Op zich zou ik wel willen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een Kwiwi'tje doen, nu je bed in
maar....??quote:Op woensdag 31 december 2025 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich zou ik wel willen.
Er wordt hier al volop geknalt en wil de top 2000 ook luisteren.quote:
ahaquote:Op woensdag 31 december 2025 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er wordt hier al volop geknalt en wil de top 2000 ook luisteren.
Je kan ook beter een dudje dan een dutje doen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
Dutje is hier echt onmogelijk nu. Dan maar cola en eten.
Stabiel krakater = stabiel beestje dat geen last heeft van wat knalletjes.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Blij dat onze poezen geen last hebben, sterkte voor jullie dieren
Godverquote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook beter een dudje dan een dutje doen.
Hahaatjes
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stabiel krakater = stabiel beestje dat geen last heeft van wat knalletjes.
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog meer onzin dat je er dit jaar uit wil gooien? Het kan nu nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja ik denk ook steeds tot 12 maar het gaat nog zeker wel nog wel tot 2 door natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
De avond duurt lang. Ik moet nog zeker 6 uur![]()
Dit kan echt geweldig zijn of juist heel erg tegenvallen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@:CherryLips hoe zijn de brownieoliebollen?
Daarom. En ik vertrouw het oordeel van CL 100%quote:Op woensdag 31 december 2025 19:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit kan echt geweldig zijn of juist heel erg tegenvallen.
Ik ook want meestal ben ik het later ook wel eens met haar mening (als ik het ook koop).quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom. En ik vertrouw het oordeel van CL 100%
Maar je bent dus echt een half uur gaan rijden om haar brownieoliebollen te gaan brengen?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom. En ik vertrouw het oordeel van CL 100%
Was niet nodig zei ze.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je bent dus echt een half uur gaan rijden om haar brownieoliebollen te gaan brengen?
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je bent dus echt een half uur gaan rijden om haar brownieoliebollen te gaan brengen?
Dit. Maar ik had het met alle liefde gedaan als ze het zelf niet kon regelenquote:
Wel onwijs lief.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dit. Maar ik had het met alle liefde gedaan als ze het zelf niet kon regelen
Zeker!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel onwijs lief.Neem ook aan als je wel heen was gegaan dat je natuurlijk zelf ook even mee had genomen om te proberen.
Ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@:CherryLips hoe zijn de brownieoliebollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |