Nu nog niksquote:Op woensdag 31 december 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
En wat is de rest aan het snacken op deze avond nu?
stond zelfs in dubio maar ik nam geen enkel risico....quote:Op woensdag 31 december 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, nog minstens drie uur wakker blijven.
Ik word hier te oud voor.
Het is me ook wel eens gelukt om voor 12 uur in slaap te zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, nog minstens drie uur wakker blijven.
Ik word hier te oud voor.
Airfryersnacksquote:Op woensdag 31 december 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
ik word wel wakker om 12u, maar kan dan best snel weer doorslapenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is me ook wel eens gelukt om voor 12 uur in slaap te zijn.
Dan krijgt een gemiddelde luchtaanval mij ook niet meer wakker
Wat voor airfryersnacks?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Airfryersnacks![]()
(ik zondig even als vegetariër)
Ik snap het op zich ook nog wel. Normaal is hier ook nooit politie. Ze hebben echt niet genoeg personeel om opeens overal te surveillerenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven zelden politie gezien met Oud en Nieuw.
Ik heb net een zak bugles peanut op.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
Ja weet je het kan mij niks schelen als het verboden wordt maar ik zie gewoon nog niet echt in hoe ze dat gaan handhaven.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik snap het op zich ook nog wel. Normaal is hier ook nooit politie. Ze hebben echt niet genoeg personeel om opeens overal te surveilleren
Oh toastjes had ik ook kunnen doen. Naja nu is het chips geworden.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb net een zak bugles peanut op.
Ik denk dat ik zo of toastjes doe of de airfryer aan slinger
Enige wat ze kunnen doen is veel meer grenscontroles. Denk ikquote:Op woensdag 31 december 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet je het kan mij niks schelen als het verboden wordt maar ik zie gewoon nog niet echt in hoe ze dat gaan handhaven.
Ja dat denk ik ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Enige wat ze kunnen doen is veel meer grenscontroles. Denk ik
Hier in de wijk afgelopen dagen wel veel politie op de fiets gezien, maar het kutte is dat er pas kan worden gehandhaafd als er door een opsporingsambtenaar wordt gezien dat iemand vuurwerk afsteekt en er mag ook niet zomaar gefouilleerd worden.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik vermoed dat er weinig zal veranderen, want aan handhaving wordt helemaal niks gedaan heb ik het idee.
De hele dag lopen mensen met illegaal vuurwerk rondjes en er 0,0 aan politie te zien
Kaasstengels, kipnuggets, bitterballenquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kaasstengels, kipnuggets, bitterballen
Met een totaalverbod wordt wel alles dat boven F1 wordt verkocht in NL ook verboden. Dat scheelt een hoop. Alles wat al illegaal het land in komt zal blijven komen. Helaas.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet je het kan mij niks schelen als het verboden wordt maar ik zie gewoon nog niet echt in hoe ze dat gaan handhaven.
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 op en 2 berliner bollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |