Ohquote:Op woensdag 31 december 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ging goed, was wel goede kandidaat geweest voor een spontane vinger amputatie.
Dat vergeet je niet snel neequote:Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat de knallen (ben zelfs eens flauwgevallen door een knallende ballon in mn face), maar kan met oordopjes vanachter het raam wel genieten van het mooie siervuurwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, doodsangst vergeet je niet
Neequote:Op woensdag 31 december 2025 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
kon je je jas niet op tijd aan krijgen?
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, doodsangst vergeet je niet
Nee alleen vandaagquote:Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Noooooo
Verkopen ze ze morgen nog?
Ik heb echt nog veel te veel snacks in huis.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en ik bedacht me dat ik ook nog chips heb, kan er prima bij haha.
je jas heeft je behoed van teleurstellingquote:
Haha ik ook wel maar ik vind dit voor nu wel een prima combi.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog veel te veel snacks in huis.
Luxe probleem
Ik heb nog geen hongerquote:Op woensdag 31 december 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ik ook wel maar ik vind dit voor nu wel een prima combi.Wat ga jij snacken?
Ja, vind siervuurwerk echt mooi, maar er zijn veel teveel mongolen die niet normaal met vuurwerk omgaan. Al vraag ik me oprecht af of het verbod gaat helpen, want illegaal vuurwerk is waar we het meest last van hebben, en dat was dus al verboden.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat vergeet je niet snel nee
Ik vind het jammer voor het siervuurwerk, maar de hele avond door die achterlijke knallen zal ik echt niet missen
Nog steeds kaas en worst.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
En wat is de rest aan het snacken op deze avond nu?
Net 2 uur in bed gelegen met noise cancelling koptelefoon en muziek aan. Dat heeft wel ff geholpen om het te overbruggenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er ook klaar mee. Ik vind het niet leuk, de hond vindt het niet leuk. Ik ben ook overprikkelt, moe. Helemaal klaar. En ik moet nog uren.
Nja, ik vermoed dat er weinig zal veranderen, want aan handhaving wordt helemaal niks gedaan heb ik het idee.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, vind siervuurwerk echt mooi, maar er zijn veel teveel mongolen die niet normaal met vuurwerk omgaan. Al vraag ik me oprecht af of het verbod gaat helpen, want illegaal vuurwerk is waar we het meest last van hebben, en dat was dus al verboden.
Hoop oprecht dat het totaalverbod gaat helpen in de handhaving, maar vanuit mijn professie weet ik dat dat niets wordt
Ik hoop rond 2 uur te kunnen slapen.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, nog minstens drie uur wakker blijven.
Ik word hier te oud voor.
Ik heb in mijn hele leven zelden politie gezien met Oud en Nieuw.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik vermoed dat er weinig zal veranderen, want aan handhaving wordt helemaal niks gedaan heb ik het idee.
De hele dag lopen mensen met illegaal vuurwerk rondjes en er 0,0 aan politie te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |