Maar je bent dus echt een half uur gaan rijden om haar brownieoliebollen te gaan brengen?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom. En ik vertrouw het oordeel van CL 100%
Was niet nodig zei ze.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je bent dus echt een half uur gaan rijden om haar brownieoliebollen te gaan brengen?
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je bent dus echt een half uur gaan rijden om haar brownieoliebollen te gaan brengen?
Dit. Maar ik had het met alle liefde gedaan als ze het zelf niet kon regelenquote:
Wel onwijs lief.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dit. Maar ik had het met alle liefde gedaan als ze het zelf niet kon regelen
Zeker!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel onwijs lief.Neem ook aan als je wel heen was gegaan dat je natuurlijk zelf ook even mee had genomen om te proberen.
Ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@:CherryLips hoe zijn de brownieoliebollen?
Vanwege de overprikkeling?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:17 schreef mschol het volgende:
hopelijk heeft @:essnhills een beetje relaxte avond...
kennis met longcovid zegt letterlijk "het is overleven"![]()
we hebben gegourmetquote:Op woensdag 31 december 2025 20:17 schreef mschol het volgende:
hopelijk heeft @:essnhills een beetje relaxte avond...
kennis met longcovid zegt letterlijk "het is overleven"![]()
yep, ze is er nog wat erger aan toe dan essnhills heb ik het idee (als ik het moet inschatten op basis van wat ik weet van beide)quote:
Jaquote:
veel plezier met top2000 luisteren en sterkte met die knallenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
we hebben gegourmet
En ik lig nu nog even met noise cancelling koptelefoon in bed naar de top2000 te luisteren.
Hoor zo helemaal niks van buiten
Maar straks weer beneden.. die knallen de hele tijd zijn echt mega vermoeiend om doorheen te filteren
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
veel plezier met top2000 luisteren en sterkte met die knallen![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, ze is er nog wat erger aan toe dan essnhills heb ik het idee (als ik het moet inschatten op basis van wat ik weet van beide)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Net stond er een ander plaatje.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
ik had deze gekocht... [ afbeelding ]
maaruh
dat vlees is nog niet warm als je de gebruiksaanwijzing volgt...
brood is lekker maar het vlees nog koud.
Gelukkig even combifunctie van de magnetron aan en het is ook warm vlees maar dan is de onderkant het brood wat minder lekker...
zonde.
Dat is wel minder fijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Die knallen zijn niet te doen
Vorig jaar ook de hele avond strak van de adrenaline, dus daarna lekker crashen![]()
Maar zo met dat ding op is het nog wel te doen
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]Jij ook een kusje en knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
klopt, dat was breekbrood zonder vulling.quote:
Meh, weggaan is ook weer prikkels en energiequote:Op woensdag 31 december 2025 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net stond er een ander plaatje.
[..]
Dat is wel minder fijn.
Is net als CE voor die dagen weg gaan niet een betere oplossing?
woord van het jaar!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stabiel krakater = stabiel beestje dat geen last heeft van wat knalletjes.
doe ik hier ook wel... maar dan als de hondjes van de buren dwars zijn. Laatste half jaar geen last meer van gehadquote:Op woensdag 31 december 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, weggaan is ook weer prikkels en energie
Maar die koptelefoon scheelt echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |