@Bal ook even quoten danquote:Op woensdag 31 december 2025 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitter al gelukkig nieuwjaar? Dat het nieuwe jaar je veel huurders en zon mag brengen.
@bitterbalquote:Op woensdag 31 december 2025 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitter al gelukkig nieuwjaar? Dat het nieuwe jaar je veel huurders en zon mag brengen.
tag dan ook gewoon @bitterbalquote:Op woensdag 31 december 2025 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Dankjewel jongens. Jullie ook straks.
Vuurwerk is alweer voorbij![]()
En het meeste is al op voor 0.00 uurquote:Op woensdag 31 december 2025 18:15 schreef gianni61 het volgende:
Voor 129 miljoen aan legaal vuurwerk verkocht
Mensen zijn knettergek
@frituursnackquote:Op woensdag 31 december 2025 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:bal ook even quoten dan
Waarom doe je dat dan ookquote:Op woensdag 31 december 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
Even half uurtje buiten gestaan. Wat een herrie.
Hier regent het, maar dat houdt de knallers niet tegen blijkbaarquote:Op woensdag 31 december 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
Even half uurtje buiten gestaan. Wat een herrie.
Er zitten wel een paar dingen tussen wat echt gewoon als bommen klinkt.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier regent het, maar dat houdt de knallers niet tegen blijkbaar
Gelukkig nieuwjaar!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Dankjewel jongens. Jullie ook straks.
Vuurwerk is alweer voorbij![]()
Samequote:Op woensdag 31 december 2025 18:26 schreef dud0r het volgende:
Het wordt snacken als avondeten vandaag.
Geen zin om te koken.
Vrijdag maar weer.
Ja, af en toe ben ik geneigd even te kijken of mijn auto niet in brand staatquote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar dingen tussen wat echt gewoon als bommen klinkt.
Ik ga zo even wat worst en kaas erbij pakken. Vanmiddag oliebollen gehad (en tegen 17:15 de laatste), na mijn broodje tonijnsalade.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:26 schreef dud0r het volgende:
Het wordt snacken als avondeten vandaag.
Geen zin om te koken.
Vrijdag maar weer.
Ik heb voor zekerheid mijn fiets maar binnen neergezet want mijn fietstassen zijn nogal plastic.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, af en toe ben ik geneigd even te kijken of mijn auto niet in brand staat
Dus eigenlijk is het de vuurmanquote:Op woensdag 31 december 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Stond even bij het vuur van de buurman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |