Nou je moet sommige mensen toch eens horen over het verbod....quote:Op woensdag 31 december 2025 17:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is ook gewoon niks leuks aan dat geknal![]()
Ben hier ook benieuwd, niet zo erg als in nl gelukkig maar we wonen nu in de aanrij route van hulpdiensten.
Voor de brave siervuurwerk gebruikers is het vast jammer, die gaan maar naar georganiseerd vuurwerk dan.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou je moet sommige mensen toch eens horen over het verbod....
Maar dat knalt ook al zegt men van niet. Dus het is allemaal nog steeds lawaai.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Voor de brave siervuurwerk gebruikers is het vast jammer, die gaan maar naar georganiseerd vuurwerk dan.
slaap lekker en de beste wensenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:36 schreef bitterbal het volgende:
ik ga onder de veren.
Alvast gelukkig nieuw jaar jongens, veel plezier
Jups. Zo te horen werden er bommen en granaten verkocht.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:51 schreef Ama het volgende:
Klinkt inmiddels aardig als een oorlogsgebied hier.
Eej je bent er nogquote:Op woensdag 31 december 2025 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Kan mijn ogen haast niet open houden
Gelukkig Nieuwjaar ballie.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:01 schreef bitterbal het volgende:
gelukkig nieuw jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben geestelijk in 1998.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Is er eigenlijk nog iemand in een andere tijdzone hier? Volgens mij niet.
Nee geloof het niet nee.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Nog niet maar vannacht denk ik welquote:Op woensdag 31 december 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |