quote:Op woensdag 31 december 2025 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die heeft het goed voor elkaar.
Kan die wel tegen al die herrie?quote:
Ze doet het best goed, heel even onder de bank gezeten toen het net even helemaal los ging maar toen ik weer binnen kwam ging ze meteen bij mij liggen. Bij mij voelt ze zich wel veilig. Ik heb ook een serie aan op de TV.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kan die wel tegen al die herrie?
Arme diertjes.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze doet het best goed, heel even onder de bank gezeten toen het net even helemaal los ging maar toen ik weer binnen kwam ging ze meteen bij mij liggen. Bij mij voelt ze zich wel veilig. Ik heb ook een serie aan op de TV.
is dit een ksc uitnodiging?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik gewoon ieder jaar bij haar blijf, mensen mogen best hier komen feesten dat boeit me niet.
Ik vind het voor @ieniminimuis haar hond zieliger. Mijn kat is er best oke onder. Behalve die tering harde knallers maar ook dan rent ze niet altijd weg.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Arme diertjes.Gelukkig is het straks weer voorbij.
Hij slaapt tegen mij aan en mijn linkerhand op zijn borstquote:Op woensdag 31 december 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het voor @:ieniminimuis haar hond zieliger. Mijn kat is er best oke onder. Behalve die tering harde knallers maar ook dan rent ze niet altijd weg.
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij slaapt tegen mij aan en mijn linkerhand op zijn borst
Ik heb een worst kaas scenario.quote:
Wij hebben een doos onder het bed gezet waar ze zich in kunnen verstoppen.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze doet het best goed, heel even onder de bank gezeten toen het net even helemaal los ging maar toen ik weer binnen kwam ging ze meteen bij mij liggen. Bij mij voelt ze zich wel veilig. Ik heb ook een serie aan op de TV.
Worst kaas doet het hier goed vanavond.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een worst kaas scenario.
Meerdere typen kaasjes en meerdere worstjes.
[..]
Wij hebben een doos onder het bed gezet waar ze zich in kunnen verstoppen.
Dat vinden ze fijn. Maar ze gaan dit jaar er al beter mee om dan vorig jaar.
Ook niet om 24:00?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Blij dat onze poezen geen last hebben, sterkte voor jullie dieren
Las dat in veel landen je ook gewoon naar vliegvelden en vliegveldhotels kunt met je dieren op de 31e.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |