SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies![]()
Ligt er ook een beetje aan wat dat kost natuurlijk. Misschien is dat uit de VS net zo duur als het product zelf, dan heeft het weinig zin.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik niet aan gedacht kwiw. Beetje dom
Nu was het verzenden 112 euro geloof ik dus verzekerd zal idd wel duur zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat dat kost natuurlijk. Misschien is dat uit de VS net zo duur als het product zelf, dan heeft het weinig zin.
Staat hij straks ineens op dat kantoortje waar je je rijbewijs ging verlengen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu was het verzenden 112 euro geloof ik dus verzekerd zal idd wel duur zijn geweest.
Nou ja we blijven hoopvol dat die komt :p
Misschien is het je opgevallen de laatste 30 jaar, maar zo goed als alle landen hebben importheffingen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:17 schreef Karzai het volgende:
De wereld heeft een hekel aan Amerika en Trump gekregen en vernietigen gewoon alle pakketjes die daarvandaan komen vanwege de import heffingen
ja maar niet zo absurd hoog volgens mijquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is het je opgevallen de laatste 30 jaar, maar zo goed als alle landen hebben importheffingen.
2 meiquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is je verjaardag. Dan kom je op de verjaardagskalender erbij.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat hij straks ineens op dat kantoortje waar je je rijbewijs ging verlengen.
Waarschijnlijk zijn er steeds allerlei documenten en officiële stempels nodig om de lamp te vervoeren. En elke keer komt-ie dan een tijdje in zo'n kantoor te staan. Elke week een stadje verder.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Die kans is best groot. Thai houden ook van ledlampjes
Maar ?quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had de plannen zo goed als klaar.
Dat was toen mijn tweede huis inderdaad. Ergens ook wel reden waarom die relatie stuk liep.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders had je nu in Boekje gewoond
Fascinerende stad, maar misschien niet zo leuk om te wonen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was toen mijn tweede huis inderdaad. Ergens ook wel reden waarom die relatie stuk liep.
Plan was om naar Engeland te vertrekken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fascinerende stad, maar misschien niet zo leuk om te wonen?
Ik heb nu een dagelijkse actie op mijn telefoon die alle foto’s van “vandaag” laat zien over de jaren heen. Idee is om mijn foto’s op te ruimen, maar soms struikel je ook over wat nostalgiequote:Op dinsdag 30 december 2025 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie timing. Onedrive komt met herinneringen aan 30 december 2010, toen ik in Györ woonde
quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er steeds allerlei documenten en officiële stempels nodig om de lamp te vervoeren. En elke keer komt-ie dan een tijdje in zo'n kantoor te staan. Elke week een stadje verder.
Ik durf dat daarom nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nu een dagelijkse actie op mijn telefoon die alle foto’s van “vandaag” laat zien over de jaren heen. Idee is om mijn foto’s op te ruimen, maar soms struikel je ook over wat nostalgie
Ex vriendinnen die je niet tegen wil komen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf dat daarom niet
Traditie is om gewoon m'n opslag te vergroten
Die downloaden bij mij niet automagischquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sommige foto’s hoef je echt niet meer te bewaren. Dus het ruimt dan wel lekker op.
De WhatsApp foto’s zijn sowieso een enorme puinhoop.
Of naar hier, hoef je niet steeds mensen om te kopen! Want volgens mij houdt @Moeraskat niet van dat soort dingenquote:
dan betaald ze iemand om het te doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of naar hier, hoef je niet steeds mensen om te kopen! Want volgens mij houdt @:moeraskat niet van dat soort dingen
Waarom niet alleen gegaan dan eigenlijk? Dat zijn van die uitgelezen momenten om te emigreren, als je toch alleen maar rekening met jezelf hoeft te houden.quote:
Een nieuwe? Heb je Cali ingeruild?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doen ze wel eens.
Gelukkig nu wel een nieuwe.
Ja dit, nooit voor een ander de grote levensdromen invullen, relatie stuk? Juist dan kun je simpelweg vrij en ongebonden rondspringen als een kikker en hoef je geen rekening te houden met een ander, of die spruitjes lust, graag spinnen aait, het liefst in een vriescel woont, een veiligheidsspeld door de neus mooi vind of graag tweedehands handdoeken spaart.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet alleen gegaan dan eigenlijk? Dat zijn van die uitgelezen momenten om te emigreren, als je toch alleen maar rekening met jezelf hoeft te houden.
Voor seks een prima optie zo te zienquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ik had vandaag een match met een brandweerman. beetje vage gozer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je zegt dat je een good man bent is dat wat verdacht
ja was wel een knappe gozerquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor seks een prima optie zo te zien
Die zoekt een gladgeschoren pompgat zonder gewiewel achteraf, zijn vrouw is waarschijnlijk een tweeling aan het voldragen in haar laatste maanden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oddly specific.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit, nooit voor een ander de grote levensdromen invullen, relatie stuk? Juist dan kun je simpelweg vrij en ongebonden rondspringen als een kikker en hoef je geen rekening te houden met een ander, of die spruitjes lust, graag spinnen aait, het liefst in een vriescel woont, een veiligheidsspeld door de neus mooi vind of graag tweedehands handdoeken spaart.
Je had bij “howdy” al kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou ja ik had alleen : 👋quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had bij “howdy” al kunnen stoppen.
Heb half jaar in Kwiwi-land gezeten, maar kwam ook weer terug.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet alleen gegaan dan eigenlijk? Dat zijn van die uitgelezen momenten om te emigreren, als je toch alleen maar rekening met jezelf hoeft te houden.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik had alleen : 👋
dus kon niet echt oordelen
Iedereen ineens hoogbejaard en zo introvert als een leguaan na COVID.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de COVID-periode was het leven anders.
*emigreertquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag niet meer naar Japan op vakantie trouwens, veels te gevaarlijkquote:
quote:Waar Nederland zich afvraagt hoe om te gaan met de wolf, hebben ze in Japan een probleem met een nog veel dodelijker dier. Beren hebben er dit jaar dertien mensen gedood, een record.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-het-wordt~ae538a6d/
ja hoopte dat jij het niet zou lezenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag niet meer naar Japan op vakantie trouwens, veels te gevaarlijk
[..]
Ik zie vrouwen niet als objecten maar ik wil wel alleen seks.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoopte dat jij het niet zou lezen
Iedereen ineens gesetteld en maar snel kinderen gemaakt uit verveling.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen ineens hoogbejaard en zo introvert als een leguaan na COVID.
Dat is de generatie die ons straks mag verzorgen als we bejaard zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen ineens gesetteld en maar snel kinderen gemaakt uit verveling.
Vergeet Lego, breien/haken/punniken en kleurboeken niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen ineens gesetteld en maar snel kinderen gemaakt uit verveling.
Nattekat kan zelf wel een cursus gebruiken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Projecteren kun je leren. Is dat ook een cursus van Nattekat?
Eentje maar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
Nattekat kan zelf wel een cursus gebruiken.
Zo’n GenAlpha die aan het quiet quiten is terwijl hij jouw billen moet wassen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de generatie die ons straks mag verzorgen als we bejaard zijn
So true.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de COVID-periode was het leven anders.
Ja alleen wassen, dat afdrogen doe je zelf maarquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n GenAlpha die aan het quiet quiten is terwijl hij jouw billen moet wassen.
Ik las wat anders.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n GenAlpha die aan het quiet quiten is terwijl hij jouw billen moet wassen.
Ja ok maar dat was niet emigreren toch, maar assignment?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb half jaar in Kwiwi-land gezeten, maar kwam ook weer terug.
Mja je neemt jezelf altijd mee. En het land/de cultuur moet bij je passen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:52 schreef bitterbal het volgende:
tis ook maar de vraag of je beter af bent als je bent geemigreerd
Vanavond? Het is morgen toch pas oud & nieuwquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:14 schreef kwiwi het volgende:
Oh, heb het meeste al voorbereid voor vanavond zie ik, paar uur sneller dan gedacht.
Dat had evt ook emigreren kunnen worden daarna. Maar toen liep het ook weer even anders.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok maar dat was niet emigreren toch, maar assignment?
Vanavond komen vrienden eten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanavond? Het is morgen toch pas oud & nieuw
Voor mij was het wel ok, op betaalde sites. Maar voor vrouwen is dat sowieso anders geloof ik, die hebben meer keuze. Alleen zit in die keuzepool ook 90% sneuneus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En online dating met dating apps is altijd zeer matig geweest.
Is dat zo? Doe het op de 30e omdat ik op de 31e gewoon op een normale tijd naar bed wilquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is helemaal hip aan het worden, 30-12 is tegenwoordig vrienden-eten-dag.
Oemfoefoe en zijn vriendjes, mannen die ruiken naar Brie en incidenteel de getrouwde foute gekko?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mij was het wel ok, op betaalde sites. Maar voor vrouwen is dat sowieso anders geloof ik, die hebben meer keuze. Alleen zit in die keuzepool ook 90% sneuneus.
Wat schuif je ze voor?quote:
Howdyquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mij was het wel ok, op betaalde sites. Maar voor vrouwen is dat sowieso anders geloof ik, die hebben meer keuze. Alleen zit in die keuzepool ook 90% sneuneus.
Ik hoor tegenwoordig niet anders meer, komt ook omdat er over het algemeen maar weinig saaiers is dan Oudjaar (of je moet zo'n simpele zijn die graag met vuurwerk speelt)quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat zo? Doe het op de 30e omdat ik op de 31e gewoon op een normale tijd naar bed wilEn sta dan even op om 12u voor het vuurwerk.
Wat ken je me goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of naar hier, hoef je niet steeds mensen om te kopen! Want volgens mij houdt @:moeraskat niet van dat soort dingen
Oemfoefoe's ben ik eigenlijk niet tegengekomen. Wel een hoop mannen die heel desperate waren, en die je uitmaken voor hoer e.d. als je niet binnen een dag op hun berichtje reageerde of zei dat je geen interesse had.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oemfoefoe en zijn vriendjes, mannen die ruiken naar Brie en incidenteel de getrouwde foute gekko?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oemfoefoe's ben ik eigenlijk niet tegengekomen. Wel een hoop mannen die heel desperate waren, en die je uitmaken voor hoer e.d. als je niet binnen een dag op hun berichtje reageerde of zei dat je geen interesse had.
Ik kom wel even voor het dessert langsquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst borrelen, dan salade, dan kaasfondue en als dessert pralines en cheesecake als opties
Ik vind dat verplicht tot 12u opblijven niks. Tot een uur of negen/tien is het nog als een normaal etentje, maar daarna wordt het geforceerd tijd verdrijven heb ik altijd het idee. Iedereen is moe, wil eigenlijk slapen, maar kan nog nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor tegenwoordig niet anders meer, komt ook omdat er over het algemeen maar weinig saaiers is dan Oudjaar (of je moet zo'n simpele zijn graag met vuurwerk speelt)
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef rival het volgende:
Vergeten jullie niet over te stappen van zorgverzekering!
Ben weer 10,50 per maand goedkoper uit door over te stappen op dezelfde verzekering
Heb het aan kater gevraagd maar hij wil niet overstappenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef rival het volgende:
Vergeten jullie niet over te stappen van zorgverzekering!
Ben weer 10,50 per maand goedkoper uit door over te stappen op dezelfde verzekering
Verzekeraar stuurt email met mijn premie voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hoe is dat mogelijk?
![]()
Ik ben 70 euro per maand meer kwijt vanaf 1 januari
Dief van je eigen portemonneequote:Op dinsdag 30 december 2025 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb het aan kater gevraagd maar hij wil niet overstappen
Ik heb geen invloed blijkbaarquote:
Tegen de tijd dat kitten naar de sauna gaat is dat vast ook verleden tijdquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten gelooft niet dat je naakt moet in de sauna / wellness
Het kan ook gewoon gezellig zijn na 10 uur hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat verplicht tot 12u opblijven niks. Tot een uur of negen/tien is het nog als een normaal etentje, maar daarna wordt het geforceerd tijd verdrijven heb ik altijd het idee. Iedereen is moe, wil eigenlijk slapen, maar kan nog niet
Helft is al badkleding dag.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
Gewoon zelf inloggen en het oversluiten toch? Of zeggen dat kater je elke maand 10,50 x 3 geeft als compensatiequote:
Ja vast, maar als ik moe ben heb ik er geen zin meer inquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon gezellig zijn na 10 uur hoor.
Zou toch zelf even checken en hem dan met bedragen om de oren slaanquote:
Ja ach… dat maakt het niet beter denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon zelf inloggen en het oversluiten toch? Of zeggen dat kater je elke maand 10,50 x 3 geeft als compensatie
Vandaag moet ik even goed onder de bank stofzuigen. Dan is de verstopplek van mijn katten gereed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik Hedwig morgen voor een keer in de slaapkamer laat, daar kan ze zich nog wat beter verstoppen denk ik.
Nee, hij wil toch niet luisteren. Die man is eigenwijsquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Zou toch zelf even checken en hem dan met bedragen om de oren slaan
Tis echt heel simpel, je regelt het op de website en zij zeggen ze je huidige verzekering op.
Een man, eigenwijs?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, hij wil toch niet luisteren. Die man is eigenwijs
Dan mag je alleen nog maar in boerka de sauna in met een platgeslagen preterwtje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat kitten naar de sauna gaat is dat vast ook verleden tijd
Ja moet ik ook even doen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Vandaag moet ik even goed onder de bank stofzuigen. Dan is de verstopplek van mijn katten gereed.
Ik kom op exact hetzelfde bedrag uit als via de verzekeringquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Zou toch zelf even checken en hem dan met bedragen om de oren slaan
Tis echt heel simpel, je regelt het op de website en zij zeggen ze je huidige verzekering op.
Je zou het haast denken ja. 2 weken geleden kwam hij ineens thuis met een nieuwe bmw van 15k.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het geld klotst tegen de plinten aan in huize poes zie ik
hear hearquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is mega eigenwijsquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Een man, eigenwijs?
Dat hoor je ook niet vaak.
Ja, dit had minstens 25k moeten zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zou het haast denken ja. 2 weken geleden kwam hij ineens thuis met een nieuwe bmw van 15k.
Koekkoek
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom op exact hetzelfde bedrag uit als via de verzekering
Ze hebben ook badkleding dagenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
Een hoop mannen die het saaie haantjes syndroom hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Een man, eigenwijs?
Dat hoor je ook niet vaak.
jij hebt ook wel een beetje het haantjes syndroomquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hoop mannen die het saaie haantjes syndroom hebben.
"Een beetje".quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hebt ook wel een beetje het haantjes syndroom
Nou inderdaad koekkoek. Dat kan natuurlijk geen goede zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zou het haast denken ja. 2 weken geleden kwam hij ineens thuis met een nieuwe bmw van 15k.
Koekkoek
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou inderdaad koekkoek. Dat kan natuurlijk geen goede zijn
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dit had minstens 25k moeten zijn
wat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen filter erop zitten. Als je stoere fitte boy ziet dan is het snel goed.
Leeuwtjes syndroom is dat, woonwagenbewoners en mannen met overbehaarde ruggen hebben vaak het haantjes-syndroom.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hebt ook wel een beetje het haantjes syndroom
niet eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat je die 90% er niet uit filtert.
Ik rijd geen BMW dus ben sowieso geen petje of pauperquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
25k, ben je een pauper met een petje ofzo?
Woonwagenbewoners zeg ik je.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
25k, ben je een pauper met een petje ofzo?
Ik ook niet. Heb wel een pet. Nu weet ik ineens niet meer wie of wat ik benquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rijd geen BMW dus ben sowieso geen petje of pauper
Kwiwi met pet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb wel een pet. Nu weet ik ineens niet meer wie of wat ik ben
Peter van Heidi, hoog in de bergenquote:
moet je er ook bij jodelenquote:
BMW Active Tourer rijder gespot.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:58 schreef rival het volgende:
BMW: Check
Petje: Check
Maar petje draag ik tijdens het golfen, dan is de berekening anders toch?
Typo.quote:
Pleb.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:58 schreef rival het volgende:
BMW: Check
Petje: Check
Maar petje draag ik tijdens het golfen, dan is de berekening anders toch?
'naaien'quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga weer naaien, moet nog servetten maken voor straks.
Is alles in het huis nou klaar?quote:
nee. wacht nog steeds op de meubels. en heb gisteren geappt voor een schoonmaak team maar nog geen reactie dus zo maar weer appenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is alles in het huis nou klaar?
Heb een paar dagen niet alles gevolgd en gelezen hier
Nooit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dit had minstens 25k moeten zijn
Dat wist ik al maar niet hieromquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Echt een uitzondering getroffen jij!
vind het achterlijk voor een derde auto.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou inderdaad koekkoek. Dat kan natuurlijk geen goede zijn
Ohquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. wacht nog steeds op de meubels. en heb gisteren geappt voor een schoonmaak team maar nog geen reactie dus zo maar weer appen
De KFC bij Utrecht Centraal had gisteren gratis oliebollen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
Wel verwarrend. Moet bij de kassa eerst oliebollen afrekenen en dan kan ik ze ophalen bij de kraam.
Walgelijk nummerquote:
Oh dat geloof ik meteen ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh
[..]
De KFC bij Utrecht Centraal had gisteren gratis oliebollen.
Stond ook echt een achterlijke rij voor.
snaaienquote:
En dan is die nog 200 plekken gezakt, kun je nagaanquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan is die nog 200 plekken gezakt, kun je nagaan
Plekje of 38.000 ofzo jaquote:
Rij liep bijna het station in.quote:
@mschol is van het vuurwerk toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Wie heeft (of nog van plan) er vuurwerk gekocht? Ik weet dat de meeste hier het niet kopen maar ik vroeg me af of er iemand was die het toch koopt.
Naja bij oliebollenkramen is het vaak met van dat room.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk, anders is het geen berliner bol
Ik heb niet gekeken. Zag de rij staan en dacht nope.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond ze er niet eens lekker uitzien trouwens.
Woahquote:
Als ze gevuld zijn met Nutella hoe worden ze dan genoemdquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk, anders is het geen berliner bol
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja bij oliebollenkramen is het vaak met van dat room.
gore rotzooi?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze gevuld zijn met Nutella hoe worden ze dan genoemd
Morgen niet?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laatste keer gesport dit jaar.
allemaal laatste kerenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pralinekesquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst borrelen, dan salade, dan kaasfondue en als dessert pralines en cheesecake als opties
nu de lunch nog even een rondje fietsenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Te druk met oliebollen vreten?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:31 schreef dud0r het volgende:
Oh voor mij trouwens ook laatste keer dit jaar. Denk niet dat er morgen tijd voor is.
Ja, dat vind ik wel leuk aan december.quote:
Nee, dan zijn er te veel knallen. Dan sluit ik mij binnen op.quote:
en tegen iedereen zeggen... tot volgens jaar he!!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel leuk aan december.
Nee. Crematie van m'n vader s ochtends.quote:
De sportschool is toch ook binnenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dan zijn er te veel knallen. Dan sluit ik mij binnen op.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
en tegen iedereen zeggen... tot volgens jaar he!!
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Crematie van m'n vader s ochtends.
En de sportschool sluit om 16.00 maar ik weet niet wat er verder nog gepland is na de crematie en of ik dan überhaupt zin heb om te gaan sporten
*Kruipt erbij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:36 schreef Karzai het volgende:
Een geluiddichte doos maken voor je huisdier
Kamertjes die per uur verhuurd worden?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhUitgecheckt, @:cat-astrophe is alweer de baan op richting eoa sauna-genot. Ik zit hier in de lobby van het hotel nog even een kopje thee te drinken. Mijn trein gaat pas om 13:11 en het is maar 10 minuten lopen naar het station. Lekker weer naar huis zo. Gauw vergeten dit hotel.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
En de sportschool sluit om 16.00 maar ik weet niet wat er verder nog gepland is na de crematie en of ik dan überhaupt zin heb om te gaan sporten
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
gecondoleerd dud0rquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ohquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Karma.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
God straft meteen. Krijg stekker van stofzuiger teringhard tegen mijn teen.
Geen probleem. Kon je ook niet weten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
@:dud0r Sorry dat wist ik niet. Dacht met het oog op morgen maak ik even een flauwe opmerking.
[..]
Een bakker die in deze tijd geen oliebollen verkoopt laat een hoop omzet liggen...quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Ik las net dat de bakker hier ook oliebollen verkoopt vandaag en morgen dus daar haal ik ze morgen wel.
Heel veel sterkte dudorquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen probleem. Kon je ook niet weten.
Ja ik heb daar eigenlijk nooit zo bij stilgestaan dat hun ook hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Een bakker die in deze tijd geen oliebollen verkoopt laat een hoop omzet liggen...
Oliebollenquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn jullie meer van de oliebollen of van de appelbeignets?
Ik heb na 1 oliebol al genoeg. 4 dan ben ik goed misselijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga morgenavond naar een oud en nieuwfeest. De organisator wilde weten hoeveel oliebollen er nodig waren. "Ik wilde er 40 halen" zei ze. Euhh er komen 10 mensen? "Ja ik ga uit van 4 pp"
Euhh.
Ze is zelf dan ook redelijk n oliebol qua omvangquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb na 1 oliebol al genoeg. 4 dan ben ik goed misselijk.
vind ik een goede inschattingquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga morgenavond naar een oud en nieuwfeest. De organisator wilde weten hoeveel oliebollen er nodig waren. "Ik wilde er 40 halen" zei ze. Euhh er komen 10 mensen? "Ja ik ga uit van 4 pp"
Euhh.
En qua IQ ook?quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze is zelf dan ook redelijk n oliebol qua omvang
niks mis meequote:Op dinsdag 30 december 2025 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Euhh.
Voor de KSC wel ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
De 1 eet wat meer en de ander wat minder. Gemiddeld 4 p.p. lijkt me prima.
Op Lilak en Puala na wist niemand dat hier ook volgens mij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
Oh wow Dud, gecondoleerd man.
Ik wist niet dat je vader overleden was onlangs. Heel veel sterkte!
Ik zit nog steeds pas op 3 dit seizoenquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
Hier in de KSC ligt dat wel hoger.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
oliebollen met mayoquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb na 1 oliebol al genoeg. 4 dan ben ik goed misselijk.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
ik kan de muis weer een beetje gebruiken met rechts
Die krijg ik gemiddeld 10 keer per dagquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van essnhills, mijn dag kan niet meer stuk.
oliebollen. Maar een appelbeignet lust ik ook wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn jullie meer van de oliebollen of van de appelbeignets?
Vind het allebei lekker, ik wil niet kiezen. En ik vind die kersendingen ook lekker. Ik neem gewoon elke keer wat anders.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oliebollen. Maar een appelbeignet lust ik ook wel.
Een goeie tosti met van alles ertussen en een goede salade erbij vind ik wel lekkerquote:
Burrito'squote:Op dinsdag 30 december 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ik dat niet zo lekker vind. Krab vind ik ook maar saai
ja dat krijg je hier niet zo eigenlijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een goeie tosti met van alles ertussen en een goede salade erbij vind ik wel lekker
Krab MET kreeft EN chocola?quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ik dat niet zo lekker vind. Krab vind ik ook maar saai
Ik laat het nog lekker.die extra verlichting vind ik wel gezellig. Maar wij hebben ook verder geen kerstige dingen als in ornamenten of zo. Gewoon lichtsnoeren en dan de kerstboom.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
Zooo kerstverlichting opgeruimd, keukenraam is weer soort van schoon (geen zin om buiten te doen nu).
Vroeger bakte mijn vader ook ananasbeignets, die vond ik lekkerder dan de appelbeignets.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het allebei lekker, ik wil niet kiezen. En ik vind die kersendingen ook lekker. Ik neem gewoon elke keer wat anders.
zelf makenquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat krijg je hier niet zo eigenlijk
dat klinkt wel beter jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Krab MET kreeft EN chocola?
Jaaaaaaaaa! Dat eet ik nog wel eens, heerlijk!quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vroeger bakte mijn vader ook ananasbeignets, die vond ik lekkerder dan de appelbeignets.
Beignet, wat een raar woord trouwens.
Ik vond het ook wel gezellig maar de batterijen waren alweer bijna op en ik dacht ja het kan dan ook wel van het raam af.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik laat het nog lekker.die extra verlichting vind ik wel gezellig. Maar wij hebben ook verder geen kerstige dingen als in ornamenten of zo. Gewoon lichtsnoeren en dan de kerstboom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |