Wat kan Rintje hier aan doen? Die wordt vooral afgerekend op resultaten op de TP en MS, logisch dat hij daar zo sterk mogelijk aan de start wil staan. Een bronzen plak voor Tim Prins meer of minder maakt voor hem geen verschil. En het is de selectiecommissie die daar in meegegaan is, als je iemand de schuld wilt geven.quote:
Huizinga/Snellink/Bosker in goede vorm lijkt me ook wel een prima kans maken op brons inderdaad. Maar ja, Snellink is er al niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de kans voor een TP ploeg met Bosker en Nuis op de 1500 groter dan een TP ploeg met Bergsma en Prins op de 1500.
Volkomen logisch, hoe lullig ook.
Toch moet ik zien hoe goed ze het gaan doen. Het was eigenlijk vooral Snellink die Huizinga duwde, Bosker bungelde daar maar wat achter aan. Gaan ze daar veel op trainen en wie gaat er überhaupt op plek 2 rijden?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:15 schreef hhh38 het volgende:
Gewoon een logische keuze eigenlijk. Wel pijnlijk voor Prins.
Van de Bunt profiteert wel maximaal zo.
Dit vooral, Bosker ondanks dat die even hard kan schaatsen zag het er echt niet uit hoe die er achteraan hing.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch moet ik zien hoe goed ze het gaan doen. Het was eigenlijk vooral Snellink die Huizinga duwde, Bosker bungelde daar maar wat achter aan. Gaan ze daar veel op trainen en wie gaat er überhaupt op plek 2 rijden?
Punt is natuurlijk je kunt geen OKT ploegenachtervolging met een uitslag houden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:24 schreef TheVulture het volgende:
Zet die TP dan ook volwaardig in die matrix als ie nu voor de tweede keer persoonlijke afstanden doorkruist, verschrikkelijk amateuristische kutbond
De Nuis of Prins op de 1500 afweging zou wel niet meegespeeld mogen hebben in de keuze.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de kans voor een TP ploeg met Bosker en Nuis op de 1500 groter dan een TP ploeg met Bergsma en Prins op de 1500.
Volkomen logisch, hoe lullig ook.
Nee maar wijs dan die 3 namen gewoon vooraf aan op de PA en meteen ook op een persoonlijke afstand. Dat is namelijk precies wat er nu de afgelopen twee OKT's gebeurd. De PA gaat blijkbaar boven persoonlijke prestaties.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:26 schreef Remco het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk je kunt geen OKT ploegenachtervolging met een uitslag houden.
Ik denk dat 'ie bedoelt een aanwijsplaats TP in de matrix zetten, als dat nu al twee keer op rij als belangrijker wordt geacht dan de individuele afstanden. Net zoals de aanwijsplaats voor de mass start gewoon in de matrix staat, en die ook niet gereden wordt op de OKT.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:26 schreef Remco het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk je kunt geen OKT ploegenachtervolging met een uitslag houden.
Verschil is wel dat de schaatser op de mass start niet individueel hoeft te starten op een andere afstand, bij de TP welquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie bedoelt een aanwijsplaats TP in de matrix zetten, als dat nu al twee keer op rij als belangrijker wordt geacht dan de individuele afstanden. Net zoals de aanwijsplaats voor de mass start gewoon in de matrix staat, en die ook niet gereden wordt op de OKT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |