quote:Op woensdag 31 december 2025 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
in thailand hebben ze trouwens een ander jaartal
boeddhistische jaar 2568
Oh jammer.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had ik nu wel trek in gehad. Vorig jaar heb ik ze hier gekocht maar dit jaar werden ze niet gemaakt
dat commentaar er bijquote:Op woensdag 31 december 2025 16:43 schreef Nizno het volgende:
https://www.threads.com/@:muzeinfinite/post/DS6Qi7ZCTgt
jammer dat je niet te zien krijgt hoe dat eerste beest er uit ziet nadat hij klaar is.
ook dat jaquote:
Aaw, wel genoeg te snacken hoop ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet wij hebben ons opgesloten en een vluchtplek ingericht.
Tot hoelaat bezorgen die eigenlijk, vandaag?quote:Op woensdag 31 december 2025 16:49 schreef Flory- het volgende:
Nou AH is ook nog geweest op de valreep
Zekers dat wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Aaw, wel genoeg te snacken hoop ik.
Hier tot 18 uur dacht ik, Belgiëquote:Op woensdag 31 december 2025 16:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Tot hoelaat bezorgen die eigenlijk, vandaag?
Huh? kun je dat zien?quote:Op woensdag 31 december 2025 16:51 schreef bitterbal het volgende:
hij blijft echt al mijn stories bekijken die israeli. Maar iets van zich laten horen dat is blijkbaar te veel moeite
Ga je hem Happy NY wensen?quote:
Nee ik was 95% van de tijd de gene die contact zocht. Misschien nog wel meer en als je er dan mee stopt dan zie je dus dat het maar van 1 kant kwam.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ga je hem Happy NY wensen?
Als laatste poging?
Heb het niet allemaal gevolgd hoor
Ja dat is mega kut inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik was 95% van de tijd de gene die contact zocht. Misschien nog wel meer en als je er dan mee stopt dan zie je dus dat het maar van 1 kant kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |