1 maar, joh dan heb je het nog makkelijk daarquote:Op woensdag 31 december 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Er is iemand aan het kloten met vuurwerk.
samen met hedwig wegjagenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Oh ja dat schiet niet op.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, weggaan is ook weer prikkels en energie
Maar die koptelefoon scheelt echt
Hier werd het ineens stil op straat.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Nooit saai in Utrecht.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat schiet niet op.
Fijn dat de koptelefoon helpt.
[..]
Hier werd het ineens stil op straat.
Kijken we naar buiten zien we meerdere politieagenten op de fiets en twee autos buiten staan op het kruispunt.
Ze zijn hier momenteel redelijk stil.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier zijn ze al sinds vanochtend 10 uur permanent bezig. Je vraagt je af of er nog wel wat over is om 12 uurMaar dat zal haast wel.
Ze waren al dichtquote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@:CherryLips hoe zijn de brownieoliebollen?
Worst-kaas-scenarioquote:Op woensdag 31 december 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
(Ik had geen zin om het op een leuk plankje te leggen.)
kon je je jas niet op tijd aan krijgen?quote:
Ja en ik bedacht me dat ik ook nog chips heb, kan er prima bij haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooooooquote:
ja dat blijft je altijd bij..quote:Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat de knallen (ben zelfs eens flauwgevallen door een knallende ballon in mn face), maar kan met oordopjes vanachter het raam wel genieten van het mooie siervuurwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hij is opgehaald met de ambu?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Er knalde net iemand iets in zijn handen af vlak naast me, voelde bijna alsof mijn trommelvlies eraan ging.Teringmongool.
Nee ging goed, was wel goede kandidaat geweest voor een spontane vinger amputatie.quote:
Handen eraf hoop ik?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Er knalde net iemand iets in zijn handen af vlak naast me, voelde bijna alsof mijn trommelvlies eraan ging.Teringmongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |