Maar je bent dus echt een half uur gaan rijden om haar brownieoliebollen te gaan brengen?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom. En ik vertrouw het oordeel van CL 100%
Was niet nodig zei ze.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je bent dus echt een half uur gaan rijden om haar brownieoliebollen te gaan brengen?
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je bent dus echt een half uur gaan rijden om haar brownieoliebollen te gaan brengen?
Dit. Maar ik had het met alle liefde gedaan als ze het zelf niet kon regelenquote:
Wel onwijs lief.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dit. Maar ik had het met alle liefde gedaan als ze het zelf niet kon regelen
Zeker!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel onwijs lief.Neem ook aan als je wel heen was gegaan dat je natuurlijk zelf ook even mee had genomen om te proberen.
Ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@:CherryLips hoe zijn de brownieoliebollen?
Vanwege de overprikkeling?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:17 schreef mschol het volgende:
hopelijk heeft @:essnhills een beetje relaxte avond...
kennis met longcovid zegt letterlijk "het is overleven"![]()
we hebben gegourmetquote:Op woensdag 31 december 2025 20:17 schreef mschol het volgende:
hopelijk heeft @:essnhills een beetje relaxte avond...
kennis met longcovid zegt letterlijk "het is overleven"![]()
yep, ze is er nog wat erger aan toe dan essnhills heb ik het idee (als ik het moet inschatten op basis van wat ik weet van beide)quote:
Jaquote:
veel plezier met top2000 luisteren en sterkte met die knallenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
we hebben gegourmet
En ik lig nu nog even met noise cancelling koptelefoon in bed naar de top2000 te luisteren.
Hoor zo helemaal niks van buiten
Maar straks weer beneden.. die knallen de hele tijd zijn echt mega vermoeiend om doorheen te filteren
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
veel plezier met top2000 luisteren en sterkte met die knallen![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, ze is er nog wat erger aan toe dan essnhills heb ik het idee (als ik het moet inschatten op basis van wat ik weet van beide)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Net stond er een ander plaatje.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
ik had deze gekocht... [ afbeelding ]
maaruh
dat vlees is nog niet warm als je de gebruiksaanwijzing volgt...
brood is lekker maar het vlees nog koud.
Gelukkig even combifunctie van de magnetron aan en het is ook warm vlees maar dan is de onderkant het brood wat minder lekker...
zonde.
Dat is wel minder fijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Die knallen zijn niet te doen
Vorig jaar ook de hele avond strak van de adrenaline, dus daarna lekker crashen![]()
Maar zo met dat ding op is het nog wel te doen
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]Jij ook een kusje en knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
klopt, dat was breekbrood zonder vulling.quote:
Meh, weggaan is ook weer prikkels en energiequote:Op woensdag 31 december 2025 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net stond er een ander plaatje.
[..]
Dat is wel minder fijn.
Is net als CE voor die dagen weg gaan niet een betere oplossing?
woord van het jaar!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stabiel krakater = stabiel beestje dat geen last heeft van wat knalletjes.
doe ik hier ook wel... maar dan als de hondjes van de buren dwars zijn. Laatste half jaar geen last meer van gehadquote:Op woensdag 31 december 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, weggaan is ook weer prikkels en energie
Maar die koptelefoon scheelt echt
1 maar, joh dan heb je het nog makkelijk daarquote:Op woensdag 31 december 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Er is iemand aan het kloten met vuurwerk.
samen met hedwig wegjagenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Oh ja dat schiet niet op.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, weggaan is ook weer prikkels en energie
Maar die koptelefoon scheelt echt
Hier werd het ineens stil op straat.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Nooit saai in Utrecht.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat schiet niet op.
Fijn dat de koptelefoon helpt.
[..]
Hier werd het ineens stil op straat.
Kijken we naar buiten zien we meerdere politieagenten op de fiets en twee autos buiten staan op het kruispunt.
Ze zijn hier momenteel redelijk stil.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier zijn ze al sinds vanochtend 10 uur permanent bezig. Je vraagt je af of er nog wel wat over is om 12 uurMaar dat zal haast wel.
Ze waren al dichtquote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@:CherryLips hoe zijn de brownieoliebollen?
Worst-kaas-scenarioquote:Op woensdag 31 december 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
(Ik had geen zin om het op een leuk plankje te leggen.)
kon je je jas niet op tijd aan krijgen?quote:
Ja en ik bedacht me dat ik ook nog chips heb, kan er prima bij haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooooooquote:
ja dat blijft je altijd bij..quote:Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat de knallen (ben zelfs eens flauwgevallen door een knallende ballon in mn face), maar kan met oordopjes vanachter het raam wel genieten van het mooie siervuurwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hij is opgehaald met de ambu?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Er knalde net iemand iets in zijn handen af vlak naast me, voelde bijna alsof mijn trommelvlies eraan ging.Teringmongool.
Nee ging goed, was wel goede kandidaat geweest voor een spontane vinger amputatie.quote:
Handen eraf hoop ik?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Er knalde net iemand iets in zijn handen af vlak naast me, voelde bijna alsof mijn trommelvlies eraan ging.Teringmongool.
Ohquote:Op woensdag 31 december 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ging goed, was wel goede kandidaat geweest voor een spontane vinger amputatie.
Dat vergeet je niet snel neequote:Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat de knallen (ben zelfs eens flauwgevallen door een knallende ballon in mn face), maar kan met oordopjes vanachter het raam wel genieten van het mooie siervuurwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, doodsangst vergeet je niet
Neequote:Op woensdag 31 december 2025 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
kon je je jas niet op tijd aan krijgen?
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, doodsangst vergeet je niet
Nee alleen vandaagquote:Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Noooooo
Verkopen ze ze morgen nog?
Ik heb echt nog veel te veel snacks in huis.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en ik bedacht me dat ik ook nog chips heb, kan er prima bij haha.
je jas heeft je behoed van teleurstellingquote:
Haha ik ook wel maar ik vind dit voor nu wel een prima combi.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog veel te veel snacks in huis.
Luxe probleem
Ik heb nog geen hongerquote:Op woensdag 31 december 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ik ook wel maar ik vind dit voor nu wel een prima combi.Wat ga jij snacken?
Ja, vind siervuurwerk echt mooi, maar er zijn veel teveel mongolen die niet normaal met vuurwerk omgaan. Al vraag ik me oprecht af of het verbod gaat helpen, want illegaal vuurwerk is waar we het meest last van hebben, en dat was dus al verboden.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat vergeet je niet snel nee
Ik vind het jammer voor het siervuurwerk, maar de hele avond door die achterlijke knallen zal ik echt niet missen
Nog steeds kaas en worst.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
En wat is de rest aan het snacken op deze avond nu?
Net 2 uur in bed gelegen met noise cancelling koptelefoon en muziek aan. Dat heeft wel ff geholpen om het te overbruggenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er ook klaar mee. Ik vind het niet leuk, de hond vindt het niet leuk. Ik ben ook overprikkelt, moe. Helemaal klaar. En ik moet nog uren.
Nja, ik vermoed dat er weinig zal veranderen, want aan handhaving wordt helemaal niks gedaan heb ik het idee.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, vind siervuurwerk echt mooi, maar er zijn veel teveel mongolen die niet normaal met vuurwerk omgaan. Al vraag ik me oprecht af of het verbod gaat helpen, want illegaal vuurwerk is waar we het meest last van hebben, en dat was dus al verboden.
Hoop oprecht dat het totaalverbod gaat helpen in de handhaving, maar vanuit mijn professie weet ik dat dat niets wordt
Ik hoop rond 2 uur te kunnen slapen.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, nog minstens drie uur wakker blijven.
Ik word hier te oud voor.
Ik heb in mijn hele leven zelden politie gezien met Oud en Nieuw.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik vermoed dat er weinig zal veranderen, want aan handhaving wordt helemaal niks gedaan heb ik het idee.
De hele dag lopen mensen met illegaal vuurwerk rondjes en er 0,0 aan politie te zien
Nu nog niksquote:Op woensdag 31 december 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
stond zelfs in dubio maar ik nam geen enkel risico....quote:Op woensdag 31 december 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Het is me ook wel eens gelukt om voor 12 uur in slaap te zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Airfryersnacksquote:Op woensdag 31 december 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
ik word wel wakker om 12u, maar kan dan best snel weer doorslapenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is me ook wel eens gelukt om voor 12 uur in slaap te zijn.
Dan krijgt een gemiddelde luchtaanval mij ook niet meer wakker
Wat voor airfryersnacks?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Airfryersnacks![]()
(ik zondig even als vegetariër)
Ik snap het op zich ook nog wel. Normaal is hier ook nooit politie. Ze hebben echt niet genoeg personeel om opeens overal te surveillerenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven zelden politie gezien met Oud en Nieuw.
Ik heb net een zak bugles peanut op.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
Ja weet je het kan mij niks schelen als het verboden wordt maar ik zie gewoon nog niet echt in hoe ze dat gaan handhaven.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik snap het op zich ook nog wel. Normaal is hier ook nooit politie. Ze hebben echt niet genoeg personeel om opeens overal te surveilleren
Oh toastjes had ik ook kunnen doen. Naja nu is het chips geworden.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb net een zak bugles peanut op.
Ik denk dat ik zo of toastjes doe of de airfryer aan slinger
Enige wat ze kunnen doen is veel meer grenscontroles. Denk ikquote:Op woensdag 31 december 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet je het kan mij niks schelen als het verboden wordt maar ik zie gewoon nog niet echt in hoe ze dat gaan handhaven.
Ja dat denk ik ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Enige wat ze kunnen doen is veel meer grenscontroles. Denk ik
Hier in de wijk afgelopen dagen wel veel politie op de fiets gezien, maar het kutte is dat er pas kan worden gehandhaafd als er door een opsporingsambtenaar wordt gezien dat iemand vuurwerk afsteekt en er mag ook niet zomaar gefouilleerd worden.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik vermoed dat er weinig zal veranderen, want aan handhaving wordt helemaal niks gedaan heb ik het idee.
De hele dag lopen mensen met illegaal vuurwerk rondjes en er 0,0 aan politie te zien
Kaasstengels, kipnuggets, bitterballenquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kaasstengels, kipnuggets, bitterballen
Met een totaalverbod wordt wel alles dat boven F1 wordt verkocht in NL ook verboden. Dat scheelt een hoop. Alles wat al illegaal het land in komt zal blijven komen. Helaas.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet je het kan mij niks schelen als het verboden wordt maar ik zie gewoon nog niet echt in hoe ze dat gaan handhaven.
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 op en 2 berliner bollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |