef LTVDK het volgende:
Lieve Foquevillers,
Tijd om af te sluiten voor dit jaar en sociaal te gaan doen. Zijn jullie allemaal lief voor elkaar, ook het komende jaar! Dat al jullie dromen mogen uitkomen en de wereld aan jullie voeten ligt.
En dat eiland komt er!
Sociaal doen?quote:Op woensdag 31 december 2025 14:56 schreef LTVDK het volgende:
Lieve Foquevillers,
En dat eiland komt er!
Eerst warme chocolademelk en appelbeignetsquote:
Hallo Gergiquote:Op woensdag 31 december 2025 14:49 schreef UitStraling het volgende:
Niet vergeten iedereen, geen was op laten hangen in huis anders gaat 2026 een enorm kutjaar worden.
Veel plezier grmbl!quote:Op woensdag 31 december 2025 14:56 schreef LTVDK het volgende:
Lieve Foquevillers,
En dat eiland komt er!
Het valt hier wel mee op het moment. Het is wel constant maar minder illegaal zo te horen dan voorgaande jaren.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:20 schreef Haags het volgende:
Den Haag en omgeving knalt wel lekker door.
quote:Op woensdag 31 december 2025 14:49 schreef UitStraling het volgende:
Niet vergeten iedereen, geen was op laten hangen in huis anders gaat 2026 een enorm kutjaar worden.
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 31 december 2025 14:53 schreef LTVDK het volgende:
De kindjes zijn gemaakt
[ afbeelding ]
Om 20:00 de slaapsokken alweer aan?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef kwiwi het volgende:
Huis is weer helemaal schoon en opgeruimd, het nieuwe jaar kan beginnen
Zeker wetenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om 20:00 de slaapsokken alweer aan?
Alvast gelukkig nieuw jaar grmblquote:Op woensdag 31 december 2025 14:56 schreef LTVDK het volgende:
Lieve Foquevillers,
En dat eiland komt er!
Ga jij het nog 2 uur volhouden?quote:Op woensdag 31 december 2025 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alvast gelukkig nieuw jaar grmbl
ga mijn best doen :pquote:Op woensdag 31 december 2025 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga jij het nog 2 uur volhouden?
Jij ook een gelukkig nieuwjaar! En hoop dat het vanavond allemaal alsnog wat meevaltquote:Op woensdag 31 december 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
Alvast gelukkig nieuwjaar allemaal.
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gezellig. Maar om tien gooide ze ons er uit dus werd geen latertje
Nog 1.5 uurquote:Op woensdag 31 december 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wanneer kunnen we je happy newyear wensen @:Bitterbal??
Of is het daar al 2026??![]()
nee het is hier bijna 2230 dus moet nog even volhoudenquote:Op woensdag 31 december 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wanneer kunnen we je happy newyear wensen @:Bitterbal??
Of is het daar al 2026??![]()
Dat houdt je in ieder geval wakkerquote:Op woensdag 31 december 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij zijn ze hier ergens karaoke aan het doen. Het is niet om aan te horen
Vanavond mis je Den Haag welquote:Op woensdag 31 december 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is hier bijna 2230 dus moet nog even volhouden
Wij gaan bijna naar 2026, maar ballie zit al bijna in 2230.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is hier bijna 2230 dus moet nog even volhouden
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:34 schreef bitterbal het volgende:
heb hier een bange hond voor de deur liggen
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij gaan bijna naar 2026, maar ballie zit al bijna in 2230.
Tssskkkquote:Op woensdag 31 december 2025 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee hoor
veel te koud daar
ja had ik nu wel trek in gehad. Vorig jaar heb ik ze hier gekocht maar dit jaar werden ze niet gemaaktquote:Op woensdag 31 december 2025 16:41 schreef Flory- het volgende:
Mis je de oliebollen niet @:bitterbal
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
in thailand hebben ze trouwens een ander jaartal
boeddhistische jaar 2568
Oh jammer.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had ik nu wel trek in gehad. Vorig jaar heb ik ze hier gekocht maar dit jaar werden ze niet gemaakt
dat commentaar er bijquote:Op woensdag 31 december 2025 16:43 schreef Nizno het volgende:
https://www.threads.com/@:muzeinfinite/post/DS6Qi7ZCTgt
jammer dat je niet te zien krijgt hoe dat eerste beest er uit ziet nadat hij klaar is.
ook dat jaquote:
Aaw, wel genoeg te snacken hoop ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet wij hebben ons opgesloten en een vluchtplek ingericht.
Tot hoelaat bezorgen die eigenlijk, vandaag?quote:Op woensdag 31 december 2025 16:49 schreef Flory- het volgende:
Nou AH is ook nog geweest op de valreep
Zekers dat wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Aaw, wel genoeg te snacken hoop ik.
Hier tot 18 uur dacht ik, Belgiëquote:Op woensdag 31 december 2025 16:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Tot hoelaat bezorgen die eigenlijk, vandaag?
Huh? kun je dat zien?quote:Op woensdag 31 december 2025 16:51 schreef bitterbal het volgende:
hij blijft echt al mijn stories bekijken die israeli. Maar iets van zich laten horen dat is blijkbaar te veel moeite
Ga je hem Happy NY wensen?quote:
Nee ik was 95% van de tijd de gene die contact zocht. Misschien nog wel meer en als je er dan mee stopt dan zie je dus dat het maar van 1 kant kwam.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ga je hem Happy NY wensen?
Als laatste poging?
Heb het niet allemaal gevolgd hoor
Ja dat is mega kut inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik was 95% van de tijd de gene die contact zocht. Misschien nog wel meer en als je er dan mee stopt dan zie je dus dat het maar van 1 kant kwam.
ja probeer ikquote:Op woensdag 31 december 2025 17:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat is mega kut inderdaad![]()
Proberen dan maar om die bladzijde om te slaan en ook geen aandacht meer geven idd.
yes gister ochtend nog. Maar laatste tijd minder omdat ik later wakker wordquote:Op woensdag 31 december 2025 17:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Gebruik je je loopband nog?
jij ookquote:Op woensdag 31 december 2025 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alvast een goed uiteinde allemaal
Goed hoor en dan ook nog sportschoolquote:Op woensdag 31 december 2025 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes gister ochtend nog. Maar laatste tijd minder omdat ik later wakker word
Dank.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alvast een goed uiteinde allemaal
ja is nu ook wat minder. Maar komt wel weerquote:Op woensdag 31 december 2025 17:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Goed hoor en dan ook nog sportschool
Voor amber?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank.
Gaat niet gebeuren, het wordt een hel.
Heb je voor amber niet zo'n pilletje voor dieren? Dat ze wat kalmer zijn?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups en ik houd er ook niet van.
Is ook gewoon niks leuks aan dat geknalquote:Op woensdag 31 december 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups en ik houd er ook niet van.
Nee dat is voor honden die echt paniek hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je voor amber niet zo'n pilletje voor dieren? Dat ze wat kalmer zijn?
Nou je moet sommige mensen toch eens horen over het verbod....quote:Op woensdag 31 december 2025 17:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is ook gewoon niks leuks aan dat geknal![]()
Ben hier ook benieuwd, niet zo erg als in nl gelukkig maar we wonen nu in de aanrij route van hulpdiensten.
Voor de brave siervuurwerk gebruikers is het vast jammer, die gaan maar naar georganiseerd vuurwerk dan.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou je moet sommige mensen toch eens horen over het verbod....
Maar dat knalt ook al zegt men van niet. Dus het is allemaal nog steeds lawaai.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Voor de brave siervuurwerk gebruikers is het vast jammer, die gaan maar naar georganiseerd vuurwerk dan.
slaap lekker en de beste wensenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:36 schreef bitterbal het volgende:
ik ga onder de veren.
Alvast gelukkig nieuw jaar jongens, veel plezier
Jups. Zo te horen werden er bommen en granaten verkocht.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:51 schreef Ama het volgende:
Klinkt inmiddels aardig als een oorlogsgebied hier.
Eej je bent er nogquote:Op woensdag 31 december 2025 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Kan mijn ogen haast niet open houden
Gelukkig Nieuwjaar ballie.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:01 schreef bitterbal het volgende:
gelukkig nieuw jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben geestelijk in 1998.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Is er eigenlijk nog iemand in een andere tijdzone hier? Volgens mij niet.
Nee geloof het niet nee.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Nog niet maar vannacht denk ik welquote:Op woensdag 31 december 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Af en toe komt @Dven hier.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Oh welk land?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Af en toe komt @:Dven hier.
Die heeft een uur eerder dan ons nieuwjaar
@Bal ook even quoten danquote:Op woensdag 31 december 2025 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitter al gelukkig nieuwjaar? Dat het nieuwe jaar je veel huurders en zon mag brengen.
@bitterbalquote:Op woensdag 31 december 2025 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitter al gelukkig nieuwjaar? Dat het nieuwe jaar je veel huurders en zon mag brengen.
tag dan ook gewoon @bitterbalquote:Op woensdag 31 december 2025 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Dankjewel jongens. Jullie ook straks.
Vuurwerk is alweer voorbij![]()
En het meeste is al op voor 0.00 uurquote:Op woensdag 31 december 2025 18:15 schreef gianni61 het volgende:
Voor 129 miljoen aan legaal vuurwerk verkocht
Mensen zijn knettergek
@frituursnackquote:Op woensdag 31 december 2025 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:bal ook even quoten dan
Waarom doe je dat dan ookquote:Op woensdag 31 december 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
Even half uurtje buiten gestaan. Wat een herrie.
Hier regent het, maar dat houdt de knallers niet tegen blijkbaarquote:Op woensdag 31 december 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
Even half uurtje buiten gestaan. Wat een herrie.
Er zitten wel een paar dingen tussen wat echt gewoon als bommen klinkt.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier regent het, maar dat houdt de knallers niet tegen blijkbaar
Gelukkig nieuwjaar!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Dankjewel jongens. Jullie ook straks.
Vuurwerk is alweer voorbij![]()
Samequote:Op woensdag 31 december 2025 18:26 schreef dud0r het volgende:
Het wordt snacken als avondeten vandaag.
Geen zin om te koken.
Vrijdag maar weer.
Ja, af en toe ben ik geneigd even te kijken of mijn auto niet in brand staatquote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar dingen tussen wat echt gewoon als bommen klinkt.
Ik ga zo even wat worst en kaas erbij pakken. Vanmiddag oliebollen gehad (en tegen 17:15 de laatste), na mijn broodje tonijnsalade.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:26 schreef dud0r het volgende:
Het wordt snacken als avondeten vandaag.
Geen zin om te koken.
Vrijdag maar weer.
Ik heb voor zekerheid mijn fiets maar binnen neergezet want mijn fietstassen zijn nogal plastic.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, af en toe ben ik geneigd even te kijken of mijn auto niet in brand staat
Dus eigenlijk is het de vuurmanquote:Op woensdag 31 december 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Stond even bij het vuur van de buurman.
Die heeft het goed voor elkaar.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die heeft het goed voor elkaar.
Kan die wel tegen al die herrie?quote:
Ze doet het best goed, heel even onder de bank gezeten toen het net even helemaal los ging maar toen ik weer binnen kwam ging ze meteen bij mij liggen. Bij mij voelt ze zich wel veilig. Ik heb ook een serie aan op de TV.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kan die wel tegen al die herrie?
Arme diertjes.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze doet het best goed, heel even onder de bank gezeten toen het net even helemaal los ging maar toen ik weer binnen kwam ging ze meteen bij mij liggen. Bij mij voelt ze zich wel veilig. Ik heb ook een serie aan op de TV.
is dit een ksc uitnodiging?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik gewoon ieder jaar bij haar blijf, mensen mogen best hier komen feesten dat boeit me niet.
Ik vind het voor @ieniminimuis haar hond zieliger. Mijn kat is er best oke onder. Behalve die tering harde knallers maar ook dan rent ze niet altijd weg.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Arme diertjes.Gelukkig is het straks weer voorbij.
Hij slaapt tegen mij aan en mijn linkerhand op zijn borstquote:Op woensdag 31 december 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het voor @:ieniminimuis haar hond zieliger. Mijn kat is er best oke onder. Behalve die tering harde knallers maar ook dan rent ze niet altijd weg.
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij slaapt tegen mij aan en mijn linkerhand op zijn borst
Ik heb een worst kaas scenario.quote:
Wij hebben een doos onder het bed gezet waar ze zich in kunnen verstoppen.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze doet het best goed, heel even onder de bank gezeten toen het net even helemaal los ging maar toen ik weer binnen kwam ging ze meteen bij mij liggen. Bij mij voelt ze zich wel veilig. Ik heb ook een serie aan op de TV.
Worst kaas doet het hier goed vanavond.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een worst kaas scenario.
Meerdere typen kaasjes en meerdere worstjes.
[..]
Wij hebben een doos onder het bed gezet waar ze zich in kunnen verstoppen.
Dat vinden ze fijn. Maar ze gaan dit jaar er al beter mee om dan vorig jaar.
Ook niet om 24:00?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Blij dat onze poezen geen last hebben, sterkte voor jullie dieren
Las dat in veel landen je ook gewoon naar vliegvelden en vliegveldhotels kunt met je dieren op de 31e.quote:
Op zich zou ik wel willen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een Kwiwi'tje doen, nu je bed in
maar....??quote:Op woensdag 31 december 2025 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich zou ik wel willen.
Er wordt hier al volop geknalt en wil de top 2000 ook luisteren.quote:
ahaquote:Op woensdag 31 december 2025 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er wordt hier al volop geknalt en wil de top 2000 ook luisteren.
Je kan ook beter een dudje dan een dutje doen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
Dutje is hier echt onmogelijk nu. Dan maar cola en eten.
Stabiel krakater = stabiel beestje dat geen last heeft van wat knalletjes.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Blij dat onze poezen geen last hebben, sterkte voor jullie dieren
Godverquote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook beter een dudje dan een dutje doen.
Hahaatjes
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stabiel krakater = stabiel beestje dat geen last heeft van wat knalletjes.
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog meer onzin dat je er dit jaar uit wil gooien? Het kan nu nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja ik denk ook steeds tot 12 maar het gaat nog zeker wel nog wel tot 2 door natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
De avond duurt lang. Ik moet nog zeker 6 uur![]()
Dit kan echt geweldig zijn of juist heel erg tegenvallen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@:CherryLips hoe zijn de brownieoliebollen?
Daarom. En ik vertrouw het oordeel van CL 100%quote:Op woensdag 31 december 2025 19:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit kan echt geweldig zijn of juist heel erg tegenvallen.
Ik ook want meestal ben ik het later ook wel eens met haar mening (als ik het ook koop).quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom. En ik vertrouw het oordeel van CL 100%
Maar je bent dus echt een half uur gaan rijden om haar brownieoliebollen te gaan brengen?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom. En ik vertrouw het oordeel van CL 100%
Was niet nodig zei ze.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je bent dus echt een half uur gaan rijden om haar brownieoliebollen te gaan brengen?
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je bent dus echt een half uur gaan rijden om haar brownieoliebollen te gaan brengen?
Dit. Maar ik had het met alle liefde gedaan als ze het zelf niet kon regelenquote:
Wel onwijs lief.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dit. Maar ik had het met alle liefde gedaan als ze het zelf niet kon regelen
Zeker!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel onwijs lief.Neem ook aan als je wel heen was gegaan dat je natuurlijk zelf ook even mee had genomen om te proberen.
Ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanwege de overprikkeling?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:17 schreef mschol het volgende:
hopelijk heeft @:essnhills een beetje relaxte avond...
kennis met longcovid zegt letterlijk "het is overleven"![]()
we hebben gegourmetquote:Op woensdag 31 december 2025 20:17 schreef mschol het volgende:
hopelijk heeft @:essnhills een beetje relaxte avond...
kennis met longcovid zegt letterlijk "het is overleven"![]()
yep, ze is er nog wat erger aan toe dan essnhills heb ik het idee (als ik het moet inschatten op basis van wat ik weet van beide)quote:
Jaquote:
veel plezier met top2000 luisteren en sterkte met die knallenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
we hebben gegourmet
En ik lig nu nog even met noise cancelling koptelefoon in bed naar de top2000 te luisteren.
Hoor zo helemaal niks van buiten
Maar straks weer beneden.. die knallen de hele tijd zijn echt mega vermoeiend om doorheen te filteren
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
veel plezier met top2000 luisteren en sterkte met die knallen![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, ze is er nog wat erger aan toe dan essnhills heb ik het idee (als ik het moet inschatten op basis van wat ik weet van beide)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Net stond er een ander plaatje.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
ik had deze gekocht... [ afbeelding ]
maaruh
dat vlees is nog niet warm als je de gebruiksaanwijzing volgt...
brood is lekker maar het vlees nog koud.
Gelukkig even combifunctie van de magnetron aan en het is ook warm vlees maar dan is de onderkant het brood wat minder lekker...
zonde.
Dat is wel minder fijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Die knallen zijn niet te doen
Vorig jaar ook de hele avond strak van de adrenaline, dus daarna lekker crashen![]()
Maar zo met dat ding op is het nog wel te doen
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]Jij ook een kusje en knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
klopt, dat was breekbrood zonder vulling.quote:
Meh, weggaan is ook weer prikkels en energiequote:Op woensdag 31 december 2025 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net stond er een ander plaatje.
[..]
Dat is wel minder fijn.
Is net als CE voor die dagen weg gaan niet een betere oplossing?
woord van het jaar!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stabiel krakater = stabiel beestje dat geen last heeft van wat knalletjes.
doe ik hier ook wel... maar dan als de hondjes van de buren dwars zijn. Laatste half jaar geen last meer van gehadquote:Op woensdag 31 december 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, weggaan is ook weer prikkels en energie
Maar die koptelefoon scheelt echt
1 maar, joh dan heb je het nog makkelijk daarquote:Op woensdag 31 december 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Er is iemand aan het kloten met vuurwerk.
samen met hedwig wegjagenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Oh ja dat schiet niet op.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, weggaan is ook weer prikkels en energie
Maar die koptelefoon scheelt echt
Hier werd het ineens stil op straat.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Nooit saai in Utrecht.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat schiet niet op.
Fijn dat de koptelefoon helpt.
[..]
Hier werd het ineens stil op straat.
Kijken we naar buiten zien we meerdere politieagenten op de fiets en twee autos buiten staan op het kruispunt.
Ze zijn hier momenteel redelijk stil.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier zijn ze al sinds vanochtend 10 uur permanent bezig. Je vraagt je af of er nog wel wat over is om 12 uurMaar dat zal haast wel.
Ze waren al dichtquote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Worst-kaas-scenarioquote:Op woensdag 31 december 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
(Ik had geen zin om het op een leuk plankje te leggen.)
kon je je jas niet op tijd aan krijgen?quote:
Ja en ik bedacht me dat ik ook nog chips heb, kan er prima bij haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooooooquote:
ja dat blijft je altijd bij..quote:Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat de knallen (ben zelfs eens flauwgevallen door een knallende ballon in mn face), maar kan met oordopjes vanachter het raam wel genieten van het mooie siervuurwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hij is opgehaald met de ambu?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Er knalde net iemand iets in zijn handen af vlak naast me, voelde bijna alsof mijn trommelvlies eraan ging.Teringmongool.
Nee ging goed, was wel goede kandidaat geweest voor een spontane vinger amputatie.quote:
Handen eraf hoop ik?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Er knalde net iemand iets in zijn handen af vlak naast me, voelde bijna alsof mijn trommelvlies eraan ging.Teringmongool.
Ohquote:Op woensdag 31 december 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ging goed, was wel goede kandidaat geweest voor een spontane vinger amputatie.
Dat vergeet je niet snel neequote:Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat de knallen (ben zelfs eens flauwgevallen door een knallende ballon in mn face), maar kan met oordopjes vanachter het raam wel genieten van het mooie siervuurwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, doodsangst vergeet je niet
Neequote:Op woensdag 31 december 2025 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
kon je je jas niet op tijd aan krijgen?
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, doodsangst vergeet je niet
Nee alleen vandaagquote:Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Noooooo
Verkopen ze ze morgen nog?
Ik heb echt nog veel te veel snacks in huis.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en ik bedacht me dat ik ook nog chips heb, kan er prima bij haha.
je jas heeft je behoed van teleurstellingquote:
Haha ik ook wel maar ik vind dit voor nu wel een prima combi.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog veel te veel snacks in huis.
Luxe probleem
Ik heb nog geen hongerquote:Op woensdag 31 december 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ik ook wel maar ik vind dit voor nu wel een prima combi.Wat ga jij snacken?
Ja, vind siervuurwerk echt mooi, maar er zijn veel teveel mongolen die niet normaal met vuurwerk omgaan. Al vraag ik me oprecht af of het verbod gaat helpen, want illegaal vuurwerk is waar we het meest last van hebben, en dat was dus al verboden.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat vergeet je niet snel nee
Ik vind het jammer voor het siervuurwerk, maar de hele avond door die achterlijke knallen zal ik echt niet missen
Nog steeds kaas en worst.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
En wat is de rest aan het snacken op deze avond nu?
Net 2 uur in bed gelegen met noise cancelling koptelefoon en muziek aan. Dat heeft wel ff geholpen om het te overbruggenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er ook klaar mee. Ik vind het niet leuk, de hond vindt het niet leuk. Ik ben ook overprikkelt, moe. Helemaal klaar. En ik moet nog uren.
Nja, ik vermoed dat er weinig zal veranderen, want aan handhaving wordt helemaal niks gedaan heb ik het idee.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, vind siervuurwerk echt mooi, maar er zijn veel teveel mongolen die niet normaal met vuurwerk omgaan. Al vraag ik me oprecht af of het verbod gaat helpen, want illegaal vuurwerk is waar we het meest last van hebben, en dat was dus al verboden.
Hoop oprecht dat het totaalverbod gaat helpen in de handhaving, maar vanuit mijn professie weet ik dat dat niets wordt
Ik hoop rond 2 uur te kunnen slapen.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, nog minstens drie uur wakker blijven.
Ik word hier te oud voor.
Ik heb in mijn hele leven zelden politie gezien met Oud en Nieuw.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik vermoed dat er weinig zal veranderen, want aan handhaving wordt helemaal niks gedaan heb ik het idee.
De hele dag lopen mensen met illegaal vuurwerk rondjes en er 0,0 aan politie te zien
Nu nog niksquote:Op woensdag 31 december 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
stond zelfs in dubio maar ik nam geen enkel risico....quote:Op woensdag 31 december 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Het is me ook wel eens gelukt om voor 12 uur in slaap te zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Airfryersnacksquote:Op woensdag 31 december 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
ik word wel wakker om 12u, maar kan dan best snel weer doorslapenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is me ook wel eens gelukt om voor 12 uur in slaap te zijn.
Dan krijgt een gemiddelde luchtaanval mij ook niet meer wakker
Wat voor airfryersnacks?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Airfryersnacks![]()
(ik zondig even als vegetariër)
Ik snap het op zich ook nog wel. Normaal is hier ook nooit politie. Ze hebben echt niet genoeg personeel om opeens overal te surveillerenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven zelden politie gezien met Oud en Nieuw.
Ik heb net een zak bugles peanut op.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
Ja weet je het kan mij niks schelen als het verboden wordt maar ik zie gewoon nog niet echt in hoe ze dat gaan handhaven.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik snap het op zich ook nog wel. Normaal is hier ook nooit politie. Ze hebben echt niet genoeg personeel om opeens overal te surveilleren
Oh toastjes had ik ook kunnen doen. Naja nu is het chips geworden.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb net een zak bugles peanut op.
Ik denk dat ik zo of toastjes doe of de airfryer aan slinger
Enige wat ze kunnen doen is veel meer grenscontroles. Denk ikquote:Op woensdag 31 december 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet je het kan mij niks schelen als het verboden wordt maar ik zie gewoon nog niet echt in hoe ze dat gaan handhaven.
Ja dat denk ik ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Enige wat ze kunnen doen is veel meer grenscontroles. Denk ik
Hier in de wijk afgelopen dagen wel veel politie op de fiets gezien, maar het kutte is dat er pas kan worden gehandhaafd als er door een opsporingsambtenaar wordt gezien dat iemand vuurwerk afsteekt en er mag ook niet zomaar gefouilleerd worden.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik vermoed dat er weinig zal veranderen, want aan handhaving wordt helemaal niks gedaan heb ik het idee.
De hele dag lopen mensen met illegaal vuurwerk rondjes en er 0,0 aan politie te zien
Kaasstengels, kipnuggets, bitterballenquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kaasstengels, kipnuggets, bitterballen
Met een totaalverbod wordt wel alles dat boven F1 wordt verkocht in NL ook verboden. Dat scheelt een hoop. Alles wat al illegaal het land in komt zal blijven komen. Helaas.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet je het kan mij niks schelen als het verboden wordt maar ik zie gewoon nog niet echt in hoe ze dat gaan handhaven.
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 op en 2 berliner bollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |