ja probeer ikquote:Op woensdag 31 december 2025 17:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat is mega kut inderdaad![]()
Proberen dan maar om die bladzijde om te slaan en ook geen aandacht meer geven idd.
yes gister ochtend nog. Maar laatste tijd minder omdat ik later wakker wordquote:Op woensdag 31 december 2025 17:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Gebruik je je loopband nog?
jij ookquote:Op woensdag 31 december 2025 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alvast een goed uiteinde allemaal
Goed hoor en dan ook nog sportschoolquote:Op woensdag 31 december 2025 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes gister ochtend nog. Maar laatste tijd minder omdat ik later wakker word
Dank.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alvast een goed uiteinde allemaal
ja is nu ook wat minder. Maar komt wel weerquote:Op woensdag 31 december 2025 17:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Goed hoor en dan ook nog sportschool
Voor amber?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank.
Gaat niet gebeuren, het wordt een hel.
Heb je voor amber niet zo'n pilletje voor dieren? Dat ze wat kalmer zijn?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups en ik houd er ook niet van.
Is ook gewoon niks leuks aan dat geknalquote:Op woensdag 31 december 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups en ik houd er ook niet van.
Nee dat is voor honden die echt paniek hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je voor amber niet zo'n pilletje voor dieren? Dat ze wat kalmer zijn?
Nou je moet sommige mensen toch eens horen over het verbod....quote:Op woensdag 31 december 2025 17:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is ook gewoon niks leuks aan dat geknal![]()
Ben hier ook benieuwd, niet zo erg als in nl gelukkig maar we wonen nu in de aanrij route van hulpdiensten.
Voor de brave siervuurwerk gebruikers is het vast jammer, die gaan maar naar georganiseerd vuurwerk dan.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou je moet sommige mensen toch eens horen over het verbod....
Maar dat knalt ook al zegt men van niet. Dus het is allemaal nog steeds lawaai.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Voor de brave siervuurwerk gebruikers is het vast jammer, die gaan maar naar georganiseerd vuurwerk dan.
slaap lekker en de beste wensenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:36 schreef bitterbal het volgende:
ik ga onder de veren.
Alvast gelukkig nieuw jaar jongens, veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |