Morgenquote:
Laatste keren was de bekendmaking op 31 december volgens mijquote:
Oh gij naïevelingquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een matrix om duidelijk te maken wie zich voor de Spelen plaatst.
De mannen tp heeft geen medaillekans.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is toch allemaal simpel, met het aanwijzen van Bosker kun je 2 medaillekansen erbij tellen. Maar hier gaan we weer allemaal mental gymnastics doen omdat WE Kjeld niet leuk vinden.
Dit is helemaal niet omdat WE Kjeld niet leuk vinden. Huizinga/Snellink/Bosker heeft kans op een medaille (maar veel meer dan dat ook niet), maar Snellink is er sowieso niet bij, dus is die kans met Bosker ook al beduidend kleiner. Dan hoef je Bosker ook niet per se aan te wijzen ten koste van iemand die zich in principe voor de Spelen geplaatst heeft op kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is toch allemaal simpel, met het aanwijzen van Bosker kun je 2 medaillekansen erbij tellen. Maar hier gaan we weer allemaal mental gymnastics doen omdat WE Kjeld niet leuk vinden.
Kjeld heeft dramatisch gepresteerd en nergens recht opquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat is helemaal wel omdat we Kjeld de Vuilnisbjelt niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet omdat WE Kjeld niet leuk vinden. Huizinga/Snellink/Bosker heeft kans op een medaille (maar veel meer dan dat ook niet), maar Snellink is er sowieso niet bij, dus is die kans met Bosker ook al beduidend kleiner. Dan hoef je Bosker ook niet per se aan te wijzen ten koste van iemand die zich in principe voor de Spelen geplaatst heeft op kwaliteit.
Kans op een medaille dus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet omdat WE Kjeld niet leuk vinden. Huizinga/Snellink/Bosker heeft kans op een medaille (maar veel meer dan dat ook niet), maar Snellink is er sowieso niet bij, dus is die kans met Bosker ook al beduidend kleiner. Dan hoef je Bosker ook niet per se aan te wijzen ten koste van iemand die zich in principe voor de Spelen geplaatst heeft op kwaliteit.
Geldsommetje naar Prins?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:00 schreef Em31 het volgende:
Wel onhandig voor Reggeborgh dat ze alle drie (Nuis, Bosker, Prins) in hetzelfde team zitten, of misschien voor iedereen beter.
De gunfactor is er niet nee, maar ook logisch gezien moet je Prins gewoon laten gaan en niet hem eruit knikkeren voor Bosker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:01 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat is helemaal wel omdat we Kjeld de Vuilnisbjelt niet leuk vinden.
Het is allemaal de schuld van Joy.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kjeld heeft dramatisch gepresteerd en nergens recht op
Toen hij nog vol frustratie zat over Joy, reed hij juist wel top-3quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Joy.
Ik denk wel dat Prins er makkelijk uit te knikkeren is, qua naam en status. Ik denk dat het gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De gunfactor is er niet nee, maar ook logisch gezien moet je Prins gewoon laten gaan en niet hem eruit knikkeren voor Bosker.
https://live.isuresults.e(...)mpetition/24/resultsquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kan Joep het niet? Heeft vast nog wel ruimte in z'n planning.
Een iets grotere kans op brons dan Prins, hoera. Zou niet genoeg moeten zijn voor een uitzondering/aanwijsplek.quote:
Had ik ook altijd toen ik nog getrouwd was. Als ik écht kwaad was, was ik opeens heel effectief met afwassen en schoonmaken en zo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen hij nog vol frustratie zat over Joy, reed hij juist wel top-3
Oh ik dénk het ook, het zou alleen niet zo moeten zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Prins er makkelijk uit te knikkeren is, qua naam en status. Ik denk dat het gaat gebeuren.
Mja, uiteindelijk komt het ook door de regels dat de bondscoach ruimte heeft om plekken aan te wijzen buiten de matrix, dat kun je ook helemaal afschaffen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik dénk het ook, het zou alleen niet zo moeten zijn
Nare spelletjes zijn naar.
Ach, krijgen er op de OS wel weer een leuk interview voor terug bij Nuis als het misgaat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik dénk het ook, het zou alleen niet zo moeten zijn
Nare spelletjes zijn naar.
Ik vind het vooral sneu eigenlijk dat het je als Prins dan individueel lukt, maar je er dan uitgegooid wordt voor Bosker voor eventueel brons. Dat is toch wel echt zuur.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Niemand denkt ook na over Kok, Rijpma of Groenewoud die ook gewoon een toptijd redenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, het NOS Journaal gaat nu ook even met een item komen waarin ze doen alsof Beune de Spelen niet haalt
Hij reed vandaag ook matig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een iets grotere kans op brons dan Prins, hoera. Zou niet genoeg moeten zijn voor een uitzondering/aanwijsplek.
Dat is ook wel een beetje het lot van iemand die wel presteert op het OKT toch? Bij de 1500 wordt ook amper iets gezegd over de prestatie van Wennemars of De Boo op de 1000 gisterenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niemand denkt ook na over Kok, Rijpma of Groenewoud die ook gewoon een toptijd redennee Beune moet worden aangewezen!!!!
En Beune en Leerdam zijn de slachtoffers van het systeem!quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niemand denkt ook na over Kok, Rijpma of Groenewoud die ook gewoon een toptijd redennee Beune moet worden aangewezen!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |