Is dat zo? Doe het op de 30e omdat ik op de 31e gewoon op een normale tijd naar bed wilquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is helemaal hip aan het worden, 30-12 is tegenwoordig vrienden-eten-dag.
Oemfoefoe en zijn vriendjes, mannen die ruiken naar Brie en incidenteel de getrouwde foute gekko?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mij was het wel ok, op betaalde sites. Maar voor vrouwen is dat sowieso anders geloof ik, die hebben meer keuze. Alleen zit in die keuzepool ook 90% sneuneus.
Wat schuif je ze voor?quote:
Howdyquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mij was het wel ok, op betaalde sites. Maar voor vrouwen is dat sowieso anders geloof ik, die hebben meer keuze. Alleen zit in die keuzepool ook 90% sneuneus.
Ik hoor tegenwoordig niet anders meer, komt ook omdat er over het algemeen maar weinig saaiers is dan Oudjaar (of je moet zo'n simpele zijn die graag met vuurwerk speelt)quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat zo? Doe het op de 30e omdat ik op de 31e gewoon op een normale tijd naar bed wilEn sta dan even op om 12u voor het vuurwerk.
Wat ken je me goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of naar hier, hoef je niet steeds mensen om te kopen! Want volgens mij houdt @:moeraskat niet van dat soort dingen
Oemfoefoe's ben ik eigenlijk niet tegengekomen. Wel een hoop mannen die heel desperate waren, en die je uitmaken voor hoer e.d. als je niet binnen een dag op hun berichtje reageerde of zei dat je geen interesse had.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oemfoefoe en zijn vriendjes, mannen die ruiken naar Brie en incidenteel de getrouwde foute gekko?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oemfoefoe's ben ik eigenlijk niet tegengekomen. Wel een hoop mannen die heel desperate waren, en die je uitmaken voor hoer e.d. als je niet binnen een dag op hun berichtje reageerde of zei dat je geen interesse had.
Ik kom wel even voor het dessert langsquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst borrelen, dan salade, dan kaasfondue en als dessert pralines en cheesecake als opties
Ik vind dat verplicht tot 12u opblijven niks. Tot een uur of negen/tien is het nog als een normaal etentje, maar daarna wordt het geforceerd tijd verdrijven heb ik altijd het idee. Iedereen is moe, wil eigenlijk slapen, maar kan nog nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor tegenwoordig niet anders meer, komt ook omdat er over het algemeen maar weinig saaiers is dan Oudjaar (of je moet zo'n simpele zijn graag met vuurwerk speelt)
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef rival het volgende:
Vergeten jullie niet over te stappen van zorgverzekering!
Ben weer 10,50 per maand goedkoper uit door over te stappen op dezelfde verzekering
Heb het aan kater gevraagd maar hij wil niet overstappenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef rival het volgende:
Vergeten jullie niet over te stappen van zorgverzekering!
Ben weer 10,50 per maand goedkoper uit door over te stappen op dezelfde verzekering
Verzekeraar stuurt email met mijn premie voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hoe is dat mogelijk?
![]()
Ik ben 70 euro per maand meer kwijt vanaf 1 januari
Dief van je eigen portemonneequote:Op dinsdag 30 december 2025 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb het aan kater gevraagd maar hij wil niet overstappen
Ik heb geen invloed blijkbaarquote:
Tegen de tijd dat kitten naar de sauna gaat is dat vast ook verleden tijdquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten gelooft niet dat je naakt moet in de sauna / wellness
Het kan ook gewoon gezellig zijn na 10 uur hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat verplicht tot 12u opblijven niks. Tot een uur of negen/tien is het nog als een normaal etentje, maar daarna wordt het geforceerd tijd verdrijven heb ik altijd het idee. Iedereen is moe, wil eigenlijk slapen, maar kan nog niet
Helft is al badkleding dag.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten gelooft niet dat je naakt moet in de sauna / wellness
Gewoon zelf inloggen en het oversluiten toch? Of zeggen dat kater je elke maand 10,50 x 3 geeft als compensatiequote:
Ja vast, maar als ik moe ben heb ik er geen zin meer inquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon gezellig zijn na 10 uur hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |