Dan zou ik nog eerder voor Van de Bunt op de mass start gaan. Gewoon lekker met twee man aanvallen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bosker en Huizinga zijn opties voor de MS, Bunt voor de TP
Jammer voor Hoolwerf, maar die heeft ook weinig laten zien
Vrees het ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit keer gaan ze denk ik Prins opofferen ...
ik weet wat ik op 30 januari niet ga kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:51 schreef heywoodu het volgende:
Goede timing voor de trailer van deze documentaire.
Gewoon voor brons gaan op de TP.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:52 schreef Montov het volgende:
Tsja, met Nuis op de 1500m heb je net zulke medaille kansen als Prins. Zonder Bosker weet je zeker dat de TP mislukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Het OKT #1: Belangrijker dan de Olympische Spelen" van 07-12-2025 t/m 30-12-2025
nr / aantal posts / gebruiker
01 226 Marcoss
02 199 heywoodu
03 192 AgnesGru
04 168 Felagund
05 153 Van_Poppel
06 147 Dale__Cooper
07 130 Peterselieman
07 130 Faraday01
09 123 franklop
10 106 hhh38
11 101 superniger
12 099 H.Vviv
13 096 Zipportal
14 094 Em31
15 093 wimderon
16 090 Starflyer
17 083 Steven184
18 074 Mexicanobakker
19 067 Frozen-assassin
20 057 Remco
21 056 Dagoduck
22 054 Strani
23 050 Pino112
24 049 Wienerschnitzels
25 044 Mansjester
26 043 TheVulture
27 040 DeLuna
28 038 hole1988
29 035 maxi-mus
29 035 de_boswachter
31 032 Slobeend
32 030 vaarsuvius
32 030 Zorro
34 023 WAvanBuren
35 022 Cyan9
36 021 Meridiaan
37 020 -XOR-
38 019 Idisrom
39 018 Mani89
40 017 Montov
40 017 ShinyStar
42 016 DeeBee
42 016 chufi
44 012 Watmoetjenou
44 012 Gremen
44 012 RedWhiteArmy1983
47 011 Riofan83
47 011 GotenSSJ
49 010 AllesKaputt
49 010 Eppie_NL
49 010 pietkanarieWaarom staat er geen schaatser achter de positie? Wat is dit voor oetlullenlijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]U MAD?
Dat lijkt me toch ook echt totaal geen optie meer, voor wie dan ook? Toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:54 schreef AgnesGru het volgende:
Ze kunnen het in ieder geval niet maken om Snellink aan te wijzen.
Nee dan wordt het al snel linkquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:54 schreef AgnesGru het volgende:
Mee eens, Jonathan Kuck.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom staat er geen schaatser achter de positie? Wat is dit voor oetlullenlijst
Nee die lijkt wel definitief klaar, maar dan heeft het aanwijzen van Bosker ook ineens veel minder waarde omdat het team toch al stuk is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:54 schreef AgnesGru het volgende:
Dat zou je denken inderdaad.. maar niks is zeker naar mijn idee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch ook echt totaal geen optie meer, voor wie dan ook? Toch?
Een blik Unox kan je koppen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom staat er geen schaatser achter de positie? Wat is dit voor oetlullenlijst
Dan maken we nog wel kans op goud op de TP want als de NOS zich ergens mee gaat bemoeien loopt het normaal slecht af.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:46 schreef Em31 het volgende:
De NOS geeft ook geen fuck om de TP bij de mannen
Kan Joep het niet? Heeft vast nog wel ruimte in z'n planning.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Talent Huizinga vindt zichzelf een goede kandidaat
Gelukkig hebben we een matrix om duidelijk te maken wie zich voor de Spelen plaatst.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat zou je denken inderdaad.. maar niks is zeker naar mijn idee.
Deze selectiemethode komt zo niet echt transparant en eerlijk over idd. Maar ik vind eigenlijk ook wel dat de sporters met de hoogste medaillekansen enigszins beschermt moeten worden. Maar dan moet knsb dat van tevoren wel bekend maken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:45 schreef heywoodu het volgende: [..] Is het ook niet. Je hebt vijf dagen OKT, vult de matrix in, daarna gaat een deel van de matrix de prullenbak in en wordt al dan niet een schaatser die niet goed genoeg was er alsnog lekker bij gehaald. Nare spelletjes.
Morgenquote:
Laatste keren was de bekendmaking op 31 december volgens mijquote:
Oh gij naïevelingquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een matrix om duidelijk te maken wie zich voor de Spelen plaatst.
De mannen tp heeft geen medaillekans.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is toch allemaal simpel, met het aanwijzen van Bosker kun je 2 medaillekansen erbij tellen. Maar hier gaan we weer allemaal mental gymnastics doen omdat WE Kjeld niet leuk vinden.
Dit is helemaal niet omdat WE Kjeld niet leuk vinden. Huizinga/Snellink/Bosker heeft kans op een medaille (maar veel meer dan dat ook niet), maar Snellink is er sowieso niet bij, dus is die kans met Bosker ook al beduidend kleiner. Dan hoef je Bosker ook niet per se aan te wijzen ten koste van iemand die zich in principe voor de Spelen geplaatst heeft op kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is toch allemaal simpel, met het aanwijzen van Bosker kun je 2 medaillekansen erbij tellen. Maar hier gaan we weer allemaal mental gymnastics doen omdat WE Kjeld niet leuk vinden.
Kjeld heeft dramatisch gepresteerd en nergens recht opquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat is helemaal wel omdat we Kjeld de Vuilnisbjelt niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet omdat WE Kjeld niet leuk vinden. Huizinga/Snellink/Bosker heeft kans op een medaille (maar veel meer dan dat ook niet), maar Snellink is er sowieso niet bij, dus is die kans met Bosker ook al beduidend kleiner. Dan hoef je Bosker ook niet per se aan te wijzen ten koste van iemand die zich in principe voor de Spelen geplaatst heeft op kwaliteit.
Kans op een medaille dus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet omdat WE Kjeld niet leuk vinden. Huizinga/Snellink/Bosker heeft kans op een medaille (maar veel meer dan dat ook niet), maar Snellink is er sowieso niet bij, dus is die kans met Bosker ook al beduidend kleiner. Dan hoef je Bosker ook niet per se aan te wijzen ten koste van iemand die zich in principe voor de Spelen geplaatst heeft op kwaliteit.
Geldsommetje naar Prins?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:00 schreef Em31 het volgende:
Wel onhandig voor Reggeborgh dat ze alle drie (Nuis, Bosker, Prins) in hetzelfde team zitten, of misschien voor iedereen beter.
De gunfactor is er niet nee, maar ook logisch gezien moet je Prins gewoon laten gaan en niet hem eruit knikkeren voor Bosker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:01 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat is helemaal wel omdat we Kjeld de Vuilnisbjelt niet leuk vinden.
Het is allemaal de schuld van Joy.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kjeld heeft dramatisch gepresteerd en nergens recht op
Toen hij nog vol frustratie zat over Joy, reed hij juist wel top-3quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Joy.
Ik denk wel dat Prins er makkelijk uit te knikkeren is, qua naam en status. Ik denk dat het gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De gunfactor is er niet nee, maar ook logisch gezien moet je Prins gewoon laten gaan en niet hem eruit knikkeren voor Bosker.
https://live.isuresults.e(...)mpetition/24/resultsquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kan Joep het niet? Heeft vast nog wel ruimte in z'n planning.
Een iets grotere kans op brons dan Prins, hoera. Zou niet genoeg moeten zijn voor een uitzondering/aanwijsplek.quote:
Had ik ook altijd toen ik nog getrouwd was. Als ik écht kwaad was, was ik opeens heel effectief met afwassen en schoonmaken en zo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen hij nog vol frustratie zat over Joy, reed hij juist wel top-3
Oh ik dénk het ook, het zou alleen niet zo moeten zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Prins er makkelijk uit te knikkeren is, qua naam en status. Ik denk dat het gaat gebeuren.
Mja, uiteindelijk komt het ook door de regels dat de bondscoach ruimte heeft om plekken aan te wijzen buiten de matrix, dat kun je ook helemaal afschaffen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik dénk het ook, het zou alleen niet zo moeten zijn
Nare spelletjes zijn naar.
Ach, krijgen er op de OS wel weer een leuk interview voor terug bij Nuis als het misgaat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik dénk het ook, het zou alleen niet zo moeten zijn
Nare spelletjes zijn naar.
Ik vind het vooral sneu eigenlijk dat het je als Prins dan individueel lukt, maar je er dan uitgegooid wordt voor Bosker voor eventueel brons. Dat is toch wel echt zuur.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Niemand denkt ook na over Kok, Rijpma of Groenewoud die ook gewoon een toptijd redenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, het NOS Journaal gaat nu ook even met een item komen waarin ze doen alsof Beune de Spelen niet haalt
Hij reed vandaag ook matig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een iets grotere kans op brons dan Prins, hoera. Zou niet genoeg moeten zijn voor een uitzondering/aanwijsplek.
Dat is ook wel een beetje het lot van iemand die wel presteert op het OKT toch? Bij de 1500 wordt ook amper iets gezegd over de prestatie van Wennemars of De Boo op de 1000 gisterenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niemand denkt ook na over Kok, Rijpma of Groenewoud die ook gewoon een toptijd redennee Beune moet worden aangewezen!!!!
En Beune en Leerdam zijn de slachtoffers van het systeem!quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niemand denkt ook na over Kok, Rijpma of Groenewoud die ook gewoon een toptijd redennee Beune moet worden aangewezen!!!!
Online zie je ook overal reacties dat Femke haar plek gewoon maar op moet geven voor Joy, wtf.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan pakt ze verrassend goud, dan wil ik al die jankballen ook wel eens horenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Online zie je ook overal reacties dat Femke haar plek gewoon maar op moet geven voor Joy, wtf.
Hoolwerf geloof ik dan weer niet inquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:10 schreef Riofan83 het volgende:
Hoolwerf mag echt de MS wel rijden. En Bosker wordt aangewezen voor de TP. De regels staan dat ook gewoon toe.
En dus is niet alleen Tim Prins het bokje, maar ook Sebas Diniz. En ja, dat zou schandalig zijn.
Niet de eerste keer dat er twee geflikt worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:10 schreef Riofan83 het volgende:
Hoolwerf mag echt de MS wel rijden. En Bosker wordt aangewezen voor de TP. De regels staan dat ook gewoon toe.
En dus is niet alleen Tim Prins het bokje, maar ook Sebas Diniz. En ja, dat zou schandalig zijn.
Dikke middelvinger ....quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Online zie je ook overal reacties dat Femke haar plek gewoon maar op moet geven voor Joy, wtf.
Ritsma wordt er ook op afgerekend als de TP faalt, terwijl hij daar helemaal niks aan kan doen, zelfs al krijgt hij Bosker nog mee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk komt het ook door de regels dat de bondscoach ruimte heeft om plekken aan te wijzen buiten de matrix, dat kun je ook helemaal afschaffen.
(al kan de commissie dan altijd nog overrulen)
Ik bedoel meer dat we het niet hebben over een toprijder die normaal gesproken met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Want Beune had hier echt geen 1:51 gereden oid waardoor ze overduidelijk beter zou zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje het lot van iemand die wel presteert op het OKT toch? Bij de 1500 wordt ook amper iets gezegd over de prestatie van Wennemars of De Boo op de 1000 gisteren
Was ook zuur geweest als Snel derde was geworden en er weer uitgeknikkerd werdquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Zuur voor Prins om nu ineens achter Snel te eindigen. Sowieso wel echt slechte lotingen voor hem en Nuis.
Oh, op die manier. Dat klopt ja, al is het wel iemand die nog ongeslagen was in de WB dit seizoen, dus dominant was ze wel. Maar groot waren die verschillen ook nooitquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat we het niet hebben over een toprijder die normaal gesproken met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Want Beune had hier echt geen 1:51 gereden oid waardoor ze overduidelijk beter zou zijn
Het was voor Snel ook wel lullig geweest als hij 2x op rij eruit geknikkerd wordt voor de TP.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Zuur voor Prins om nu ineens achter Snel te eindigen. Sowieso wel echt slechte lotingen voor hem en Nuis.
Het een sluit het ander niet uit. Met de prestaties die Beune en Leerdam geleverd hebben ben je in ieder ander land al lang en breed zeker van de Olympische Spelen op de afstand waar ze zich (nog) niet voor geplaatst hebben, dus die mogen zich zeker slachtoffer voelen. Die anderen (op Fledderus na, of je moet het principe van twee valse starts ook als systeem zien) zijn ook slachtoffer van het systeem, maar dan op een andere manier.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Beune en Leerdam zijn de slachtoffers van het systeem!
Ondertussen plaatst een Verkerk zich net niet, grijpt een Prins zo op 0,005 naast deelname aan de Spelen en gaat Fledderus in de fout met een valse start (net zoals Leerdam in de fout ging met een val en Beune met een net iets te langzame race). Maar twee rijdsters die sowieso wél gewoon gaan zijn dan het slachtoffer.
Wat ik gisteren zei is dat ze dat misschien zou kunnen doen als ze 1000m heel erg tegenvalt, dat ze dan haar plekje opgeeft voor het vlaggetje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar ze zijn 'slachtoffer' omdat ze het zelf vergooid hebben, en je zou niet aangewezen moeten worden ondanks dat je het zelf vergooid hebt - het hele principe van zo'n systeem, of je een OKT nou goed vindt of niet, is dat je het op dat moment moet doen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Met de prestaties die Beune en Leerdam geleverd hebben ben je in ieder ander land al lang en breed zeker van de Olympische Spelen op de afstand waar ze zich (nog) niet voor geplaatst hebben, dus die mogen zich zeker slachtoffer voelen. Die anderen (op Fledderus na, of je moet het principe van twee valse starts ook als systeem zien) zijn ook slachtoffer van het systeem, maar dan op een andere manier.
Je kan ook zeggen dat Nuis met 5 duizendste de spelen haalt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou het ook echt sneu voor Prins vinden.En op 5 duizendsten de 3e plek op de 1000 missen en vervolgens worden gepasseerd op de 1500
Al zou het wel typisch Prins zijn.
No way.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Joep is een heldquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef pietkanarie het volgende:
Zo, fel interview dit (Wennemars over Nuis) https://www.nu.nl/322786/(...)s-te-veranderen.html
Nuis staat op plek 7 in de matrix, 1000-3quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:04 schreef Arcee het volgende:
Als Bosker gaat in plaats van Prins dan zou Nuis toch nog steeds nummer 10 zijn en dus niet gaan?
Ik vond het mooi. Wennemars die los gaat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef pietkanarie het volgende:
Zo, fel interview dit (Wennemars over Nuis) https://www.nu.nl/322786/(...)s-te-veranderen.html
Ze hebben eigenlijk beiden gelijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef pietkanarie het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nuis staat op plek 7 in de matrix, 1000-3
quote:
Dat slaat nergens op, vooral de MS is gewoon een afstand waarop je je als individu zou kunnen plaatsen via de WB in andere landen. MS-2 zou gewoon een aparte plek op de matrix moeten hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt tijd dat de MS en TP geen status apart meer krijgen. Die worden gewoon uit de beschikbare schaatsers samengesteld. Opgelost.
Ik denk dat de kans met Van de Bunt alleen maar toeneemt tov Snellink. Snellink bakt er niets van. Zou het prima te verantwoorden vinden om Bosker aan te wijzen, die medaille is echt niet zo kansloos als men denkt. VS is te sterk, maar Italië, Noorwegen en Frankrijk zijn te verslaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt tijd dat de MS en TP geen status apart meer krijgen. Die worden gewoon uit de beschikbare schaatsers samengesteld. Opgelost.
Moet bergsma wel de aanwijsplek krijgen op MS, anders gaat die vlieger niet opquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dit dus.
Overigens kun je van de beschikbare mannen op dit moment de combinatie Bergsma-Huizinga-VdBunt sowieso 's proberen. VdBunt komt sowieso uit het niets, wellicht ligt de TP hem wel.
Alleen klopt de timing van Nuis niet om erover te beginnenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben eigenlijk beiden gelijk
Zonder aanwijsplek voor de MS zou Bergsma niet eens in de matrix komen inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet bergsma wel de aanwijsplek krijgen op MS, anders gaat die vlieger niet op
Eeuwig talent moet kans op een medaille hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik hoop toch echt dat Prins gewoon naar de spelen mag. Laten we ook eerlijk wezen...die team-achtervolging bij de mannen boeit echt geen ene moer.
Op wie doel je hier precies?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eeuwig talent moet kans op een medaille hebben
Ja, maar met een ander systeem waren ze überhaupt niet afhankelijk geweest van deze plaatsingswedstrijd. Dus zijn ze slachtoffer van het systeem.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ze zijn 'slachtoffer' omdat ze het zelf vergooid hebben, en je zou niet aangewezen moeten worden ondanks dat je het zelf vergooid hebt - het hele principe van zo'n systeem, of je een OKT nou goed vindt of niet, is dat je het op dat moment moet doen.
Overigens helemaal dikke prima om ze aan te wijzen he en dat hebben ze ook gewoon verdiend, maar dan wel vooraf, niet achteraf als het niet ging zoals gehoopt.
Haha nou ja, leuk voor hem dat ie meedoet, maar die haalt een diploma op de 5km ofzo en dat is het dan ook wel.quote:
Ik denk dat het team met Snellink (zelfs in deze vorm) beter is dan met Bosker (ervan uitgaande dat Van de Bunt er zo goed in is als hij zelf zegtquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans met Van de Bunt alleen maar toeneemt tov Snellink. Snellink bakt er niets van. Zou het prima te verantwoorden vinden om Bosker aan te wijzen, die medaille is echt niet zo kansloos als men denkt. VS is te sterk, maar Italië, Noorwegen en Frankrijk zijn te verslaan.
Maar het zou wel lullig zijn voor Prins
Poh lekker hoor. Hier hou ik van. Pluspuntjes voor Joep.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef pietkanarie het volgende:
Ik was van te voren bang dat het allemaal een beetje saai zou worden, maar dit OKT heeft weer geleverd. Genieten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef pietkanarie het volgende:
Staat gewoon in het selectiedocument. Er zijn twee aanwijsplekken voor de Team pursuit en een voor de mass start, dus in principe kunnen Bosker, Snellink en Hoolwerf aangewezen worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het ook niet. Je hebt vijf dagen OKT, vult de matrix in, daarna gaat een deel van de matrix de prullenbak in en wordt al dan niet een schaatser die niet goed genoeg was er alsnog lekker bij gehaald. Nare spelletjes.
Denk dat je er niet heel ver van af zit, alleen zou ik misschien Bunt ook inzetten op de massastartquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:25 schreef Starflyer het volgende:
Mijn verwachting voor de plaatsing:
Vrouwen:
500: Kok, Leerdam, Boersma
1000: Kok, Schulting, Leerdam*
1500: Rijpma de Jong, Kok, Groenewoud
3000: Groenewoud, Beune, Conijn
5000: Conijn, Kerkhoff
TP: Beune / Groenewoud / Rijpma - de Jong
MS: Groenewoud / Kerkhoff
Mannen:
500: De Boo, Diniz, Wennemars
1000: De Boo, Wennemars, Nuis
1500: Wennemars, Snel, Nuis*
5000: Van de Bunt, Huizinga, Bosker
10000: Van de Bunt, Bergsma
TP: Huizinga / Bosker / Van de Bunt
MS: Bergsma / Huizinga
* Vervangt de nummer 3 op die afstand
Weet niet meer hoe de eerdere okt’s verliepen maar deze was echt allesbehalve saai ja 😀quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was van te voren bang dat het allemaal een beetje saai zou worden, maar dit OKT heeft weer geleverd. Genieten.![]()
NOSsport deelt dit interview op Instagram waar Nuis met een 👏🏻 reageert.
Ja, uitgesproken houd ik ook wel van. Al denk ik hierbij ook: houd je niet zo met Kjeld bezig nu. Hij heeft een heel goed OKT gereden. Focus je op de spelen en trek je eigen plan. Maar ik geloof dat hij oplaadt van conflicten dus dan moet het soms maar even flink botsen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Poh lekker hoor. Hier hou ik van. Pluspuntjes voor Joep.
Zegt hij toch ook tegen nu.nl . Dat hij hier al tijdje mee loopt maar het niet voor OKT kwijt wou omdat anderen daar beter van kunnen worden door dit soort uitspraken. Dus hij doet het nu op een perfect moment. Even leeg kotsen over Kjeld heen, nieuwjaar vieren en op naar Italië.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:40 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, uitgesproken houd ik ook wel van. Al denk ik hierbij ook: houd je niet zo met Kjeld bezig nu. Hij heeft een heel goed OKT gereden. Focus je op de spelen en trek je eigen plan. Maar ik geloof dat hij oplaadt van conflicten dus dan moet het soms maar even flink botsen.
brons op de 1000 zie ik nog wel lukkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:13 schreef superniger het volgende:
Voorspelling: Joep gaat geen plak halen.
Ja, hij heeft zich wel ingehouden eerst. Nog niet uitgesproken voor/tijdens het okt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zegt hij toch ook tegen nu.nl . Dat hij hier al tijdje mee loopt maar het niet voor OKT kwijt wou omdat anderen daar beter van kunnen worden door dit soort uitspraken. Dus hij doet het nu op een perfect moment. Even leeg kotsen over Kjeld heen, nieuwjaar vieren en op naar Italië.
Ik bedoelde hem voor de MS.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://live.isuresults.e(...)mpetition/24/results
Dat was hier niet zo'n succes.
Nouja, dan kan talent Huizinga met Hoolwerf MS gaan doen. Die kan dan ook dubbelen op 10. En Hoolfwerf mag dan ook lekker TP doen.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:01 schreef TheVulture het volgende:
Het zou helemaal tits up gaan bij de mannen als Ritsma Hoolwerf in die envelop heeft gestopt trouwens
Hij kan vast nog wel de enveloppe wisselenquote:Op woensdag 31 december 2025 02:01 schreef TheVulture het volgende:
Het zou helemaal tits up gaan bij de mannen als Ritsma Hoolwerf in die envelop heeft gestopt trouwens
Waar ligt die envelop nuquote:Op woensdag 31 december 2025 02:01 schreef TheVulture het volgende:
Als het thuis bij Ritsma is wordt het nog even gewisseld jaquote:Op woensdag 31 december 2025 08:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij kan vast nog wel de enveloppe wisselen
Bosker eruit en Nuis en Prins wisselen van afstand.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scenario Bergsma
1 - MS - Bergsma (1)
2 - 1000m - Jenning de Boo (2)
3 - 500m - Jenning de Boo
4 - 1500m - Joep Wennemars (3)
5 - 1000m - Joep Wennemars
6 - 5000m - Stijn van de Bunt (4)
7 - 1000m - Kjeld Nuis (5)
8 - 5000m - Chris Huizinga (6)
9 - 1500m - Tijmen Snel (7)
10 - 10000m - Stijn van de Bunt
11 - 500m - Sebas Diniz (8)
12 - 1500m - Tim Prins (9)
13 - 5000m - Marcel Bosker (10)
14 - 500m - Joep Wennemars
15 - 10000m - Jorrit Bergsma
Scenario:
Bosker wordt aangewezen voor TP en Prins vliegt eruit. Nuis neemt 1500-3 in.
Er wordt niets veranderd, Bosker vliegt eruit. Bergsma rijdt 5km en TP (Huizinga, Bergsma, Bunt)
Scenario Hoolwerf
1 - MS - Hoolwerf (1)
15 - 10000m - Jorrit Bergsma (11)
Dit is nog lastiger. Bergsma en Bosker eruit. Hoolwerf rijdt ook de 5km. Hoolwerf, Bunt, Huizinga op TP.
Bosker wordt aangewezen voor TP, Prins en Bergsma eruit. Nuis krijgt 1500-3.
Additioneel kunnen er ook nog 2 worden aangewezen.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scenario Bergsma
1 - MS - Bergsma (1)
15 - 10000m - Jorrit Bergsma
Scenario:
Bosker wordt aangewezen voor TP en Prins vliegt eruit. Nuis neemt 1500-3 in.
Er wordt niets veranderd, Bosker vliegt eruit. Bergsma rijdt 5km en TP (Huizinga, Bergsma, Bunt)
Scenario Hoolwerf
1 - MS - Hoolwerf (1)
15 - 10000m - Jorrit Bergsma (11)
Dit is nog lastiger. Bergsma en Bosker eruit. Hoolwerf rijdt ook de 5km. Hoolwerf, Bunt, Huizinga op TP.
Bosker wordt aangewezen voor TP, Prins en Bergsma eruit. Nuis krijgt 1500-3.
Wat een strontpot zou dat worden koekoek.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Additioneel kunnen er ook nog 2 worden aangewezen.
Dus bv. Hoolwerf zit in de envelop en Bosker + Bergsma worden aangewezen. (Of Bergsma/Hoolwerf omgewisseld).
Kan dat wisselen überhaupt?quote:Op woensdag 31 december 2025 09:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bosker eruit en Nuis en Prins wisselen van afstand.
Aangezien ze beiden 3 en 4 zijn geworden op beide afstanden benadelen ze in ieder geval niemand.quote:
Als ze beiden gaan dan zullen ze allebei wel als reserve worden aangewezen op de 1000/1500. Dus ze kunnen zich ook gewoon dag voor de race afmelden en dan rijdt de reserve.quote:
Ik vind dit best een goede optiequote:Op woensdag 31 december 2025 09:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bosker eruit en Nuis en Prins wisselen van afstand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |